facebook
System PJ
to 129 364 pojazdów na 669 353 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

MZ ES 250 1973r

Oglądano już 11188 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o MZ ES 250 »
  • Rocznik

    1973 r.

  • Właściciel

    virussek105

  • Kategoria

    Retro

  • Lokalizacja

    Staszów

  • Pojemność

    250 cm3

  • Moc

    20 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    POWITAĆ!
    mz którą mam jest w rodzinie od nowości ponieważ kupił ja moj tata w salonie. Na czerwony klor pomalował ją moj brat chodz oryginalny kolor nie był w złym stanie. Osłony na nogi i inne częsci ktorych nie ma przy motorze m.in. emblematy są. Drogi motocykl na zdjeciu to wsk 175 która jest moja a przede mna miał ją moj przyjaciel ktory odkupił ją ode mnie (jeszcze wczesniej) i wyremontował. Warto dodać że silnik w mojej MZ NIE BYŁ ROZBIERANY OD NOWOŚCI!!! wszystko fabryczne

  • Tuning

    tuning mechaniczny w silniku zrobię taki aby usprawnić jego działanie
    wypoleruje cały wał skrzynie korbową kanały (wszystkie) i jakieś tam inne rzeczy...

  • Silnik

    wysokoobrotowy 2-suw chłodzony powietrzem pojemnosc 250 moc chyba 20KM i...ANI RAZU NIE ROZBIERANY!!!!!!!!!... i ten gwizd sprzęgła...

  • Zawieszenie

    2 wahacze (przod i tył) swietnie prowadzi sie po drodze

  • Pamiętna podróż/przygoda

    każdy wyjazd z garaży jest pamiętny...
    ale kiedy pojechałem ją do kościoła (3km) przebiło mi się tylnie koło tuż przed kościołem WRRRRRRR....
    ale spokojnie... spokojnie... sie dojechało. druga przygoda była z psiarnią zaskoczyli mnie troche bo wyjechali z zakrętu i w ostatniej chwili nawróciłem (ok 2 metry od radiowozu ufff... a pies pokazał jeszcze lizaka hehe... dobrze ze nie wysiadłszybko
    również nie do zapomnienia był wypad na 15 motorków (MZki WSKi CZy MINSKi i JAWY) na jakis tam meczyk

  • Perspektywy

    perspektywy? już jestem w trakcie restaurowania motocykl odebrany od lakiernika który niestety troche zjebal szparunek na tylnim błotniku i pomalował je tak że będzie brała zapewne rdza od wewnątrz (pomalowane jest tylko to widoczne 'dla oczu" od spodu bede musiał sam pomalować polerowanie tak jak widać teraz czekać tylko aż będe miał coś kasy i zacznędalej składać i kompletować brakujące części. silnik zrobię w następną zimę bo muszę uzbierać części oryginalne do remontu kapitalnego

  • Plusy i minusy pojazdu

    +niezwykle mała awaryjność
    + wygodna do dłuższych wypadów
    -nie nadaje siędo jeżdżenia po polach (zresztą.. nie została do tego stworzona..)
    -ciężko dostać niektóre części takie jak osłona łańcucha gumy siedzeń i inne.. kto ma MZ Trophy ten wie jakie jeszcze..

  • Osiągnięcia

    Zamknięcie licznika w 3 osoby!!!

  • Marzę o...

    kolekcji wszystkich WSK jakie produkowano (łacznie z prototypami) oraz MZ i jakiegoś mocnego crossa 4t (że o Junaku M10 nie wspomne i jawie 500 ohc)

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Honda NSR 125
  • CZ 175/487
  • Mercedes E
  • Audi 100
  • Jawa 350
  • Wartburg 353

Co robią kierowcy na PJ