facebook
System PJ
to 129 350 pojazdów na 669 258 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

WSK 125 1980r

Oglądano już 3111 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o WSK 125 »
  • Rocznik

    1980 r.

  • Właściciel

    pentagramix

  • Kategoria

    Off-road

  • Lokalizacja

    Gdzieś w PL

  • Pojemność

    125 cm3

  • Moc

    8 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    WSK kupiona nie na chodzie, była kompletna poza kluczykiem lecz wymagała gruntownej renowacji. Niestety nie posiada dokumentów, więc postanowiłem ją zaadaptować pod leśne warunki.

    Gdyby motocykl był w lepszym stanie i z dokumentami trzymał bym go odrestaurowanego i jeździł okazyjnie, niestety realia były jakie były a poza tym WSK to motocykl masowy, dla ludu.

    Motocykl ten kupiłem za własne pieniądze więc mogę go nawet podpalić i zrzucić z przepaści, hejterom dziękuję, poza tym każda przeróbka jest odwracalna, a oryginalne części mi zostały, gdybym się kiedyś zdecydował na oryginał.

  • Tuning

    Wzmocniony silnik, nowy lakier, opona kostka Pirreli Scorpion, zmienione błotniki (tylni zdjęty po założeniu opony), przełożenie 13/50.

  • Silnik

    Splanowana głowica ok 1mm plus polerka komory, porting cylindra a więc króćca ssącego w nim, kanału wydechowego i okien, tłok odchudzony, zrobione smarowanie sworznia, podcięcie płaszcza od strony dolotu, wyprofilowanie go z obu stron i wyrównanie, zrobione wcięcia na okna, gaźnik tradycyjnie porting.

  • Zawieszenie

    W przebudowie. Mam już tylne amortyzatory ze sprężynami progresywnymi o większej liczbie zwojów i 3 stopniową regulacją, przód zostawiony u ślusarza żeby dorobił sztycę pod mocniejsze lagi z lepszego motocykla, ale o tym jak odbiorę i zrobię.

    Zrobione! Lagi od MZ ETZ 150, dłuższy skok niż seria, nowy olej i uszczelniacze.
    Tył jak wspomniałem regulowane amortyzatory w trybach sport, normal i comfort hehe.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Dużo tego było w różnych warunkach. Trzy razu musiałem pchać do domu: stara uszczelka pod głowicą padła, świeca kaput i przerywacz zanieczyszczony. Inne przypadki to wyłącznie brak paliwa, a pokonałem nią z 600km.

  • Perspektywy

    Dokończyć przód, czekam na skończenie pracy ślusarza.
    Zrobione! Teraz mieć czas i warunki do jazdy.

  • Plusy i minusy pojazdu

    +Lekka.
    +Całkiem dobre osiągi.
    +Na litrze paliwa poszaleję ponad godzinę, przy spokojnej jeździe jeszcze więcej.
    +Tania w zakupie i użytkowaniu, popularne części.
    +Zyskuje na wartości.
    +Miałem z dziesięć ofert kupna w rok.
    +Mimo jazdy terenowej niezawodna.
    -Tylko WSK.
    -Duży nakład pracy i środków na budowę leśnego motocykla.
    -Chce się więcej mocy.

  • Osiągnięcia

    Spore. Motocykl jest na chodzie, ma sprawne hamulce, sprzęgło, skrzynię, pali od kopa, pomimo tylu kilometrów wciąż cieszy, wbrew pozorom lekki kierowca może zaskoczyć innych pokazem możliwości WSKi.

  • Marzę o...

    Czymś mocniejszym. WSK jest idealna na początek, ale po roku chce się więcej mimo sukcesywnych ulepszeń.

Komentarze (1)

  • 2015-02-02 19:31:50

    Ciekawa przeróbka. Ogólnie WSK to niezłe sprzęty, mają swój urok. Pozdrawiam

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • CZ 175/487
  • CZ 175/487
  • WSK 175
  • Suzuki GS 500
  • Nissan Qashqai
  • Romet 50 T-1

Co robią kierowcy na PJ