facebook
System PJ
to 129 359 pojazdów na 669 330 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

WSK 125 1972r

Oglądano już 16087 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o WSK 125 »
  • Rocznik

    1972 r.

  • Właściciel

    m2w3dj

  • Kategoria

    Retro

  • Lokalizacja

    Miastko

  • Pojemność

    125 cm3

  • Moc

    6 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Witam to kolejna z mojej kolekcji WSK BĄK jest to unikat ponieważ dużo takich WSK nie ma w Polsce . Jest ona w 94% oryginalna . Motor zakupiłem rok temu w opłakanym stanie widać ją na 3 ostatnich fotach dostałem ją za 200zł posiadała komplet papierów ważne oc przegląd itp. Facet który mi ją sprzedawał nie wiedział ze to WSK BĄK ponieważ mówił mi ze to wersja "leśna":D (ze ma u góry tłumik zęby o jakiś konar nie zahaczyć) To mnie zaintrygowało ponieważ 1 raz widziałem w moich stronach WSK z takim tłumikiem :) i zaczęły sie poszukiwania w internecie cóż to za model . na początku myślałem ze to LELEK ale po dokładnym przyjrzeniu sie motocyklowi stwierdziłem ze to nie LElEK tylko BĄK . NO i zaczęły sie poszukiwania części od Bąka na Allegro dzień w dzień trzeba było od rana do wieczora aukcji pilnować gdyż nie występowały często te części . Gdy w ubiegłą zimę (tzn styczeń 2007)skompletowałem części zacząłem rozbierać motor tzn (dwa motory bo tamtą m06b1 też wtedy robiłem) okazało sie ze poprzedni właściciel przyspawał elementy trzymające nóżki kierowcy i pasażera do ramy był problem ponieważ jeden stał wyżej druga niżej trzeba było to poprawić zajęło to 3 dni aby wszytko wypoziomować dorobić płaskowniki i zespawać wszystko razem ale udało sie naszczęśćie :) następnie oddałem ramę do piaskowania i malowania piecowego . Bak boczki i przednią obudowę lampy oczywiście czyściłem moją tradycyjną metodą szczota na szlifierkę kontową , zdzierak i jazda:D gdy zdarłem już tą czarną farbę olejną wziąłem sie za szpachlowanie szlifowanie szpachlu i malowanie podkładem po tym wszystkim trzeba było dobrać piękny kolor więc wybrałem sie do sklepu z lakierami były różne odcienie pomarańczy ale ten mi sie najbardziej spodobał bo był z domieszką perły po malowaniu wszystkich elementów przyszedł czas na złożenie motoru niestety nie miałem tyle czasu żeby samemu go złozyć bo przypominam akcja działa sie 1 dzień przed zlotem więc poprosiłem mojego Tate żeby mi pomógł obrazu sie zgodził:) no i wzięliśmy sie ostro za robotę instalacja elektryczna była w bdb stanie więc tylko położyć od nowa . Nowe śrubki i do roboty złożyliśmy to w 19h :) na szczęśćie było wszystko dokładnie składane i nic sie nie rozsypało . :) Następnym problemem pojawiły sie za krótkie linki od sprzęgła i od hamulca trzeba było dorabiać na szczęście miałem kilka starych linek na stanie i zbudowaliśmy wystarczająco długie linki . tak ze motor jest prawie kompletny oryginalne siedzenie u Tapicera . PS: SOrki ze taki brudny ale nie miałem go czasu umyć ale umyje go na dniach:)


    NIEBAWEM WIĘCEJ FOTEK

    Sporo Osób komentuje ze to nie bąk tylko lelek ponieważ nie nie ma uszu trzymających siedzenie dlatego informuje iż uszy w ramie zostały obcięte częściowo i zaklepane , Mam już nową ramę z uszami więc niedługo będe montował .

  • Tuning

    Definitywny brak ponieważ ten motor wygląda super bez tuningu MOTOR JEST SERYJNY!!!!

  • Silnik

    silnik działa jak marzenie wystarczy przelać i raz kopnąć i już pyrka :)

  • Zawieszenie

    zawieszenie przód miękki na amortyzatorach olejowych tył amortyzatory + sprężyny w połowie odkryte

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Kazda przygoda tym motorem jest pamiętna ponieważ zwraca na siebie uwagę

  • Perspektywy

    TAPICERKA SIEDZENIA KUPNO AKUMULATORA i PRZERYWACZA KIERUNKOWSKAZÓW

  • Plusy i minusy pojazdu

    Motor ma same +

  • Marzę o...

    Aby mieć JUNAKA i SOKOŁA 1000

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Piaggio NRG
  • Yamaha YZF-R1
  • Opel Vectra
  • Simson S51 Enduro
  • Suzuki RG 80
  • Keeway F-act

Co robią kierowcy na PJ