Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1984 r.
Wrocław
175 cm3
20 KM
20 Nm
10.00 s
Z powodu braku orginalnego silnika w mojej ramie KTM gs 250 i braku tego silnika i części niego na rynku zdecydowałem się wstawić do tej ramy silnik od MZ 250 który okazał się za duży a ja nie chcałem ciąć i osłabiać dobrej ramy. potem miał być silnik od cz 250 513 lecz wszyscy mi go gdradzali wię kupiłem za flaszke od sąsiada silnik od WSK 175 w częściach. Wymieniłem zużyte części złożyłem i wsadziłem do odremontowanej ramy nie przerabiając jej. Przeróbek wymagał dyfuzor oraz układ dolotowy gaźnika aby wszystko elegancko pasowało. Po odpaleniu silnika i pierwszej jeździe byłem zdumiony że silnik ten ma taką moc i tak się wkręca w obroty ponieważ myślałem że gażnik od ktma gs 250 będzie niewypałem w tym silniku lecz wszystko elegancko działa i wygląda
Dyfuzor i gaźnik od ktm gs 250
polerka prawie wszystkich aluminiowych elementów
WSK 175
przód ups standard. tył amortyzator centralny standard.
każda jest pamiętna
Sprzedaż
+wysoki
+dobre zawieszenie
-spalanie
-ciężar maszyny
Złożenie tego do kupy
super robota
no, no, bardzo fajny motorek ci z tego wyszedł ;p co do silnika to rzeczywiście tak rwie że masakra :D miałem okazję to widzieć na własne oczy :P
10/10 za moto, pozdro, wpadnij do mnie :]
Witam, fajna terenówka, życzę dużo błota i dużo piachu na trasie, zerknij na mój projekt terenówki na bazie MZ, wiosną (może) jak ją skończę to dam więcej foto. Szkoda, że daleko bo byśmy się pewnie spotkali gdzieś w les
Przednie zawieszenie jest zamontowane odwrotnie tzn oś powinna być przed lagami. Nie wiem czemu wszycy odradzali silnik z CZ, dobry był by też od ETZ 150
fajna maszyna
dodaj opis i wpadnij do mnie