facebook
System PJ
to 129 238 pojazdów na 669 080 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Simson S51 Enduro 1990r

Oglądano już 6943 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Simson S51 Enduro »
  • Rocznik

    1990 r.

  • Właściciel

    Diablo

  • Kategoria

    Motorowery

  • Lokalizacja

    Łask - Kolumna

  • Pojemność

    60 cm3

  • Moc

    5 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Simsonka mam od kwietnia 2009 roku.
    Był w średnim stanie,ale odrazu wziołem się do roboty kupiłem do niego trochę części ale oczywiście nie odrazu :

    -gaźnik 16N3-5
    -cylinder 60cc Polski ale dobrze się jeździ.
    -sprężyne startera
    -dźwignie biegów
    -gumy na kopajke i dźwignie biegów
    -linki gazu,sprzęgła i licznika
    -wszystkie łożyska
    -białe klosze na migacze
    -żarówki pomarańczowe do migaczy
    -dętki
    -korpus manetki gazu i ssania
    -naklejki SIMSON
    -napęd licznika
    -wężyk paliwowy
    -błotnik i mocowanie
    -łańcuch
    -tylna zębatka 33z
    -przednia zębatka 14z
    -podnóżek
    -siedzenie
    -amory tył
    -błotnik przód

    SPRZEDAM !!!!! SPRZEDAM !!!!!

  • Tuning

    -Cylinder 60cc normalny bez przeróbek.
    -Białe klosze na migacze.

  • Silnik

    Silnik dwusuwowy chłodzony powietrzem.
    4 biegi
    Cylinder 60cc
    Reszta DDR

  • Zawieszenie

    Nowe i wygodne :)

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Dużo ich było ;p

  • Perspektywy

    SPRZEDANY

  • Plusy i minusy pojazdu

    + Dobre przyśpieszenie
    + Dobra prędkość
    + Wytrzymały
    + Wygodny
    + Mało pali

  • Osiągnięcia

    75 km/h

  • Marzę o...

    YAMAHA FAZER 600 S2

Wyróżnienia

Komentarze (31)

  • 2011-04-23 13:17:16

    Piękny Sim. 10/10. Zapraszam do mnie. Szerokości!

  • 2011-03-16 20:39:16

    Ładny simek, czysty i zadbany , fajna polerka :P Za simka 11/10 i szerokości życzę . Wpadnij zobaczyć prace nad Ogarkiem :)

  • 2011-02-20 15:45:07

    Super sim i zadbany skomentuj mojego szerokości życzę!!!

  • 2011-02-19 23:09:38

    Super maszyna 10/10 zapraszam do skomentowani mojego speeda pozdro i szerokości,

  • 2011-01-24 09:21:25

    no piękne moto ;d 10/10 zapraszam do mojego kymacza ;p

  • 2011-01-15 14:41:32

    Super maszyna oczywiście max ! Zapraszam do obejrzenia i skomentowania Mojego Stalkera. Lewa w góre ! Pięknie się prezentuje ;) Widać że jest zadbane . Oby jeździło jak najdłużej. Pozdrawiam ! ;D

  • 2011-01-14 22:58:51

    zarąbiście ładny simsonek łten chrom na silniku po prostu miodzio wpadnij do mnie 12/10 :}

  • 2011-01-13 17:30:01

    super maszyna:)) dbaj o niego i pozostaw go w takim stanie:D pozdro szerokości zapraszam do mnie:)

  • 2010-11-26 13:34:13

    opłacało ;p

  • 2010-11-21 19:18:43

    Damian elegancki ten błotnik przedni opłacało się lakier zedrzeć:D

  • 2010-11-21 14:33:29

    Extra Simek, świetnie się prezetuje, widać że właściciel bardzo dba o swój sprzęt :) 10/10 wpadnij do mnie. Szerokości życzę!

  • 2010-11-19 19:20:40

    Ładny simek daje 10/10 :d Wpadnij do mnie do ocenki mojego simka

  • 2010-11-16 21:50:02

    super sim. fajnie wykonana polerka;) wpadnij do mnie

  • 2010-11-15 19:51:10

    Ładny sim, widać że o niego dbasz, pozdrawiam

  • 2010-11-07 20:33:24

    Spoko simacz pozdrawiam :D

  • 2010-11-02 19:26:13

    Ładny Simek
    pozdrawiam : Juni6
    daje 10/10
    wpadnij do mnie

  • 2010-10-13 19:25:36

    Simson to simson niezniszczalny i szybki... 10/10

    Szerokości i zapraszam do siebie ;)

  • 2010-10-11 19:06:36

    Super simek. Wpadnij do mnie.

  • 2010-10-04 21:47:18

    fajne moto, SZEROKOŚCI I OSTROŻNOŚCI, 10/10 zapraszam do mnie ;)!

  • 2010-10-02 21:44:04

    spoko maszynka oczywiście MAX 10/10

    WPADNIJ DO MNIE:::....

  • 2010-09-25 21:09:16

    piękny simson, zadbany
    Oczywiście max ocenka.
    Zapraszam do skomentowania mojej etki :)

  • 2010-09-03 16:17:02

    fajniutkie enduro;D też robie coś podobnego;) pozdro ziom!!!

  • 2010-08-25 22:41:31

    Fajny simek tylko kolor troszke niebardzo a tak to ładny max 10/10 szerokości

  • 2010-06-03 12:18:20

    Ładny i zadbany simson :) 10/10 wpadnij do mnie :) pozdro

  • 2010-02-11 08:54:22
    Użytkownik usunięty

    Bardzo ładny Simson daje 10/10. Widac że dbasz o niego. Zapraszam do skomentowania mojego niebieskiego Ogara 205. Pozdrawiam i życzę szerokości

  • 2010-01-04 14:52:55

    Fajny simek ;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

  • 2009-10-11 06:31:57

    bardzo ładny simek szerokości i zapraszam do ocenienia mojego endurko

  • 2009-09-04 06:56:38

    super simsonek zapraszam do mojego

  • 2009-07-22 22:43:32

    Piękny simek,Widze że kolega z moich okolic ;D.Pozdro I Szerokości.

  • 2009-07-22 16:33:16

    Piękny i tyle bardzo mi się podoba 10/10
    Pozdro zapraszam do mnie ;)

  • 2009-07-21 11:03:18

    MOTO SPOKO DAJE MAX WIDAĆ ŻE ZADBANY.
    ZAPRASZAM DO SIEBIE.
    ...POZDRO...

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Kingway Coliber
  • Seat Ibiza
  • Romet Zetka 50
  • Peugeot 406
  • Kawasaki KMX 125
  • BMW 3

Co robią kierowcy na PJ