facebook
System PJ
to 129 356 pojazdów na 669 300 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Suzuki Burgman 400 2003r

Oglądano już 8754 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Suzuki Burgman 400 »
  • Rocznik

    2003 r.

  • Właściciel

    NoArcade

  • Kategoria

    Skutery

  • Lokalizacja

    Dobczyce

  • Pojemność

    395 cm3

  • Moc

    36 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    7.50 s

  • Opis

    Suzuki Burgman K3 którego posiadaczem jestem od listopada zeszłego roku. Po wizycie kontrolnej u mechanika okazało się jednak że cudem było, iż ten skuter odpychał się na tak zarżniętym silniku. Przebiegły handlarz zalał sprytnie silniczek doktorem co by nie kopcił - szatan jeden... na domiar złego jeszcze korba od wału zaczęła kłapać. Sporo czasu trwało doprowadzenie mechaniki do ładu łącznie ze ściąganiem wału od makaronów które trwało 3 miechy. Przeprowadzony został remont generalny silnika:
    - szlif cylindra (żeby go odratować trzeba było zrobić na tzw. ostatni szlif)
    nowe części:
    - tłok nadwymiarowy
    - wał napędowy
    - łożyska wału
    - rozrząd
    - wszelakie uszczelki, uszczelniacze itd. itp.

  • Tuning

    - cylinder zrobiony na ostatni szlif pod tłok 84mm Vertexa
    - wariator Malossi Multivar 2000
    - wydech LeoVince 4Road z wyciągniętym DB-killerem
    - wał Top Performances

  • Silnik

    - jednocylindrowy, czterosuwowy, książkowo moc 33km,z Nm podobnie, pojemność 384cm3, podejrzewam że w tej chwili mocy będzie trochę więcej, obecnie pojemność zwiększyła się nieznacznie o 11cm3, zmieniony wariator według krzywej przebiegu mocy powoduje straty mniejsze nawet o 5-6 koni głównie pomiędzy 30 a 100km/h.

  • Zawieszenie

    B. wygodna kanapa niewiele mniejsza od mojego łóżka,
    Póki co zastrzeżenia mam co do przedniego zawieszenia - cholernie sztywne czasami mam wrażenie że wręcz nie pracuje... muszę się temu bliżej przyjrzeć bo wydaje mi się to dość podejrzane. Tylne zawieszenie z regulacją twardości b. dobrze tłumi nierówności.

  • Perspektywy

    Jedyną perspektywą ma być bezawaryjność przy turystyczno-rekreacyjnym użytkowaniu zwłaszcza po licznych problemach z moja trefną 70ccm w poprzednim skuterze. Więcej nie ma tu co świrować pawiana... do Burka już chyba prócz sprzęgła Malossi więcej bonusów nie ma :) Wstępnie planuję przejeździć nim ze 2 sezony potem zmiana na coś pokroju SM.

  • Plusy i minusy pojazdu

    + osłona przed wiatrem
    + komfort jazdy
    + blinda :)
    + b.dobry zasięg reflektorów
    + wajcha od hamulca postojowego (jak na południu trzeba gdzieś pod górkę stanąć na światłach bo roboty drogowe co często się zdarza to b. fajna rzecz, ale na bacie raczej nie ma co wchodzić w zakręty :D)
    + można tym przytargać sporo zakupów z Biedronki
    + prędkość przelotowa 120-130km/h i pełen komfort (v max ~160 licznikowe)
    + zacny dźwięk 4-taktu na 4Roadzie z wykręconym silencerem
    + automat

    - automat :)
    - należy dość często kontrolować stan oleju zwłaszcza w 400
    - z tyłu za wąski lacz (130), jakby był taki jak np. w K7...
    - (wg. mnie) zgrabniej zadek wygląda ze spoilerkiem z wbudowaną lampą LED jakie to montowane są w wersji Sport niż zagłówek ale to wedle uznania i użytkowania każdemu inaczej pasuje

  • Marzę o...

    KTM 525EXC/690SMC SUPERMOTO, GMC TYPHOON/SYCLONE, LTR 450

Komentarze (2)

  • 2011-08-08 09:58:46

    spoko skuter
    10/10
    oceń moją motorynkę

  • 2011-08-08 09:01:41

    Super maszynka, fajnie wygląda w tym malowaniu.
    Pozdrawiam i szerokości.
    Zapraszam do mnie!!!!

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Honda NSR 125
  • BMW 3
  • Własne Projekty Skuter
  • Kingway Coliber
  • Peugeot Trekker 50
  • Yamaha Aerox 50

Co robią kierowcy na PJ