facebook
System PJ
to 129 356 pojazdów na 669 293 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Suzuki DR 125 1996r

Oglądano już 9725 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Suzuki DR 125 »
  • Rocznik

    1996 r.

  • Właściciel

    chromex

  • Kategoria

    Off-road

  • Lokalizacja

    Złocek

  • Pojemność

    125 cm3

  • Moc

    14 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    niezawodny 4suw i co tu więcej pisać, kocham to moto ♥

  • Tuning

    - odblokowałem moduł, co dało więcej niż się spodziewałem ;] (jak ktoś chce odblokować moduł w dr i nie wie jak, to pisać do mnie śmiało ;D )
    - Wymieniłem tylne kierunki na mniej łamliwe xD

  • Silnik

    4T

  • Zawieszenie

    miękkie, trochę niskie, lecz w teren jest jak w sam raz, a to że moto nie jest za wysokie można uznać za plus do kontroli ;]

  • Pamiętna podróż/przygoda

    każda jest pamiętna ;]

  • Perspektywy

    W kwestii tuningu zamierzam wybebeszyć tłumik oraz wymienić dysze na większe ;D

  • Plusy i minusy pojazdu

    + bardzo wygodny
    + niskie spalanie, choć w terenie to różnie bywa ;]
    + daje rade w lekkim terenie

    - brakuje trochę tych kucyków czasami ;d

  • Marzę o...

    W najblizszej przyszlosci - DR 350(najlepiej wersja SE). W dalszej - Yamaha yzf 426, yamaha wr 426f , Honda crf 450... A jak na szlifiery sie przerzuce to er jedynka ;D

Wyróżnienia

  • chromex oznaczył pojazd jako wyjątkowy

  • dawid dodał pojazd do ulubionych

Komentarze (10)

  • 2014-08-04 22:28:15

    czy ktos moze ze szczegolami wyjasnic jak odblokowac czujnik skrzyni oraz moduł w suzuki dr 125, moj email doomster@wp.pl. Czy czujnik skrzyni to tez przy małej zebatce? u mnie odchodzi tylko jeden niebieski przewod. pozdr

  • 2012-12-07 19:17:04

    siemka..możesz mi napisać co pisze na tym oporniku??chodzi mi o to na jaki prąd ma być..\r\na i co mam zrobić z tą drugą końcówką co będzie obcięta..?

  • 2011-12-11 12:14:11

    @dawid\r\nProblem polega na tym, że jest sobie jeden czujnik podłączony jednym przewodem do masy, drugim do modułu, który działa jak rezystor ze zmienną rezystancją - w moim DR 125 było to na takiej zasadzie:\r\n1. bieg = 823 Ohm\r\nNeutral = ∞ Ohm (nieskończoność)\r\n2. bieg = 824 Ohm\r\n3. bieg = 1 500 Ohm\r\n4. bieg = 2 734 Ohm\r\n5. bieg = 6 810 Ohm\r\n6. bieg = ∞ Ohm (nieskończoność)\r\nModuł mierzy natężenie prądu na zasadzie amperomierza (podobnie jak wszystkie czujniki np. temperatury cieczy) i na podstawie danego natężenia wie który bieg jest wbity. Na 6. biegu moto nie chciało w ogóle jechać. Tą blokadę ominąłem w ten sposób, że ominąłem czujnik, dając masę przez rezystor 820 Ohm, przez co moduł myśli, że jest wbity pierwszy bieg = największa moc.\r\n\r\nA tutaj masz instrukcje jak zdjąć blokadę - http://www.dr125.de/DR125_FAQ-Anl/DR125/gase-ueb/gase-ueb.html -> pierwszy obrazek najważniejszy, nie trzeba znać niemieckiego. Masz 2 kabelki - niebieski i różowy. Jak zdejmiesz siedzenie, są one na wierzchu, więc ze znalezieniem nie będziesz miał problemu. Niebieski zostawiasz w spokoju, natomiast różowy obcinasz. Następnie jedną końcówkę różowego doprowadzasz do styku akumulatora (minusa!). I najważniejsze - na tym kabelku co idzie do akumulatora zakładasz opornik 820ohm. I ot cała filozofia ;D\r\n

  • 2011-11-07 18:21:39

    Siemka jak bys mógł to napisz jak odblokować moduł?

  • 2011-05-08 12:49:44

    Jazda Jazda Jazda ;D

  • 2011-02-28 22:54:24

    No maszyna ładna xD daje mu 11/10

  • 2011-02-28 21:23:31

    Nom ładna maszyna 10/10

  • 2011-02-28 19:47:39

    Chormina motocyklisto :D:D Prawko jest ? xD

  • 2011-02-28 19:42:51

    słit ;D

  • 2011-01-28 22:28:59

    Fajny sprzęcior;] daj wiecej zdj.
    Wpadnij do mnie:PP

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Toyota Starlet
  • MZ ETZ 250
  • Simson S 51
  • Mazda MX- 3
  • Seat Toledo
  • Yamaha Virago 535

Co robią kierowcy na PJ