facebook
System PJ
to 129 355 pojazdów na 669 285 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Suzuki Intruder 750 1989r

Oglądano już 8000 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Suzuki Intruder 750 »
  • Rocznik

    1989 r.

  • Właściciel

    callmeadog

  • Kategoria

    Chopper

  • Lokalizacja

    Tomaszów Mazowiecki

  • Pojemność

    747 cm3

  • Moc

    55 KM

  • Max. moment obrotowy

    60 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    6.10 s

  • Tuning

    - spacerówki
    - wysoki sissy-bar
    - akcesoryjny grill chłodnicy
    - akcesoryjne kierunkowskazy
    - akcesoryjne przedłużenie podnóżków pasażera
    - przewód hamulcowy w stalowym oplocie
    - białe obrysówki
    - białe podświetlenie prędkościomierza
    - większość śrub nadwozia zamienione na imbusowe/ampulowe o równej lub wyższej twardości
    - wiązka elektryczna wewnątrz kierownicy
    - wiązki instalacji elektrycznej w tkanej osnowie
    - manetki ręcznie obszywane skórą
    - sakwy i inne duperele
    - polerowane lagi, armatura, obudowa prędkościomierza oraz rewers tablicy rejestracyjnej
    - zmodyfikowana kanapa obszyta bydlęcą skórą wg mojego projektu
    - zmodyfikowane tłumiki wydechu wg mojego projektu

  • Silnik

    Widlasta 45-stopniowa dwójka, z jednym wałkiem w każdej z głowic i czterema zaworami na cylinder. Czopy wały przesunięte o 45 stopni - oprócz niezłego sound'u dają dużą dawkę wibracji. Silnik pracuje twardo, dysponuje dużą elastycznością. Niewielka szybkobieżność jednostki, powoduje po przekroczeniu obrotów mocy maksymalnej, 'zadyszkę'. Niezwykle łatwy w utrzymaniu, nie wymaga wielu zabiegów serwisowych.

  • Zawieszenie

    Tutaj temat dość delikatny w Intruder'ach. Zawieszenie jest niekomfortowe i nie zapewnia rewelacyjnego prowadzenia - słowem, wszystko co najgorsze. Słabe tłumienie tylnych amortyzatorów powoduje niestabilne prowadzenie w nierównych zakrętach. Zwiększenie napięcia wstępnego sprężyn niweluje nieco ten efekt, skutkując znaczącym spadkiem komfortu. Jazda z bagażami we dwoje powoduje częste 'dobijanie' tyłu, nawet przy mniejszych nierównościach.
    Przedni widelec jest stosunkowo twardy i o większych nierównościach informuje kierowcę poprzez nadgarstki. Jest jednak stosunkowo odporny na skręcanie i zapewnia precyzję prowadzenia.
    Przy równej nawierzchni motocykl prowadzi się 'jak po sznurku', pozwalając na maksymalne - ograniczone jedynie podnóżkami, złożenia. Zawieszenie daje dobry feedback, co daje poczucie pełnej kontroli nad maszyną.
    Warto wspomnieć o 'spowalniaczach', bo hamulców w tym motocyklu raczej nie przewidziano. O ile tylny hamulec bębnowy nie wyróżnia się niczym szczególnym, o tyle przednia tarcza wymaga 'stalowej łapy', aby zatrzymać motocykl. Zablokowanie przedniego koła na asfalcie jest prawie niewykonalne. Ze względu na niewielką skuteczność i konieczność wywierania dużych sił, polecam przewody hamulcowe w stalowym oplocie - guma zwyczajnie puchnie.

  • Osiągnięcia

    I miejsce w klasie Chopper na II Motocyklowym Konkursie Sprawnościowym Politechniki Łódźkiej

Komentarze (8)

  • 2009-11-26 19:25:47
    Użytkownik usunięty

    Fajne moto:]
    pzdr!

  • 2009-11-13 21:15:19

    Piękna czarna 750-tka! Jedyny właściwy kolor. Zapraszam do mnie.

  • 2009-08-01 23:03:00
    Użytkownik usunięty

    ładny potworek zapraszam

  • 2008-12-26 07:35:32

    super moto cos w moim stylu daje 6z6 pozdrawiam i zapraszam do mnie

  • 2008-07-24 11:48:11

    Piekne suzuki ;)

    Pozdrawiam

  • 2008-07-23 15:08:00

    spoko chopper zapraszam do mnie

  • 2008-07-22 17:34:29

    Nieźle. Easy Rider normalnie:) Super maszyna.
    Pozdro

  • 2008-06-28 10:41:08

    bardzo ładny intruzik.

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Honda NSR 125
  • Aprilia RX 125
  • Kinroad XT50Q KING
  • Yamaha Breeze
  • Suzuki RF 600
  • CZ 175/477 Sport

Co robią kierowcy na PJ