facebook
System PJ
to 129 356 pojazdów na 669 294 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

WSK 125 1971r

Oglądano już 5991 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o WSK 125 »
  • Rocznik

    1971 r.

  • Właściciel

    RIDER pax

  • Kategoria

    Szosowe

  • Lokalizacja

    Drelów

  • Pojemność

    123 cm3

  • Moc

    7 KM

  • Max. moment obrotowy

    9 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Model: M06B3

    Producent: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego

    Lata produkcji: 1971-1985

    Ilość egzemplarzy: 693 900

    Historia powstania:

    Motocykl M 06 B3 był nastepcą produkowanego od roku 1964 modelu M06B1 i jest to ze względu na liczbę wykonanych egzemplarzy najczęściej chyba spotykana "wueska". Pojazd stał się podstawą do wykonania wielu wersji sportowych jak np. WSK M06 B3 Sport, eksportowych , jak też znanej"rodziny ptaków", którą tworzyły WSK M06 B3 Gil, Lelek i Bąk a później Kraska i Kos.
    Prace konstrukcyjne toczyły się w zespole w składzie Jerzy Rajban, Stanisław Czobot, Zenon Pawłowski, Marek Krzeszowiec i R. Pruszkowski.
    Silnik pojazdu typu S01-Z3A Lux miał w stosunku do swojego poprzednika - S01 Z3A zwiększonym stopniem sprężania (co o dziwo nie wpłynęło na wzrost mocy)oraz zastosowanym gaźnikiem typu G20-M2A. umieszczono w nowej konstrukcji ramie zamkniętej zbudowanej w oparciu o dolną rurę okrągłą i górne rury prostokątne.
    Zawieszenie przednie pochodziło wprost z modelu M06 B1 a tylne z modelu M17 Gazela, z którego też pochodziła lampa tylna zastosowana tylko w starszych rocznikach WSK.

  • Tuning

    NIE DODAJĘ NIC STARAM SIĘ JĄ UTRZYMAĆ W STANIE ORGINALNYM

  • Silnik

    Dane techniczne:

    Silnik:

    S 01 Z3A Lux, dwusuwowy jednocylindrowy z przepłukiwaniem zwrotnym. Średnica cylindra -52 mm skok tłoka 58 mm, pojemność skokowa 123 ccm. Stopień sprężania 7,8, moc maksymalna 7,3 KM (5,4 KW) przy 5300 obr/min, moment maksymalny 9,8 Nm przy 4200 obr/min

    Gaźnik:

    Typu G20 M2A o gardzieli 20 mm

    Sprzęgło:

    mokre trzytarczowe

    Skrzynia biegów:

    trzybiegowa z kołami stale zazębionymi.

    Napęd:

    Z silnika na koło tylne osłoniętym łańcuchem 1/2', przełożenie 3,31

    Podwozie:

    Rama rurowa spawana, pojedyńcza zamknięta wykonana z rur okrągłych i prostokątnych. Zawieszenie przednie z modelu M06 B1 o zmienionej sprężynie, zawieszenie tylne o skoku 90 mm z modelu M17 Gazela (od roku 1973 zmienione)

    Koła:

    3,00x18' niewymienne

    Hamulce:

    Bebnowe sterowane mechanicznie. Bębny ze stopu lekkiego, zebrowane z wtopiona zeliwna wkładką o średnicy 135 mm

    Instalacja elektryczna:

    6V, prądnica o mocy 28W, zapłon iskrownikowy

    Pojemności:

    Skrzynka biegów bd
    Zbiornik paliwa bd

    Cieżar:

    Cieżar własny 100 kg, ciężar max 250 kg

    Zużycie paliwa: 2.8 l/100 km przy 60 km/h



    Wskaźniki:

    Zdolność pokonywania wzniesien bd
    Stosunek mocy silnika do cieżaru 73KM/T
    Szybkość maksymalna 100 km/h,
    Szybkość użytkowa 60 km/h

  • Zawieszenie

    W STANIE BARDZO DOBRYM

  • Plusy i minusy pojazdu

    sAME PLUSY

  • Marzę o...

    moto guzzi 1200 sport 4v

Komentarze (5)

  • 2011-01-24 10:09:47

    No No PaX Ładna wsk.
    Daje 10/10
    Zapraszam do siebie.

  • 2011-01-23 16:21:48

    fajna maszyna :D wpadajcie do mnie :P

  • 2010-10-05 11:30:36

    spoko motorek 10/10 dbaj o niego
    zapraszam do obejrzenia i skomentowania mojego simka

  • 2010-10-04 08:44:40

    Zajebista WSK:):) Malina;):)
    widac ze sie znasz :):)
    15/10 szerokosci zycze i pozdrawiam:):)
    zapraszam do siebie i ocen moje moto;):)

  • 2010-10-04 08:13:00

    Dużo wiesz o twojej WS'sce, to dobrze. bardzo ładny sprzęt.

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • GB Street
  • Yamaha YZ 426F
  • WFM M06
  • Malaguti Ciak 50
  • Volkswagen Golf
  • Mitsubishi Colt

Co robią kierowcy na PJ