facebook
System PJ
to 129 362 pojazdów na 669 343 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Iz 49 1956r

Oglądano już 26148 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Iz 49 »
  • Rocznik

    1956 r.

  • Właściciel

    przemekk33

  • Kategoria

    Retro

  • Lokalizacja

    Golub-Dobrzyń

  • Pojemność

    350 cm3

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Mojego Iżopęda kupiłem we wrześniu 2004 roku. Był oczywiście nie na chodzie, zapuszczony strasznie ale nie pogięty i prawie kompletny:) Silnik po zrobieniu kapitalnego remontu przemówił w czerwcu 2005 i chwilę później Iż został zarejestrowany. Jako że podobają mi się motocykle wojskowe w kolorach khaki, a z drugiej strony lubię czyste i lśniące maszyny, zdecydowałem się na kolor wojskowy w połysku + trochę cgromu. Jak dla mnie efekt jest super:) Mam jeszcze kilka rzeczy nieoryginalnych : tylna lampka, gaźnik Pegaz + filtr powietrza, prądnica od jawy 350 i jedyne co mnie boli puszka prądów :/ . może z czasem coś się wykombinuje.
    Jak się tym jeździ? Specyficznie:) Na co dzień jeżdżę cx-em więc iżem nie przejechałem zbyt wielu kilometrów. Raczej jest używany od święta na imprezy przy ładnej pogodzie :) Ale jazdy takim motocyklem nie zastąpi żadna japonia, 60-70 km/h, uśmiechnięta gęba w orzeszku i kilka innych zabytków....... to jest to:)
    Wkrótce dorzucę więcej zdjęć

  • Tuning

    ???
    Gaźnik Pegaz , dysza główna 140 albo 160 juz nie pamiętam:)

  • Silnik

    Kapitalny remont zimą 2004/2005. Silnik strasznie prosty a dzięki temu niezawodny:) troszkę trudniej było z wydystansowaniem skrzyni...

  • Perspektywy

    Planuję kupić oryginalną prądnicę i puszkę prądów, jednak nie mam przekonania do oryginalnej stacyjki i regulatora. będę kombinował żeby wyglądało jak oryginał ale było coś nowszego w środku.
    No i przydałby się oryginalny filtr powietrza choć nie wiem czy pasuje do Pegaza i czy go zmieszczę przed akumulatorem?

  • Plusy i minusy pojazdu

    Plusy:
    - jazda na iżu jest niepowtarzalnym przeżyciem
    - ma wszystko co powinien mieć weteran: suwaki,
    biegi przy baku i osobne siodełka
    - prosty, niezawodny, mocny silnik
    - otwierany błotnik
    - małe spalanie 4,5l/100km

  • Osiągnięcia

    osiągnąłem dobre 90 km/h i miałem jeszcze zapas ale nie miałem sumienia odkręcać bardziej:)
    Myślę że pewnym osiągnięciem był wjazd na zaje...ą górę w naszym lesie w dwie osoby scieżką której w sumie nie było...... tylko gałęzie trzaskały......
    zjechać musiałem solo:)

  • Marzę o...



Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Zipp Simpli
  • MG ZS
  • Romet Komar
  • Derbi Senda SM
  • Gilera DNA
  • Kingway Fonero

Co robią kierowcy na PJ