facebook
System PJ
to 129 356 pojazdów na 669 294 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Yamaha TDR 125 2000r

Oglądano już 10221 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Yamaha TDR 125 »
  • Rocznik

    2000 r.

  • Właściciel

    Pedross81

  • Kategoria

    Szosowe

  • Lokalizacja

    Białystok / Siemiatycze

  • Pojemność

    125 cm3

  • Moc

    28 KM

  • Max. moment obrotowy

    15 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    10.00 s

  • Opis

    YAMAHA TDR 125 (opis dotyczy nowej generacji Yamahy TDR 125 produkowanej od 1995 do 2002 roku) to motocykl częściowo sportowy, a częściowo terenowy.
    Motocykl posiada duży prześwit 27 cm.
    Zablokowany seryjnie silnik generuje 15 KM, odblokowany ok. 28 KM. Silnik jest chłodzony cieczą.
    Prędkość maksymalna to ok. 130 km/h.
    Silnik dwusuwowy, zrywny i dynamiczny jak na swoja małą pojemność daje sporo frajdy
    Skrzynia biegów 6-stopniowa. Waga ok. 135 kg.
    Bardzo wygodna, komfortowa pozycja za kierownicą i duże siedzenie pozwalają czerpać przyjemność z jazdy nawet w dłuższej trasie.
    To idealny motocykl na miejskie dziurawe drogi i korki. Doskonały do jady rekreacyjnej, krótkodytansowej turystyki i wycieczek za miasto w lekki teren. Świetnie radzi sobie na nieutwardzonych szutrowych, polnych lub leśnych drogach i szlakach.
    Yamaha TDR 125 to znakomite połączenie najlepszych cech i właściwości motocykla miejskiego - szosowego i turystycznego terenowego soft enduro.


    SILNIK
    • Pojemność: 125 cm³
    • Moc: 26 KM przy 7000 obr/min,
    • Moment obr. 15 Nm przy 6500 obr/min,
    • Układ silnika: singiel, Ilość cylindrów: 1,
    • Wymiary tłoka: 56 x 50.7 mm,
    • Stopień sprężania: 6.6:1,
    • Rozrusznik, zapłon: elektryczny, gaźnik,
    • Chłodzenie: ciecz,
    • Skrzynia biegów: 6-biegowa,napęd-łańcuch,

    WYMIARY
    • Długość: 2120 mm
    • Szerokość: 840 mm,
    • Wysokość: 1295 mm,
    • Wysokość siedzenia: 850 mm,
    • Rozstaw kół: 1405 mm,
    • Prześwit: 270 mm,
    • Minimalny promień skrętu: 2200 mm,
    • Waga:
    • 135 kg
    • Pojemność baku: 11 l. (w tym 2,2l rezerwy),

    NADWOZIE I PODWOZIE
    • Maksymalna ładowność: 180kg
    • Skok zawieszenie przód/tył: 180mm/180mm
    • Wymiary opon
    - Przód: 100/90-18
    - Tył: 130/80-17
    • Ciśnienie w kole (przy załadunku do 90 kg):
    - Przód: 175 kPa (1.75 kgf/cm2, 1.75 bar)
    - Tył: 200 kPa (2.00 kgf/cm2, 2.00 bar)
    • Ciśnienie w kole (powyżej 90 kg do maksymalnej ładowności):
    - Przód: 175 kPa (1.75 kgf/cm2, 1.75 bar)
    - Tył: 225 kPa (2.25 kgf/cm2, 2.25 bar)
    • Hamulce przednie: pojedynczy tarczowy, 282 mm,
    • Hamulce tylne: pojedynczy tarczowy, 220 mm,

    NAPĘD
    • Napęd realizowany jest za pomocą łańcucha
    (428, 136 ogniw)
    • Oryginalne przełożenie (
    przód/tył): 16/57 (3.563)
    • Skrzynia biegów: manualna, 6-stopniowa

    OSIĄGI
    • 0-100 km/h ok. 11 sekund,
    V-max - 125 km/h,(po odblokowaniu)


  • Tuning

    Lepiej inwestować pieniądze w wysokiej jakości części zamiennie niż wywalać kasę na zbędne badziewie i niepotrzebne dodatki i zmiany. Japończycy w tej Yamaszcze zrobili wszystko jak trzeba, więc nie ma tu co poprawiać.

