facebook
System PJ
to 129 356 pojazdów na 669 300 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

MZ ES 250 1973r

Oglądano już 17731 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o MZ ES 250 »
  • Rocznik

    1973 r.

  • Właściciel

    QlczQ

  • Kategoria

    Szosowe

  • Pojemność

    250 cm3

  • Moc

    19 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    MZ ES 250/2 Trophy. Model MZ ES 250/2 był od wielu lat miarą popytu dla fabryki w Zschopau. W międzyczasie otrzymał on konkurenta w postaci modelu Trophy Sport. Jednakże jego dobra opinia pozostała niezachwiana. Motocykl ES 250/2 jest mocnym, niezawodnym i szybkim pojazdem, sprawdzającym się także w zestawie z wózkiem bocznym. Komfort jazdy, który zapewnia ten przedstawiciel dużych motocykli MZ, stawia go wysoko w międzynarodowej czołówce. Tak kierowca jak i pasażer odczuwają zalety pełnego zawieszenia wahaczowego, zwłaszcza na niezbyt dobrych drogach. Każdy kto kupi motocykl ES 250/2, ten może z czasem wyposażyć go w wózek boczny, Model ES 250/2 ma praktycznie tę samą moc, co model Trophy Sport, ale zapewnia większy komfort jazdy niż ETS 250 (bardziej miękkie zawieszenie, większa kanapa, kierunkowskazy).

  • Tuning

    jeśli można kanape nazwać tuningiem i lusterkami to tak wlasnie jest no ale to nie było zamierzeniem restauratora

  • Silnik

    243cm3 śr skoku /65/69 mm sprężanie 9,5-10, 19 KM (21 wg SAE) przy
    5200-5500 obr/min, 110 leci z zestawem wiecej nie próbowane :-)

  • Zawieszenie

    Z tłumieniem hydraulicznym
    przód Wahacz 142 mm,
    tył Wahacz 115 mm
    Wahacz przedni z dwoma położeniami osi koła (65 mm wyprzedzenia dla motocykla z wózkiem, 105 mm – do jazdy solo).
    Wahacz tylny z otworem gwintowanym na przegub stabilizatora i ze sworzniem łożyskowym o kulistej końcówce.
    Amortyzatory przednie – sprężyny z amortyzatora tylnego motocykla solo, amortyzatory tylne – specjalnie wzmocnione sprężyny.
    Tłumik drgań kierownicy – sprzęgło cierne.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    każda taka jest pełna wrażeń i zdziwienia przechodniów :-)

  • Perspektywy

    generalka silnika bo uprzednim upewnieniu się czy jest potrzebna jakaś ingerencja :-) napewno łożysko na sprzegle :-) wszystko ma grać na cacy :-)

  • Plusy i minusy pojazdu

    - ściaganie lekko przy hamowaniu przy jeździe jest ok :-)
    - kosz w powietrzu gdy skrecasz w prawo ze zbyt szybką V,
    + pakowna dosc szybka i niezawodna

  • Marzę o...

    bezawaryjności i podróżach :-)

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Vespa PK 50 XL2
  • CZ 175/487
  • Honda CBR 600
  • Kingway Hooligan
  • Volkswagen Garbus
  • Beta RR 50

Co robią kierowcy na PJ