facebook
System PJ
to 129 355 pojazdów na 669 285 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

CPI Oliver 50 2006r

Oglądano już 17359 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o CPI Oliver 50 »
  • Rocznik

    2006 r.

  • Właściciel

    matm

  • Kategoria

    Skutery

  • Lokalizacja

    100(L)ica

  • Pojemność

    50 cm3

  • Moc

    5 KM

  • Max. moment obrotowy

    4 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    To moje 1 moto. Jestem z niego b. zadowolony. Mam go od zeszłego sezonu. Przebieg to troche ponad 12 000km. Jest w 100% BEZAWARYJNY. Olej jaki używam to Castrol R2. Narazie skromny tuning, ale to sie napewno zmieni już niedługo. =) Napewno minie 100km/h...

    'it's not how you stand by your bike..
    it's how your race your bike.." - prawda w 100% i zgadzam się z tym w zupełności...


    Niedługo nowe Fotki.

  • Tuning

    FaSt'n'FuRiOuS

    Optyczny:
    -klosz tylnej lampy (by lexus)
    -napisy na oponach
    -wlot powietrza i ramka zegarów carbon style
    -wentyle pod kolor nadwozia
    -białe klosze kierunków
    -skrócony tylny chlapacz (brak nowych zdięć
    -naklejki POLINI i mieloch motocykle

    Mechaniczny: (narazie prawie brak)
    -tłumik Leo Vince ZX
    -wario Polini Speed Control
    -Niebiaska spreżyna centralna Polini
    -zwiększona dysza w gaźniku
    -rolki 7,7 POLINI
    -twarde spręzynki sprzęgła (RACING)
    -sportowa świeca i przewody NGK

  • Silnik

    Silnik LE-TEC 1-cylindrowy, 2-suwowy o pojemności 50cm3, chłodzony powietrzem. Sportowy gaźnik "Mikuni" z automatycznym ssaniem. Zapłon typu C.D.I.

    Na razie tylko odblokowany i dodany tłumiczek. Rozpędza się na prostej do 77km/h, ale to dopiero początek. ;) Pare razy udało mi sie go rozpędzić do ponad 90km/h!!!

  • Zawieszenie

    Raczej twarde. Regulowane (3 stopniowa regulacja). Ogólnie jest ok. Będdzie przedłużka 2,5cm lub 4cm

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Każda jest pamiętna...
    -jazda w 3 osoby =)
    -250km w jeden dzien
    -szlif... ;(
    -tyle przygód sie z nim wiąże...


  • Perspektywy

    -cylinder 70cm POLINI 8KM (mam nadzieje że w tym sezonie)
    -sportowe sprzęgło
    -sportowe łożyska i wał Top Racing
    -gaźnik 17,5 lub 19
    -stożek
    -przedłużka amortyzatora 2,5cm
    -pasek kewlarowy
    -Neonki i brewki, kto wie co jeszcze...

    Nigdy go nieprzedać!

  • Plusy i minusy pojazdu

    +regulowane zawieszenie
    +przewidywalny w zakrętach
    +dwusuw(moc)
    +wygląd (lamp by lexus, wersja SPORT)
    +niskoprofilowe opony
    +bezawaryjny (żadnej awari przez 9tys. km)
    +zawsze dojeżdza z punktu A do B ;p

    -spalanie 3.5-4.7l (skutek standardowego sportowego gaźnika z dóżą dysza)
    -mały bak paliwa (ok. 5l),a co za tym idzie mały zasieg skutera
    -kiepski tylny bębnowy hamulec
    -troche ciężki do stawiania go na gume (92kg)
    -chłodzenie powietrzem
    -pękające plastiki (kiepskiej jakości) - przy intensywnej eksploatacji ;)

  • Osiągnięcia

    -Dotarcie go przez pierwsze 500km z prędkością max 45km/h(horror).
    -Wyścig z 4-suwem i pokazanie mu gdzie jego miejsce...
    -Wyścig z mocniejszym zipp-em JAZZY, oczywiście wygrany...
    -stawianie go na przednia gume (SQT waży 92kg).
    -seicento ( i innne miejskie auta) mają spore problemy do 50km/h
    -7000km bezwypadkowej jazdy po naszych bezpiecznych drogach ;]
    -92km/h

  • Marzę o...

    -założenie 70cm3
    -jakieś 125cm...
    -jak najszybszym zdaniu prawka kat. A
    -w przyszłości oczywiście R6 lub R1 ;p

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Daewoo Nubira
  • Jawa 50
  • Toyota Starlet
  • Beta RR 50
  • Yamaha Raptor YFM 660
  • Peugeot Elystar 50

Co robią kierowcy na PJ