Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1968 r.
Kłodzko
250 cm3
12 KM
5450 Nm
0.00 s
Ciężar własny: 112 kG
Nośność: 160 kG
Dopuszczalny ciężar całkowity: 290 kG
Pojemność zbiornika paliwa: 13 l w tym 1 l rezerwy
Pojemność skrzyni biegów: ~ 700 cm3
Pojemność amortyzatora przedniego: 85 cm3
Pojemność amortyzatora tylniego: 75 cm3
Ciśnienie w ogumieniu:
przód: 1,2 at
tył: 1,4 at/
-2 osoby 1,8 at
Prędkość maksymalna: 100 km/h
Prędkość ekonomiczna: 60-70 km/h
Zużycie paliwa przy 60 km/h: 3,2 l / 100 km
Nie.
Typ: W2A
Rodzaj obiegu: dwusuw z przepłukiwaniem zwrotnym
Ilość cylindrów: 1
Średnica cylindra: 61mm
Skok tłoka: 59,5mm
Pojemność skokowa: 174 cm3
Stopień sprężania: 7,8
Moc maksymalna/przy: 12KM/ 5400 obr/ min
Gaźnik: typ GM24U1, średnica gardzieli 24mm
Zapłon: iskrownikowy
Odstęp styków przerywacza: 0,3 - 0,4 mm
Wyprzedzenie zapłonu: 3,3 -3,5 mm przed Z.Z
Świeca: ,, Bosch'' W240T11 lub równorzędna
Odstęp elektrod świecy: 0,4 - 0,6 mm
Smarowanie: mieszanką oleju z paliwem
Chłodzenie: powietrze o biegu niewymuszonym
Obecna SHL M!11 Wiatr jeszcze sie nie nacieszyłem.....ale w młodości miałem identyczną i to na niej spędzałem najlepsze chwile.....
silnik wiatra , 4-biegowa, zapłon iskrownikowy,mocniejsza o 3 KM od 3 biegowej,
minus to ponoć skrzynia---ale ja nie miałem z tym problemu....
Tamtaj dodał zdjęcie pojazdu do ulubionych