facebook
System PJ
to 129 356 pojazdów na 669 294 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

MZ ETZ 251 1991r

Oglądano już 62579 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o MZ ETZ 251 »
  • Rocznik

    1991 r.

  • Właściciel

    krzycho

  • Kategoria

    Szosowe

  • Lokalizacja

    Niemstów

  • Pojemność

    243 cm3

  • Moc

    21 KM

  • Max. moment obrotowy

    27 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    8.00 s

  • Opis

    Został wyprodukowany w NRD - owskich zakładach IFY w 1991 roku, a eksploatowany jest od kwietnia 1992. Wersja MZ ETZ 251e na elektronicznym zapłonie.

  • Tuning

    brak

  • Silnik

    Dwusuwowy, jednocylindrowy 2T
    Wersja ETZ 251e ( na elektroniku)
    Skok tłoka = 65mm
    Średnica tłoka = 69,5 mm
    Stopień sprężania = 10
    Moc max przy 5500 obr/min = 15,4kW(20,6 kM)
    Gaźnik 30N3-1

    Jednocylindrowy, chłodzony powietrzem

  • Zawieszenie

    Przedni widelec teleskopowy z rurą ślizgową o średnicy 35mm wykonaną jako odlew z metali lekkich. Skok widelca = 185mm,
    bardzo dobrze sobie radzą na nierównych drogach. Wymieniony został w nich olej.

    Tylne wahacze z tulejkami gumowymi. Ich zaletą jest to iż między gumą a stalą nie ma tarcia ciernego dlatego nie ma potrzeby ich smarować. Są dwustopniowe do jazdy w pojedynkę lub z pasażerem. Stabilne.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Począwszy od uruchomienia tego wibrującego silnika każdy kilometr daje radość, przyjemność kształtując jednocześnie nasze wspomnienia których nie zastąpi żaden inny motocykl tylko MZ

  • Perspektywy

    Profilaktycznie likwidować wszelakie usterki wynikające z normalnego użytkowania pojazdu ;]

  • Plusy i minusy pojazdu

    Plusy:
    Przede wszystkim stabilny bieg jałowy, łatwy rozruch zimnego silnika, szybki i zrywny jak na dwusuwa, bardzo dobre walory dynamiki silnika, atrakcyjny wygląd, wytrzymały i niezawodny.

    Minusy:
    Trochę za lekki przód ponieważ na pierwszym biegu przy jeździe z pasażerem już przy 4 tys obrotów normalnym dodaniem gazu czasem wznosi jej przód, pompa hamulcowa jest fabrycznie niedopracowana!!!, a przy prędkości większej niż 100 km/h chla jak smok !!!

  • Osiągnięcia

    Stan techniczny i wizualny ...

  • Marzę o...

    tym by mieć więcej czasu by móc na niej pojeździć!!!!!!!!!


    Proszę o obiektywne wystawienie komentarza. Pozdrawiam wszystkich kierowców;)

    ''Krzycho''

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • BMW 3
  • Honda CBR 600
  • Gilera DNA
  • Opel Omega
  • Yamaha XJ 600
  • Yamaha YZF-R1

Co robią kierowcy na PJ