facebook
System PJ
to 129 355 pojazdów na 669 285 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Zipp Quantum 2008r

Oglądano już 3487 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Zipp Quantum »
  • Rocznik

    2008 r.

  • Właściciel

    CyborgXR6

  • Kategoria

    Skutery

  • Lokalizacja

    Lędziny

  • Pojemność

    49 cm3

  • Moc

    11 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    25.00 s

  • Opis

    Zipp Quantum GT5 , duży skuter z 2t ( kopia horizontala ;)) , jeden z bardziej udanych chińczyków , w serii zero problemów , wygodny bez awaryjny . Bardzo dobre hamulce i zawieszenie idealne na polskie drogi

  • Tuning

    No i tu można się coś rozpisać nie tak jak przy mojej XR6 . Na początek Cylek Stage6 Streetrace 70 + Wydech Stage6 Pro Replica ( bez blokady ) + Wał Top Racing Race łożyska Stage6 C4 + uszczelniacze + Gaźnik Tec Racing 17,5 ( z pływakiem i iglicą pływaka Dellorto i dyszą 96 żeby nie robił buuuuuu tak jak to Tecki )

    Po przytarciu Streetrace przyszła kolej na Airsala T6 70CCM niestety złe opinie o Airsal dopadły i mnie skuter miał takiego muła jak by tam siedziała 50ccm z WM , ale nic docierałem go na oleju Ipon FullSyntetyk po 600km ściągnąłem głowice wszystko ok no i powoli coraz szybciej aż tu bach koło się zatrzymało zero kompresji , czytałem wiele postów z takimi przypadkami że airsal się zatarł albo jeszcze w trakcie docierania albo po dotarciu .

    Po tej przygodzie nie była hajsu no i cylek WM 60CCM , oczywiście wyglądał jak by go ktościosał siekierą no ale nic za 65zł cóż chcieć więcej no i bach po ok 4km zaczęło chwytać tłok na ok 3-5s i puszczało pech .

    Stwierdziłem koniec china by no i telefon do smugglera i tłok Vertexa 1p szlif i śmigał jak głupi , po czym stwierdziłem że wole nie ryzykować następnym przytarciem i świat zobaczył mojego zippka na TABLICA.PL po jakimś miesiącu odjechał spod mojego garażu na zacnej przyczepne i tylko go widziałem

    Tak dla wyjaśnienia po każdej zmianie cylindra regulowałem gaźnik pod nowy żeby ktoś mi nie pisał że się zatarły przez brak regulacji

  • Silnik

    70ccm

  • Zawieszenie

    W miarę dobre miękkie ale na zakrętach szło poszaleć

  • Car Audio

    Dźwięk wydechu

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Wyjazd na Airsal T6 70 i zatarcie 15km od domu w lesie no i oczywiście pierwsza maneta do full na 70ccm

  • Perspektywy

    Zmienić Aktualną XR6 na RS125 lub NSR

  • Plusy i minusy pojazdu

    +szybki po tuningu
    +Bardzo wygodny
    +w miarę tanie części i bardzo dobrze dostępne
    +na serii był nie zawodny
    +Dobre hamulce jak na chińczyka
    -dużo pali jak i na serii tak i po tuningu
    -CHŁODZONY POWIETRZEM największy minus
    -Nie zbyt atrakcyjny tył \"krowiasty \"
    -Seryjne opony wykazywały zero przyczepności

  • Osiągnięcia

    Licznik oparł się na wskazówce 0 , wyprzedzenie kilku markowców Aeroxa SR i NRG (być może po w 50ccm ale zawsze ta satysfakcja )

  • Marzę o...

    Honda CBR 600 , a później CBR 954 RR

Wyróżnienia

Komentarze (1)

  • 2012-08-21 04:54:54

    Maszyna jak sie patrzy. 10/10

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Yamaha DT 80
  • Skoda Forman
  • MZ ETZ 150
  • Simson S51 Enduro
  • Renault 25
  • Romet Kadet M780

Co robią kierowcy na PJ