facebook
System PJ
to 129 372 pojazdów na 669 377 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Sherco HRD 2003r

Oglądano już 5595 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Sherco HRD »
  • Rocznik

    2003 r.

  • Właściciel

    tomeczek9944

  • Kategoria

    Motorowery

  • Lokalizacja

    Rybnik-Kamień

  • Pojemność

    89 cm3

  • Moc

    15 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Tuning

    -pokrywa TNT carbon,
    -czerwona dźwignia sprzęgła TNT,
    -kick starter TNT carbon,
    -pojemnik na płyny z silnika (cały polerowany, pokrywa - lakier proszkowy wiśniowy + naklejka hrd),
    -fajka + przewód NGK Racing,
    -nowa świeca NGK,
    -licznik motogodzin KOSO,
    -dźwigna zmiany biegów - lakier proszkowy wiśniowy,
    -silnik malowany przez lakiernika na srebro,
    -osłona zębatki od Yamahy DT 50 + naklejka,
    -klamka sprzegła ASV + nowa linka sprzęgła,
    -zaślepka od pompy oleju malowana proszkowo na wiśniowo + naklejka,
    -reperturka pompy wody Buzzetti + uszczelniacz.
    -zawieszenie przód/tył zostało utwardzone (Paioli),
    -przód został wypolerowany, nastepnie obklejony carbonem i na to naklejka Paioli.
    -wymieniona pompa hamulcowa przód, na radialną pompę firmy Brembo,
    -półka Paioli (lakier proszkowy wiśniowy),
    -przód/tył wymienione zostały klocki na nowe - Galfer Semi.
    -mechanizm popychający (od tylniej pompy) polakierowany proszkowo na wiśniowo,
    -siedzenie obszyte pod styl Sherco,
    -osłona amortyzatora Ufo,
    -plastiki przód Polisport, tył Ufo,
    -lekka polerka pompy hamulcowej tył,
    -polerowane nóżki kierowcy,
    -dźwignia hamulca,
    -adapter do zacisku tylniego,
    -puszka filta została polakierowana na czarno i obklejona carbonem + wiśniowa siateczka,
    -bak Acerbis,
    -kierwonica Hebo,
    -dwa wyłączniki zapłonu,
    -włącznik/wyłącznik świateł,
    -rollgas Domino krótki skok (metalowy),
    -manetki ProGrip,
    -lampa przód halogenowa Ufo.

  • Silnik

    -króciec ssący Metrakit
    -Gaźnik 21mm
    -membrana Polini,
    -tarcze sprzęgła MRD,
    -łożyska wału S6 HQ (kosz teflonowy),
    -korbowód Top Racing STD,
    -łożysko korbowodu Metrakit HQ,
    -wydech Conti CHR chrom (z dwoma końcówkami),
    -nowe sprężynki wydechu,
    -filtr powietrza Revo,
    -2 chłodnice,
    -czerwone przewody MotorForce,
    -przewód paliwa Free Line Racing,
    -filtr paliwa MotorForce Fast Flow,
    -wszystkie ślizgacze wymienione na nowe.

  • Zawieszenie

    Wachacz malowany lakierem proszkowym na srebno, koła Excel zostały rozebrane, obręcze pomalowane lakierem proszkowym na czarno, piasty na wiśniowo także lakierem proszkowym, szprychy + nyple odnowione, następnie skręcone i proces centrowania kół, zaciski rozebrane, pomalowane na wiśniowo lakierem proszkowym, wymienione uszczelniacze i złożone do kupy.

  • Perspektywy

    Tuning Wizualny był robiony dawno, Silnik złożony w Styczniu 2011r i nie jeżdżony, teraz czas na regulację i docieranie. Zdjęcia dodam, gdy skończę robi nową elektrykę. ; ))

  • Plusy i minusy pojazdu

    +Wygląd
    +v-Max
    +Przyśpieszenie
    +Wygoda jazdy

Komentarze (2)

  • 2011-04-13 15:59:51

    Zapodaj jakieś normalne fotki ;)

  • 2011-04-09 16:05:38

    fajna naklejka ;) wpadnij do mnie i oceniaj;)

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Aprilia RS 50
  • Ford Escort
  • Fiat 126
  • Aprilia SR 50
  • Benelli 125
  • Peugeot 307

Co robią kierowcy na PJ