facebook
System PJ
to 129 356 pojazdów na 669 294 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

MZ ETZ 250 1984r

Oglądano już 11874 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o MZ ETZ 250 »
  • Rocznik

    1984 r.

  • Właściciel

    adamuh

  • Kategoria

    Szosowe

  • Lokalizacja

    Piła

  • Pojemność

    250 cm3

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    fotki sprzed wakacji, etka ma teraz nowy tlumik, migacze i naklejki:)kupiona w 2005 r...w stanie nadajacym sie na złom, od razu zostal zrobiony remont całosci, lacznie z wymiana karterow regeneracja walu itp, na wiosne zostal polozony nowka lakierek, w pazdzierniku silnik przeszedl kolejny remont i pojemnosc zostala zwiekszona do 300ccm(oryginalny ddr-owski tłok od wojskowej wersji) obecnie etka jest udoskonalana, kazdy grosz jest"zawieszany" na niej:)

  • Tuning

    jestem przeciwny tuningowaniu(oszpecaniu) tak pieeknie wykonanych przez niemiecka fabryke w Zschopau sprzetów...

  • Silnik

    pojemność 300ccm, dwusów, chłodzony wiatrem, zapłon elektroniczny(moduł niestety nie montowany fabrycznie), tzw samorób, lecz spisuje sie niezawodnie:), gaźnik z modelu 251, olej dolewany do mieszanki to mobil1 semi sintetic, do skrzynki-hipol,

  • Zawieszenie

    jak na nasze polskie drogi mozna powiedziec ze komfortowe, (przy jezdzie solo) dwu stopniowa regulacja napiecia spreżyny tylnego amortyzatora, przod miekki, nie "tańczący" na wyboistych zakrętach, bardzo ładnie wybiera nierówności i pieeknie nurkuje przy hamowaniu przodem;p

  • Pamiętna podróż/przygoda

    wyprawa do Kołobrzegu, jakies 160km od mojego domku:) wyprzedzanie (z plecakiem) opla omegi przy 120km/h:) ale to jeszcze przed remontem, jazda 130km w ulewie:P Przy remoncie mojej etki założyłem sobie, że dobrze wyremontowana etka nigdy nie zawiedzie, jak narazie etulka dotrzymuje słowa:)

  • Perspektywy

    doprowadzenie jej do ideału, malowanie ramy, regeneracja wahacza, oraz nowa elektryka.

  • Plusy i minusy pojazdu

    +komfort
    +w porównaniu do jawy itp bardzo ladnie przyspiesza, nieźle hamuje,
    +zwinna, poręczna,
    +niezawodność
    +bardzo tanie części(w porównaniu do japonii)
    -troche wysokie spalanie przy energicznej jeździe

    Czy można nie kochać takiego cuda??:D

  • Osiągnięcia

    zawsze zawiezie tam i z powrotem:), tylko lać i jechać;p

  • Marzę o...

    zachowaniu etki przez dluuuuugie lata;)

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Honda NSR 125
  • Kinroad XT50Q KING
  • Romet Chart 210
  • Gilera DNA
  • Aprilia RS 50
  • Kingway Coliber

Co robią kierowcy na PJ