Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2003 r.
Rybnik-Kamień
89 cm3
15 KM
0.00 s
-pokrywa TNT carbon,
-czerwona dźwignia sprzęgła TNT,
-kick starter TNT carbon,
-pojemnik na płyny z silnika (cały polerowany, pokrywa - lakier proszkowy wiśniowy + naklejka hrd),
-fajka + przewód NGK Racing,
-nowa świeca NGK,
-licznik motogodzin KOSO,
-dźwigna zmiany biegów - lakier proszkowy wiśniowy,
-silnik malowany przez lakiernika na srebro,
-osłona zębatki od Yamahy DT 50 + naklejka,
-klamka sprzegła ASV + nowa linka sprzęgła,
-zaślepka od pompy oleju malowana proszkowo na wiśniowo + naklejka,
-reperturka pompy wody Buzzetti + uszczelniacz.
-zawieszenie przód/tył zostało utwardzone (Paioli),
-przód został wypolerowany, nastepnie obklejony carbonem i na to naklejka Paioli.
-wymieniona pompa hamulcowa przód, na radialną pompę firmy Brembo,
-półka Paioli (lakier proszkowy wiśniowy),
-przód/tył wymienione zostały klocki na nowe - Galfer Semi.
-mechanizm popychający (od tylniej pompy) polakierowany proszkowo na wiśniowo,
-siedzenie obszyte pod styl Sherco,
-osłona amortyzatora Ufo,
-plastiki przód Polisport, tył Ufo,
-lekka polerka pompy hamulcowej tył,
-polerowane nóżki kierowcy,
-dźwignia hamulca,
-adapter do zacisku tylniego,
-puszka filta została polakierowana na czarno i obklejona carbonem + wiśniowa siateczka,
-bak Acerbis,
-kierwonica Hebo,
-dwa wyłączniki zapłonu,
-włącznik/wyłącznik świateł,
-rollgas Domino krótki skok (metalowy),
-manetki ProGrip,
-lampa przód halogenowa Ufo.
-króciec ssący Metrakit
-Gaźnik 21mm
-membrana Polini,
-tarcze sprzęgła MRD,
-łożyska wału S6 HQ (kosz teflonowy),
-korbowód Top Racing STD,
-łożysko korbowodu Metrakit HQ,
-wydech Conti CHR chrom (z dwoma końcówkami),
-nowe sprężynki wydechu,
-filtr powietrza Revo,
-2 chłodnice,
-czerwone przewody MotorForce,
-przewód paliwa Free Line Racing,
-filtr paliwa MotorForce Fast Flow,
-wszystkie ślizgacze wymienione na nowe.
Wachacz malowany lakierem proszkowym na srebno, koła Excel zostały rozebrane, obręcze pomalowane lakierem proszkowym na czarno, piasty na wiśniowo także lakierem proszkowym, szprychy + nyple odnowione, następnie skręcone i proces centrowania kół, zaciski rozebrane, pomalowane na wiśniowo lakierem proszkowym, wymienione uszczelniacze i złożone do kupy.
Tuning Wizualny był robiony dawno, Silnik złożony w Styczniu 2011r i nie jeżdżony, teraz czas na regulację i docieranie. Zdjęcia dodam, gdy skończę robi nową elektrykę. ; ))
+Wygląd
+v-Max
+Przyśpieszenie
+Wygoda jazdy
Zapodaj jakieś normalne fotki ;)
fajna naklejka ;) wpadnij do mnie i oceniaj;)