facebook
System PJ
to 129 365 pojazdów na 669 358 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Simson S51 Enduro 1988r

Oglądano już 57043 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Simson S51 Enduro »
  • Rocznik

    1988 r.

  • Właściciel

    zuber1906

  • Kategoria

    Sportowe

  • Lokalizacja

    Górka Jaklińska

  • Pojemność

    60 cm3

  • Moc

    9 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis




    SIMSONOWCY ŁĄCZCIE SIĘ - WWW.SIMSONY.NET NAJLEPSZE I NAJWIĘKSZE FORUM O SIMSONACH W POLSCE JUŻ PONAD 13000 USERÓW!


    Jak dla mnie jest spoko. Super mi się jeździ. Kocham tą maszynę i nie zamienił bym jej na nic innego. --===SIMSON FOREVER===--


    Więcej fotek na BikePics : http://bikepics.com/members/zuber1906/88s51enduro/


  • Tuning

    Wizualny:
    - owiewka STREET
    - podgięcie kanapy
    - przeniesienie tylnej lampy
    - chromowane felgi
    - sportowa kierownica
    - orginalny obrotomierz
    -polerka silnika, kielichów przedniego zawieszenia i końcówki wydechu
    - mini kierunki z przodu
    - \"dymne\" kosze kierunków
    - tylna opona 100/80/16 slick
    - lusterka łezki
    - skrócone błotniki
    - fajka NGK
    - białe tarcze zegarów
    - białe napisy na oponach
    - boczna stopka
    - stelaż do 12 o'clock

    Mechaniczny:
    - cylinder MZA 60cm3, 4 kanały płuczące, okno wydechowe na 26mm, dolot 19mm
    - wał MZA s70 z wypełniaczami
    - jednoringowy tłok MZA z podciętą nóżką
    - głowica s60
    - wszystkie łożyska SKF C3 teflon
    - gaźnik BVF 19n1-11
    - tłumik tuningowy LeoVince
    - kosz sprzęgła DDR s51
    - zębatka zdawcza 14z


  • Silnik

    Silnik 60cm3 MZA 4 kanałowy, skrzynia 4 biegowa


  • Zawieszenie

    Przód - obniżone i utwardzone
    Tył - MZ regulacja twarde/miękkie


  • Pamiętna podróż/przygoda

    Jak wracałem z imprezki (trochę się wypiło), było już ciemno. Mam jakieś 60km/h i nagle słyszę jakiś dziwny huk i ból łokcia. Zatrzymałem się ale nic nie przykuło mojej uwagi. Dopiero jak wróciłem do domu zauważyłem brak tylnego błotnika :) Okazało się że błotnik się urwał i uderzył mnie w lewy łokieć :) (druty mocujące okazały się za słabe na dziury polskich dróg :/)


  • Perspektywy

    - tarcza z przodu
    - ducati energia


  • Plusy i minusy pojazdu

    SAME PLUSY ;)


  • Osiągnięcia

    - 95km/h na prostej.
    - Na trójce złapałem 80km/h ;)
    - palenie gumy na każdej nawierzchni ;)


  • Marzę o...

    - lepszych drogach
    - tańszym paliwie
    - prawie jazdy
    - toyota celica

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Opel Calibra
  • Suzuki RF 600
  • Aprilia SR 50
  • Jawa 50
  • Kingway Fonero
  • Kawasaki ZX-10R

Co robią kierowcy na PJ