  • Silnik

  • Plusy i minusy pojazdu

    + TDR to znakomite połączenie najlepszych cech i właściwości motocykla miejskiego - szosowego i turystycznego - terenowego enduro
    + naprawdę żwawy i dynamiczny silniczek
    + przyśpieszenie jak na 125cm zadawalające, zwłaszcza powyżej 6500 obr/min zaczyna ładnie się zbierać
    + Vmax 130 km/h nie powala ale nie jest źle a do rekreacyjnej jazdy wystarczy spokojnie te 90 km/h jako normalna predkość w trasie.
    + zawieszenie, przód trochę miękki i przy hamowaniu nurkuje ale za to na nierównościach dobrze wybiera dziury i ręce niebolą po 2 - 3 godzinach jazdy.
    + bardzo wygodna, komfortowa pozycja za kierownicą
    + spora i wygodna kanapa, nawet dla dużego faceta
    + elektryczny starter
    + dostępność części zamiennych
    + wygląd
    + wysoki prześwit 27 cm

    - skok zawieszenie z przódy 180mm, mógłby być wiekszy
    - miekki przód trochę nurkuje przy hamowaniu, ale kwestia przyzwyczajenia się do tego albo wymiana oleju w lagach na gęstrzy załatwia ten problem

  • Marzę o...

    BMW GS650 DAKAR, Yamaha XT 660 Tenere
    a jak narazie bezpiecznej jeździe TDRką.

Komentarze (11)

  • 2011-07-25 11:00:53
    Użytkownik usunięty

    Dzięki ;)
    Widzę ze Twój też zadbany ;d
    Szerokości Kolego! ;]

  • 2011-07-24 11:31:12

    Spoko TDR. Też myślałem o tdr ale wypadło na DT. Prawie to samo :)

  • 2011-06-21 09:36:08

    Super bryka ;-) mam taką samą tylko mi moduł się zepsuł:-(
    nie wie kolega gdzie można kupić taki moduł bo na allegro nie ma?
    więc jak kolega będzie coś wiedział to wpadnij do mnie ;-) szerokości życzę

  • 2011-02-19 23:11:46
    Użytkownik usunięty

    Super maszyna 10/10 zapraszam do skomentowani mojego speeda pozdro i szerokości,

  • 2010-11-18 20:19:19

    Ładna TDR. Super motor do polatania w terenie. Szerokośći:)

  • 2010-11-17 17:18:06

    no no w pięknym stanie masz tdr :) szerokości życzę i zapraszam na moją rs :)

  • 2010-11-17 17:00:49

    Ładny sprzęt daje 10/10, wpadnij do mnie:)

  • 2010-11-17 16:32:59

    Ladna Yamaha, kiedys taka chcialem, ale stwierdzilem ze jednak wole cos tylko na droge.

  • 2010-11-17 16:05:34

    zacny sprzęcik ... 10/10 POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO MNIE NA OCENKE ;)

  • 2010-11-17 11:01:35

    PIękna tdr zadbana 10/10 i zapraszam do mnie :D

  • 2010-11-17 08:58:57

    No,No Bardzo ładnie zadbana i to sie liczy!!!
    Pozdrawiam i zapraszam do odwiedzenia mojej Tdr

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Romet Ogar 200
  • Mercedes A
  • Suzuki RF 600
  • BMW M3
  • Simson KR 51 schwalbe
  • ZMZ

Co robią kierowcy na PJ