facebook
System PJ
to 129 366 pojazdów na 669 378 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Kawasaki ZR 7 2000r

Oglądano już 16435 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Kawasaki ZR 7 »
  • Rocznik

    2000 r.

  • Właściciel

    Red77

  • Kategoria

    Szosowe

  • Lokalizacja

    Gdynia

  • Pojemność

    738 cm3

  • Moc

    76 KM

  • Max. moment obrotowy

    63 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    4.20 s

  • Opis

    Bardzo wygodny naked bike. Dobre przyspieszenie i elastyczność. Moc i moment obrotowy dostępne praktycznie w całym zakresie obrotów. Dobra stabilność na zakrętach. Wygodna pozycja kierowcy i pasażera/ki.
    Skuteczne hamulce: przód: dwie pływające tarcze + dwutłoczkowe zaciski TOKICO, tył: jedna tarcza + dwutłoczkowy zacisk. Stosunkowo cichy wydech zapewnia komfortową podróż. Dobre wyposażenie: zbiornik paliwa 22 litry, dokładny wskaźnik paliwa, centralna podstawka, wydech ze stali nierdzewnej, komfortowa kanapa.
    Opony: przód: 120/70 ZR 17, tył: 160/70 ZR 17 ; bezdętkowe.
    Waga: 230 kg ( full paliwa )

  • Tuning

    Ten motorek nie wymaga tuningu. Jego wygląd i parametry całkowicie mnie satysfakcjonują. Poza tym tuning mnie nie interesuje - mam więcej niz 18 lat i nie "rajcują" mnie takie rzeczy :)

  • Silnik

    4 cyl. rzędowy DOHC, 2 zawory na cyl.,chłodzony powietrzem z chłodnicą oleju.
    4 gaźniki KEIHIN CVK32 z systemem K-TRIC ( Kawasaki Throttle Responsive Ignition Control ) - elektroniczne czujniki położenia przepustnic.
    Moc: 76 KM przy 9500 obr/min
    Moment: 63 Nm przy 7500 obr/min
    Zapłon: elektroniczny.
    Przekładnia: 5 biegów, sekwencyjna z systemem automatycznego wyszukiwania położenia neutralnego (luzu) - w praktyce działa to następująco: po zatrzymaniu motorka np przed światłami z włączonym 1 biegiem nie ma możliwości bezpośredniego wrzucenia dwójki, zawsze najpierw wskoczy luz. Świetnie sprawdza się w praktyce. Skrzynia biegów pracuje cicho, biegi wchodzą miekko, bez hałasu i bez szarpnięć. Przeniesienie napędu poprzez łańcuch O-Ring.

  • Zawieszenie

    Przód: klasyczny widelec
    Tył: UNI-TRAK, centralny amortyzator z 7-mio stopniową regulacją twardości.

  • Perspektywy

    ZR-7 to moja druga maszyna ( wcześniej była Yamaha xj600n ) i w pełni, a nawet z nawiązką spełnia moje wymagania, więc nie myśle o zmianie. Poza tym obecnie produkowane naked bike są po prostu stylistycznie brzydkie, a jedyną rzeczą, którą sie w nich eksponuje to monstrualna moc silnika przy 5 cyfrowej prędkości obrotowej silnika - 100 czy 110 KM to ostatnia rzecz w naked bike, na którą zwróciłbym uwagę. Naprawdę pięknymi motocyklami była seria Kawasaki Zephyr. Niestety nie udało mi się znaleźć odpowiedniego pod względem stanu technicznego i rocznika egzemplarza. Obudowane plastikiem "przecinaki" są w ogóle poza moim kręgiem zaintersowania, jako że są to motocykle sportowe przystosowane tylko do ruchu drogowego - i to nie takiego jaki występuje w Polsce. Ładne są choppery, ale z lat 80 i 90. Obecnie praktycznie zastąpiły ich cruisery, które swoją brzydotą porażają.

  • Plusy i minusy pojazdu

    Dla mnie ZR-7 nie ma wad. Dlatego go mam. Przed kupnem porównałem inne konkurencyjne modele. Nie kupiłem go dlatego, że był tani, bo wcale nie był ( motorek w idealnym stanie bez wypadku nie jest tani ). Dla mnie po prostu był idealny i lepszy niż konkurencja. Ale jest to moja SUBIEKTYWNA opinia. Wiadomo, że jeden woli córkę a drugi teściową :))

  • Osiągnięcia

    Na polu motocyklowym nie mogę sie pochwalć żadnymi specjalnymi osiągnięciami.

  • Marzę o...

    Nie marzę. Jestem realistą. Po prostu realizuje swoje zachcianki.

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Audi 100
  • Fiat Cinquecento
  • Kymco Super 8
  • Aprilia RX 125
  • Własne Projekty Skuter
  • WSK 175

Co robią kierowcy na PJ