Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1997 r.
Radomsko
50 cm3
5 KM
0.00 s
Heh włoski silnik Franco Morini o 5 kucach. Kupiłem Italjeta w stanie naprawdę opłakanym Chiński cylinder (4,5 atmosfery) i jeszcze odpalał z rozrusznika . światła mrugały , no dosłownie wszystko do wymiany , Regulator napiecia całą  elektryka .
Na dzień 10,02,2010 
Jest to poniżej i cała elektryka zrobiona to co miało być kupione już jest .
Nowa Cewka 
Iskrownik 
Magneto 
Cała elektryka 
Żarówki zmostkowane 
ładowanie zrobione 
Tuning Mechaniczny 
Cyl Malossi Sport 70 
Wariator Malossi Multivar 
Sprzegło Malossoi FLY 
Wał Top Racing  Evolution Ng do 18 tyś Rmp 
Łożyska SKF wraz z uszczelniaczami
Gaźnik Arreche 16 dysza 95 
Przełożenie wtórne i pierwotne Top Racing 
Sprężynki Malossi białe 
Centralka Hebo czarna
Pasek Polini Race 
Rolki 4 g  
Wydech Next-r
Wywalony dozownik 
I to tyle chyba :D ale pewnie o czymś zapomniałem 
2t Franco Morini
Z przodu wahacz dość nie typowy , a z tyłu amortyzator , jest dość miekki
Ohh wiele ich było 15km od domu pasek mi napedowy pękł
Hmmm dużo by tu pisać , ale to co napewno bedzie to :
Lakier Kamelon 
Polini 2g 
no i to wszystko 
87km na full seri (obwodnica 2 osoby)
Na pewno lepsze drogi 
O italu na 2 focie 125cmm ,