facebook
System PJ
to 129 238 pojazdów na 669 085 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Romet Komar 1973r

Oglądano już 5053 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Romet Komar »
  • Rocznik

    1973 r.

  • Właściciel

    Matys69

  • Kategoria

    Motorowery

  • Lokalizacja

    Tarnów

  • Pojemność

    49 cm3

  • Przysp. 0-100 km/h

    999999.99 s

  • Opis

    [Komar przechodzi teraz gruntowny remont :)
    Do zobaczenia po nowym roku ;)]

    Już po remoncie

  • Silnik

    Typu S-38ZB4

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Jak już odpalam to się zaczyna przygoda :D

  • Plusy i minusy pojazdu

    Chyba każdy zna ;)

  • Osiągnięcia

    Przejechanie 35km bez pchania

  • Marzę o...

    Aby wszystkie komarki nie wyginęły!!!

Wyróżnienia

Komentarze (49)

  • 2011-08-04 15:42:20

    Cudowny Klasyk :]
    Dbaj o niego...

  • 2011-04-16 21:15:58

    10/10

  • 2011-04-07 16:22:48

    Klasyka 10/10 :)

  • 2011-04-06 20:07:04

    ładny kolorek, świetny
    pozdro

  • 2011-03-20 12:12:53

    jaki koszmarek elegancki ;)

  • 2011-03-05 07:11:50

    Zajebisty. 10/10. Wpadnij ocenić moje Simsony. Pozdrawiam.

  • 2011-02-05 17:15:53

    podoba mi sie wbij do mnie 10/10

  • 2011-02-05 12:02:36

    Piękny komar 10/10 Wpadnij do mnie

  • 2011-01-29 18:46:07

    świetny kolorek do motorka :D

  • 2011-01-29 15:39:27

    sprzęcik naprawdę ładny, mogę powiedzieć że to perełka bo coraz ich mniej... 10/10 pozdro

  • 2011-01-28 22:33:40

    Fajny sprzęcik mam takiego ale na pedały. Wspaniały motorek świetnie się prezentuje 10/10. Pozdrawiam i dzięki za komentarz :)

  • 2011-01-28 14:43:22

    Bardzo ładny komarek :) widac kupe roboty wlozyles i teraz motorek przezywa znowu lata swojej swietnosci :)

    pozdro ;]

  • 2011-01-27 21:26:05

    kolor jest dobry nie musisz koniecznie wracać do oryginału bo i tak wygląda super,oby więcej tych maszyn kończyło w takich rękach jak twoje

  • 2011-01-27 21:02:39

    fajny komarek ,malunek,nieoryginalny ale ładnie się prezentuje

  • 2011-01-23 13:07:24

    Bardzo fajna,kompletna maszyna.Powrót do oryginału to świetny pomysł!Na początek pozbyłbym się jednak naklejek.Ceny chromowania są ...porażające.Pozdrowionka.

  • 2011-01-22 11:05:28

    zaje***e pierdzikółko;-)bryknął bym się takim;-)Pozdro;-)

  • 2011-01-17 19:50:26

    kozacki komar 10/10

  • 2011-01-15 09:48:20

    PIękna maszyna , i jaki remont:)

  • 2011-01-12 20:29:03

    Pięknie się trzyma... 10/10
    Przejeżdżałem przez Tarnów po roxa xD

  • 2011-01-11 17:01:38

    Fajny Komar ! :D

  • 2011-01-07 18:17:32

    w zajebistym stanie ten komarek. Fajnie że są jeszcze tacy jak ty i ratują takie sprzęty:0
    Pozdro i zapraszam do moich dwóch pojazdów

  • 2011-01-06 22:19:03

    Fajny komar

  • 2011-01-06 19:41:17

    To fajnie że masz od nowości, ja też kiedyś miałem ale za gówniarza się za kadeta wymieniłem;/ żałuje teraz jak ch*j..

  • 2011-01-06 11:53:19

    Ja go mam z 4-5 lat. Tak jak jest na fotkach to nim mykałem, postał rok w stodole no i teraz dostaje drugie życie.

  • 2011-01-05 21:56:58

    a kolor to chyba będzie dokładnie taki jak na moich zimówkach przy polo.

  • 2011-01-05 21:50:17

    Tylko strasznie ciężko dobrac teraz oryginalny kolor.
    a na jaki chcesz dać? Zielony, czerwony, czy coś a"la wisnia??

  • 2011-01-05 21:26:18

    hehe, też takiego miałem... aj te przygody na nim..xD

  • 2011-01-04 23:15:48

    hehe niezły żgajek;]
    Juz chyba wybrałem kolor dla mojego.

  • 2011-01-03 17:45:31

    Heh prawie jak brat mojego komara ;p
    Pozdro

  • 2011-01-02 20:20:24
    Użytkownik usunięty

    taki sprzęt przydał by mi się na działce,bo kawałek do sklepu ;)10/10

  • 2010-12-31 19:56:54

    No i to jest prawdziwy sprzęt ;D

  • 2010-12-29 21:07:32

    Spoko fura 10/10
    Wpadnij do mnie

  • 2010-12-28 12:18:49

    Dzieki twoj sprzet tez piekny ! SZerokosci

  • 2010-12-27 21:30:36

    Piękna maszyna 10/10
    wpadnij do mnie

  • 2010-12-27 19:02:18

    piękny, zadbany komarek,
    kawał dobrej roboty 10/10
    szerokości.

  • 2010-12-26 16:42:35

    Ładny komarek
    10/10

  • 2010-12-23 20:37:42

    fajny komarek :)

  • 2010-12-23 17:39:46

    niema to jak romet 10/10
    pozdrawiam

  • 2010-12-22 21:51:54

    ...odda go na złom. No cóż... Teraz żałuję, że go sprzedałem, ale czasu nie cofnę niestety... ;// ;((

  • 2010-12-22 21:51:04

    Jestem w 100% pewien, że nie jest w dobrych rękach. Niestety koleś który ode mnie go kupił, kilka minut po już go kopał. Wogóle nie jestem pewnien, że on istnieje, bo koleś który go kupił, mówił, że pojeździ pare dni i o

  • 2010-12-22 19:28:56

    mam takiego samego zajebista maszyna :) wpadnij do mnie 10/10 :)

  • 2010-12-21 16:25:17

    No romet ciekawie wygląda. Napewno będzie coś zmieniane. Daję 9/10 bo troszkę zaniedbany. Pozdrawiam i zapraszam do Moich maszyn. Szerokości

  • 2010-12-19 20:01:19

    fajny sprzęci ;)

  • 2010-12-19 18:12:33

    Wow :) szanuj go, a kiedys zarobisz na nim wielkie pieniadze :) Pozdrawiam :)

  • 2010-12-18 21:27:14

    Super maszyna sama w sobie ale po odświeżeniu będzie zajefajna :)

  • 2010-12-17 19:22:36

    Troszkie kosmetyki i bedzie cacko.

  • 2010-12-17 17:24:45

    Popieram!
    Odrestauruj go a bedzie piekny!

  • 2010-12-16 23:06:05

    szkoda że dzisiaj już nie ma za dużo tak popularnych kiedyś komarków , ale dobrze , że te co pozostały są w dobrych rękach i oby tak dalej , pozdrawiam

  • 2010-12-16 20:04:30
    Użytkownik usunięty

    Niezły komar daje 10/10 pozdrawiam.

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • WSK 125
  • Malaguti Ciak 50
  • Derbi GPR Nude
  • Alfa Romeo 33
  • Volkswagen Passat
  • CZ 175/487

Co robią kierowcy na PJ