facebook
System PJ
to 129 365 pojazdów na 669 358 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

WSK 175 1976r

Oglądano już 39448 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o WSK 175 »
  • Rocznik

    1976 r.

  • Właściciel

    Liverpooler

  • Kategoria

    Retro

  • Lokalizacja

    Nowa Sól

  • Pojemność

    175 cm3

  • Moc

    14 KM

  • Max. moment obrotowy

    17 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Oto moja WueSKa 175 M21 W2 Sport 2. Nabyłem ją w opłakanym stanie, i teraz staram się odtworzyc jej oryginalnosć.

    NIE MA BOGA ! JEST MOTÓR


    i oto mamy WueSKe ;))

    Kapy silnika jak i kolanko zostały własnoręcznie wypolerowane. Zajęło to bardzo dużo czasu, ale efekt polerowania jest widoczny gołym okiem :) Warto było poświęcić na to tyle pracy.

    Typ motocykla: WSK 175 M21W2S2
    Ciężar w stanie suchym w kG: 111
    Prędkość maksymalna: 100 km/h
    Zużycie paliwa w litrach na 100 km przy prędkości 80 km/h: 3,5-4
    Produkowany: Od 1975- 1976
    Wyprodukowanych egzemplarzy: 2967 sztuk


    Instalacja elektryczna

    Źródło energii elek.: Iskrownik-prądnica SEM K1/80 produkcji szwedzkiej
    Akumulator kwasowy 6V: 3MA3 8 Ah,
    Prostownik firmy Lucas
    Lampa przednia:
    -Żarówka światła głównego 12V-35/35W
    -Żarówka światła postojowego 6V-4W
    -Żarówka oświetlająca szybkościomierz 6V-2W
    Lampa tylnia:
    -Żarówka światła postojowego 6V-5W
    -Żarówka światła \'\'stop\'\' 6V-15W lub 6V-21W
    Sygnał dźwiękowy: SES 6V
    Stacyjka:
    - 5 położeniowa typu 70-16
    - 1 pozycja kluczyka zapewnia prąd ładowania 2 A
    - 2 pozycja kluczyka zapewnia prąd ładowania 3,5 A

  • Tuning

    Nie tuningowałem Wiesi i nie zamiarzam tego robić.

    NIGDY, ŻADNEGO TUNINGU W WSK !!!

  • Silnik

    Korbowód z Yamahy YZ 250 PROX'a . Łożyska na wale SKF wysokoobrotowe C3. Reszta Koyo. Cylinder po szlifie, nowy tłok. Nowe sprzęgło oraz łańcuch sprzęgłowy.

    Typ: 059-1 (W2BExS lub W2BxExS
    zależnie od książki)
    Rodzaj: Gaźnikowy, dwusuwowy z przepłukiwaniem zwrotnym
    Liczba i układ cylindra:
    Pojemność skokowa w cm3: 173,4
    Średnica cylindra w mm: 61
    Skok tłoka w mm: 59,5
    Stopień sprężania: 9
    Moc maksymalna w KM (kW): 14 (10,3)
    Prędkość obrotowa maksymalna dla mocy: 6300 obr/min
    Moment obrotowy w Nm: 16,31 (1,7 kGm)
    Prędkość obrotowa przy momencie maksymalnym: 5700 obr/min
    Gaźnik: Bing 1/26/125/II
    Zapłon: Iskrownikowy
    Filtr powietrza: Siatkowy, zwilżany olejem z benzyna (1:1)
    Sprzęgło: Mokre z wkładkami korkowymi 4 tarczowe
    Skrzynka biegów: 4 biegowa
    Koło zębate duże:
    -M21W2S2 45 zębów
    Łańcuch:
    -M21W2S2 122 ogniwa, dl. 1549,4 mm

  • Zawieszenie

    Zawieszenie jest oryginalne fabryczne Sporta 2.

    Podwozie

    Rama: Pojedyncza zamknięta spawana z rur
    Zawieszenie koła przedniego: Widelec teleskopowy ze sprężynami śrubowymi
    i tłumieniem olejowym
    Skok zawieszenia przedniego: 150 mm
    Zawieszenie koła tylnego: Wahacz wleczony z elementami resorującymi
    Średnica bębnów hamulcowy szczękowych w mm: 135
    Rozmiar obręczy:
    -Ogumienie koła przedniego 1,85Bx19\'\' lub 3,00x19\'\' terenowe
    -Ogumienie koła tylnego 3,25x18\'\' terenowe
    -Ogumienie terenowe firmy Continental
    Ciśnienie w ogumieniu przód/tył w Kg/cm3: 1,3/1,8

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Każda jazda tą wiesią jest wspaniałą.

  • Perspektywy

    - Kupić, bądź dorobić uchwyty przedniego błotnika.

    - Kupić gaźnik BING Bing 1/26/125/II razem z króćcem.

    - Po wyżej wymienionych częściach zostaje mi tylko cieszyć się jazdą tym wspaniałym modelem i jakże rzadkim WSK M21W2 S2 (Sport 2)

  • Plusy i minusy pojazdu

    + Pali bez Aqu
    + Szybki, zrywny
    + Łatwy w obsłudze
    + KULT MOTÓRA

    - Jak dla mnie nie ma Ona minusów :P
    Oprócz tego, że jest na masie aku.

  • Osiągnięcia

    Kupiłem ją ze stanem licznika 6005 km, a dziś (dn. 29.06.08r.) jest 6551 km, przez te wszystkie kilometry nie spotkała mnie żadna większa przykra sytuacja. Największym problemem był dwukrotny brak paliwa na trasie, co zmusiło mnie do pchania WSKi do domu :( Kolejnym zdarzeniem było wyczepienie się przewodu zasilającego cewke WN pod zbiornikiem. Motocykl zgasł .... po 10 minutach doszedłem, że przewód wisi luźno :D

  • Marzę o...

    - Doprowadzeniu S2 do stanu 100%- owej oryginalności

    - Tańszej benzynie

    - Lepszych drogach

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Ford Mondeo
  • Simson S51 Enduro
  • Suzuki SV 650s
  • Malaguti Phantom 50 F12
  • Volvo S60
  • Volkswagen Golf

Co robią kierowcy na PJ