facebook
System PJ
to 129 356 pojazdów na 669 300 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Suzuki GS 500 1995r

Oglądano już 8702 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Suzuki GS 500 »
  • Rocznik

    1995 r.

  • Właściciel

    pelcus22

  • Kategoria

    Sportowe

  • Lokalizacja

    Bydgoszcz

  • Pojemność

    487 cm3

  • Moc

    46 KM

  • Max. moment obrotowy

    39 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    6.00 s

  • Opis

    Model: Suzuki GS500E
    Rok: 1995
    Skrzynia biegów: 6 przełożeń
    Przeniesienie napędu: Łańcuch
    Waga: 188.0 kg
    Przedni hamulec: Pojedyncza tarcza o średnicy 310 mm, dwutłoczkowy zacisk
    Tylny hamulec: Pojedyncza tarcza o średnicy 250 mm, dwutłoczkowy zacisk
    Przednia opona: 110/70-17
    Tylna opona: 130/70-17
    Motocykl Suzuki GS500E powołany został do życia w 1989 roku i z miejsca zawładnął sercami rzeszy motocyklistów. Nowy jednoślad tak naprawdę nie był zupełną nowością, jako że bazował na wielu sprawdzonych podzespołach, jakie Suzuki od wielu lat stosowała w innych motocyklach.

  • Tuning

    -sportowa owiewka
    -przewody w stalowym oplocie
    -kierunki LED
    -lusterka lezki chrom
    -skrocony przelotowy tlumik

  • Silnik

    Pojemność: 487.00 cm3
    Typ: dwucylindrowy rzędowy
    Moc: 46 KM przy 9200 RPM
    System chłodzenia: Powietrze
    Silnik Suzuki ochoczo wkręca się na obroty na każdym biegu pozwalając na dynamiczne przyspieszenia na niższych biegach. Przełożenia 5 i 6 biegu są bardzo długie, co skutecznie ogranicza dynamikę motocykla, zwłaszcza przy jeździe z pasażerem. Przy dynamicznej jeździe należy zwracać uwagę na wskazania obrotomierza. Silnik nie ma odcięcia zapłonu i bardzo łatwo można go wkręcić na niezdrowy dla niego czerwony zakres.

  • Zawieszenie

    Przednie zawieszenie to klasyczny widelec teleskopowy. Mimo, że dobrze dawał sobie on radę z lekkim motocyklem,widelce wyposażane są w regulator napięcia wstępnego sprężyn.
    Tylne zawieszenie to wahacz wleczony wykonany ze stalowej belki o prostokątnym przekroju,centralny amortyzator z regulowanym napięciem wstępnym sprężyny.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    ...

  • Perspektywy

    ...

  • Plusy i minusy pojazdu

    +
    # niezawodny, trwały silnik
    # stabilne zawieszenie
    # bardzo dobre hamulce
    # wysoka niezawodność całego pojazdu
    # możliwość wielu zastosowań motoru
    -
    # dziwnie i czasem amatorsko wyglądające spawy ramy
    # słabe powłoki lakiernicze skutkujące wycieraniem się lakieru i szybkim pojawianiem się korozji (zwłaszcza na ramie)
    #problemy z gaźnikami po dłuższym postoju bez uruchamiania

  • Osiągnięcia

    v-max 195km/h

  • Marzę o...

    ...o Nissanie Skyline GT-R34,Y2K...

Komentarze (8)

  • 2011-08-27 21:49:14

    Zajebista dzida ;)
    a dźwięk...
    ...miooodzio ;)

  • 2011-07-01 19:26:56

    Hahah siedzę sobie a tu nagle pisze po prawej "pelcus22 wgrał nowe zdjęcia swojego pojazdu" to przeznaczenie, nie uważasz ? :D

  • 2011-05-08 21:57:11

    byście słyszeli dziewk tej suzi zajebisty ! ;] a na koło też ładnie idzie ! pozdro i LwG !!!

  • 2011-01-31 23:42:51
    Użytkownik usunięty

    Super GSka, sam myślę o założeniu takiej lampy. Byle do wiosny!

  • 2010-07-18 22:17:18

    GS i te zdjecia na mokrej :-)

  • 2010-05-11 18:10:50

    Wszystko ok, ładna GS... Tylko od kiedy one lecą 195 ? GS poleci 180 max i to już są ostatki sił przecież...

  • 2010-04-27 18:33:58

    ładny GS zastanawiam się nad kupnem takiego motoru ;)

  • 2010-04-27 18:08:51

    ładny gieesik:D Długo na takiego polowałem a co z tego wyszło można zobaczyc na moim profilu ;)

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Fiat Cinquecento
  • Honda NSR 125
  • Romet Chart 210
  • Suzuki GSX 600F
  • Beta RR 50
  • Yamaha YZ 250

Co robią kierowcy na PJ