Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2004 r.
Warszawa/Sieradz
997 cm3
170 KM
3.00 s
Trochę z przypadku po sprzedaniu GSX-R 750 stałem się jej szczęśliwym posiadaczem.
Moto z historią, kupione przez poprzedniego właściciela, a mojego serdecznego kolegę w salonie na wyspie Man.
Troszkę pozmieniałem to i owo. Doszedł Rapid Bike 3 strojony w Motokofeina, quickshifter tensometryczny, wkładka K&N, decat Akrapovica, końcowe tłumiki przerobione w MG Motorsport, zmieniona tylna zębatka na większą o ząb, doszedł też wskaźnik biegu.
Seria.
-
Seria, dostosowana wg moich potrzeb.
Akrapovic, MG Motorsport i 12k rpm.
Ciężko pobić wyczyny poprzedniego właściciela, który był nią tak zajarany, że przyjechał na kołach dwa razy z UK do Polski.
Jednak jeździłem nią w dzień, w nocy, po mieście, na trasie, na torze w Radomiu czy na wyścigach na 1/4 mili, wolno i szybko i zawsze było fajnie.
Poszła w świat do kolejnego marzyciela, abym ja mógł spełnić swoje.
Niewątpliwym plusem była moc dostępna praktycznie zawsze i to, że jak na wiek ten motocykl starzał się zdecydowanie lepiej niż konkurencja.
Minusem, przynajmniej na początku, był znacznie mniejszy komfort niż na GSX-R.
Ganiałem tym Nissany GT-R, wszelkie Mercedesy i inne. Czasem zdarzały się wtopy, ale zawsze starałem się podchodzić z humorem do tego ;)
Marzyłem o S1000RR, dlatego z R1 rozstaliśmy się po 3 latach wspólnych przygód.