facebook
System PJ
to 129 355 pojazdów na 669 285 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

SHL M11 1967r

Oglądano już 3172 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o SHL M11 »
  • Rocznik

    1967 r.

  • Właściciel

    misiekcs2

  • Kategoria

    Retro

  • Lokalizacja

    Dębowiec

  • Pojemność

    175 cm3

  • Moc

    10 KM

  • Max. moment obrotowy

    6 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Długość / szerokość ( kierownica ) / wysokość: 2010 / 660 / 960 mm
    · Wysokość siodła kierownicy: 760 mm
    · Rozstaw osi: 1290 mm
    · Najmniejszy promień skrętu: 1800 mm
    · Prześwit: 170 mm
    · Ciężar własny: 117 kg
    · Nośność: 160 kg
    · Dopuszczalny ciężar całkowity: 290 kg
    · Pojemność zbiornika paliwa: 13 l, w tym 1 l rezerwy
    · Pojemność skrzyni biegów: ok. 800 ccm
    · Pojemność amortyzatora przedniego: 85 ccm
    · Pojemność amortyzatora tylnego: 75 ccm
    · Ciśnienie w ogumieniu: przód - 1,2 at; tył - 1,4 at przy 1 osobie; 1,8 at przy 2 osobach
    · Prędkość maksymalna: 90 km / h
    · Prędkość ekonomiczna: 60 - 70 km / h
    · Zużycie paliwa przy prędkości: 60 km / h - 2,9 l / 100 km

  • Silnik

    · Typ: S32, dwusuw z przepłukiwaniem zwrotnym.
    · Liczba cylindrów: 1
    · Średnica cylindra x skok tłoka / pojemność skokowa: 61,5 x 58 mm / 173 ccm.
    · Stopień sprężania: 6,3
    · Moc maksymalna: 9 KM przy 5000 obr / min.
    · Gaźnik: typ GM24U1, średnica gardzieli 24 mm
    · Zapłon: iskrownikowy.
    · Odstęp styków przerywacza: 0,3 - 0,4 mm
    · Wyprzedzenie zapłonu: 29 st. ( 4,4 mm ) przed Z.Z.
    · Świeca: „Bosch” W225T11 lub równorzędna (Iskra F75).
    · Odstęp elektrod świecy: 0,4 - 0,6 mm
    · Smarowanie: mieszanką oleju z paliwem.
    · Chłodzenie: powietrze o obiegu niewymuszonym.

  • Zawieszenie

    Zawieszenie koła przedniego: na wahaczu „średnim” pchanym i elementach resorujących ze sprężynami śrubowymi i amortyzatorami hydraulicznymi.
    · Zawieszenie koła tylnego: na wahaczu wleczonym i elementach resorujących z progresywnymi sprężynami śrubowymi i amortyzatorami hydraulicznymi.

  • Perspektywy

    remont

Komentarze (1)

  • 2009-10-05 20:59:36

    &&&&
    &.....&
    &.....&
    &&&&

    &......&
    &...&
    &&
    &...&
    &......&...MASZYNA!!!
    --------------------------
    Wpadnij do mnie!!!
    Oceń moją Ns1!!!
    pozDro

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Fiat 126
  • Mercedes 190
  • Yamaha Aerox 50
  • Fiat Brava
  • Piaggio Liberty 50
  • Malaguti Phantom 50 F12

Co robią kierowcy na PJ