facebook
System PJ
to 129 356 pojazdów na 669 301 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

MZ TS 150 1984r

Oglądano już 21400 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o MZ TS 150 »
  • Rocznik

    1984 r.

  • Właściciel

    wicio-g

  • Kategoria

    Szosowe

  • Lokalizacja

    Niemstów

  • Pojemność

    150 cm3

  • Moc

    13 KM

  • Max. moment obrotowy

    14 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    MZ TS 150. To motorek którym obecnie jeżdze. Jest on w stanie dobrym ale co do jego wyglądu mam pewne plany. MZ-tka póki co mnie nie zawodzi. Miala juz kilka remontów ale nadal jest sprawna i na nia nie nażekam. W 1995 miała 1 kapitalny remont. Został wymieniony korbowód wału, został dany nowy tłok i pierścienie oraz tarcze sprzęgła. Nastepny remont na MZ-ce juz wykonalem ja. W lipcu 2005 wymieniłem jej wszystkie lożyska wału co dało niesamowity pozytywny oczywiście efekt. Motor odrazu lepiej przyspieszał i wogóle stal sie o wiele lepszy w eksploatacji. Zimą 2005r dokonałem regeneracji stojanu ( wymieniłem przerywacz, kondensator i cewke ) po czym MZ-tka bez względu na to ile stoi nieodpalana to silnik odpala za 1 kopnięciem. Wymieniłem również obie zębatki i łańcuch. Od tamtej pory nic w niej nie robie prócz wlewania benzyny do baku i przyjemnej jazdy. Jak widać jest niewiele takich motorów na polskich drogach więc jeśli je mamy no to trzeba o nie należycie zadbać by nie wygineły.

  • Tuning

    Niewiele w niej tuningowalem ale jedna rzecz zrobilem. Wstawiłem jej białe tarcze zegarów. Jak dla mnie bardzo ładnie z nimi wygląda.Mam zamiar jej dodać owiewkę i zmienić tylną lampe.

  • Silnik

    Silnik jest oczywiście dwusuwowy z przepłukiwaniem zwrotnym o mocy 8.45kW=12.5 KM. Jest smarowany mieszanka paliwa o stosunku 50:1. Silnik jest bardzo wytrzymały i ma całkiem dobre osiągi tylko niestety troche spala ( 4.25l/100km ). Ilość biegów to 4.

  • Zawieszenie

    Z przodu: widelec teleskopowy z tłumieniem olejowym, skok koła 185mm.
    Z tyłu: elementy resorujce z tłumieniem olejowym, skok koła 105mm, regulacja twardości resorowania.
    Jazda bardzo przyjemna na każdym rodzaju nawierzchni.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Hmm... Takich podróży było bardzo wiele wiec dużo by tu opisywać. Powiem tak... nie mam prawka na motor a jeżdze nim prawie wszedzie i nigdy nie mialem problemów z policja (zawsze sie jakos udawało), aż pewnego razu wyjeżdzalem z podwórka i wyjechałem prosto przed koła policji. Naszczęście zakonczyło sie to tylko spisaniem mnie i jak to policja.. powiedzieli że to ma być moja ostatnia jazda a ja oczywiście powiedziałem że tak bedzie ale w realu jest tak ze wciąż jeżdże tylko że jestem bardziej ostrożny, np. zawsze zakładam kask.

  • Perspektywy

    Będzie malowanie całej ramy i może silnika. Również przeprowadze remont silnika ( planuję wymiane wału, tłoku i pierścieni ).

  • Plusy i minusy pojazdu

    Plusy:
    zadowalające efekty jazdy jak na pojemność 150, i podziw znajomych gdyż jest to motor żadko spotykany.
    Minusy:
    troszke za dużo spala (4.25l/100km) no i ma troche niekształtny bak.

  • Osiągnięcia

    A więc największe osiągnięcie tym motorem przeze mnie to jest 115km/h.

  • Marzę o...

    Marzę o MZ 250/251 jak również o Kawasaki ER5. A jeśli chodzi o autka to moim marzeniem w chwili obecnej jest Audi A4S4 B5 1.9TDi lub VW Passat B5.


    MZ ETZ 250 - Taki sprzęt właśnie kupiłem. Fotki będą w niedalekim okresie czasu.

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Romet Ogar 200
  • Opel Zafira
  • Mercedes W124
  • Kinroad XT50Q KING
  • Opel Calibra
  • Aprilia Area 51

Co robią kierowcy na PJ