facebook
System PJ
to 129 353 pojazdów na 669 282 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Romet Router WS50 2011r

Oglądano już 4595 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Romet Router WS50 »
  • Rocznik

    2011 r.

  • Właściciel

    Tomek

  • Kategoria

    Motorowery

  • Pojemność

    72 cm3

  • Moc

    5 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    No cóż, na początek chciałbym przedstawić swój pojazd, to znaczy motorower Romet Router WS50. Zakupiłem go nowego dnia 20.02,2013. Na chwilę obecną przejechałem 17 300 km*. Motocykl sprawuje się całkiem nieźle, miałem lekkie obawy przed zakupem (wiadomo, że to chińczyk itd.), ale jak na razie jestem bardzo zadowolony. Będę nim jeździć dosyć sporo i mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze śmigać. Dużym jego plusem jest niskie spalanie, duży bak paliwa o pojemności 15l, wygodna pozycja za kierownicą. Mam nadzieję, że nie będzie trzeba w nim dużo grzebać.
    *(aktualizacja 25.03.2014)

  • Tuning

    -cylinder 72 ccm,
    -wysoka szyba,
    -lampa H4 (Ursus C330 dawcą),
    -żarówka LED w tylnej lampie

  • Silnik

    1 cylinder, 4T, Z doświadczenia wiem, że po dobrym dotarciu i wymianie oleju co 2 do 3 tys. km. silnik jest niezawodny

  • Zawieszenie

    Bardzo dobrze radzi sobie z "Polskimi autostradami", jazda motocyklem sprawia dużo przyjemności. Być może w niedalekiej przyszłości, wymienię tylne amortyzatory (z doświadczenia wiem, że w tym względzie, najlepsze będą od Simsona lub MZ)

  • Pamiętna podróż/przygoda

    20.03.2014 - pies mi wyskoczył. po położeniu sprzęta, szkody niewielkie, oberwany kufer i zbite lustro. Dla zainteresowanych, większe szkody poniósłbym po bezpośrednim kontakcie z pieskiem.

  • Perspektywy

    jeszcze większy silnik, wymiana przedniego zawieszenia (suzuki gn 125 dawcą)

  • Plusy i minusy pojazdu

    (+)
    -zrywny
    -szybki (około 65 - 70 km/h)
    -oszczędny
    -tanie części
    -dobry serwis
    -mocne światła
    -dobre hamulce, tył bęben, przód tarcza,
    -wygodna pozycja za kierownicą
    -układ biegów N-1-2-3-4, i do okoła (super sprawa w mieście)

    (-)
    -takie sobie opony
    -niewidoczne kontrolki w pełnym słońcu
    -taki sobie sygnał dźwiękowy
    -kiepskie zegary - padły po około 2 tys km.

Komentarze (2)

  • 2014-06-26 11:37:57

    Witam mam pytanko do ciebie , wymieniałeś skrzynię że masz układ biegów N-1-2-3-4? Bo u mnie jest inaczej i z tego co wiem we wszystkich Ws-ach jest 1-N-2-3-4

  • 2014-03-17 16:23:22

    Opony z tego nadają się do jazdy w suche, upalne dni. A najlepiej do przyczepy lub wózka bocznego się nadają. Wymiania przedniej na Mitas H-03 (porządna, również na deszcz) da Ci zupełnie nowe moto. Żadnych fabrycznie łysych nie kupuj. Amory zostaw, są bardzo przyzwoite, od MZ będą za twarde. Latam chininą od paru lat i przekonałem się, że przekładki są bez sensu.

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Honda CBR 600
  • Kingway Yamasaki 50
  • Yamaha YZ 426F
  • Suzuki DR 350
  • Kawasaki KMX 125
  • Opel Calibra

Co robią kierowcy na PJ