Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:

1981 r.
Łęczna
748 cm3
70 KM
5.90 s
•	Jest to model CB 750F
Zakupiłem ten motocykl w sierpniu 2011 roku
Silnik pracował jedynie na 3 tłoki.. Przyczyną były podparte zawory na jednym cylindrze. 
Powodowało to znaczy spadek mocy, zwiększone spalanie i znaczne problemy z odpalaniem..
Remont silnika i niektórych podzespołów motocykla przeprowadzałem we własnym zakresie.
Jedyną rzeczą, którą się nie zajmowałem to planowanie głowicy. 
Trwała ona od października 2011 roku do ok połowy marca 2012. 
W motocyklu zrobiłem takie rzeczy jak :
- planowanie głowicy, ustawienie zaworów, nowe uszczelki pod cylinder, głowicę, pokrywę zaworów. 
- ustawianie gaźników wraz z polerowaniem. 
- wymiana uszczelniaczy, uszczelek od podzespołów silnika, 
- wymiana napędu
- wymiana płynu hamulcowego i przewodów
- mycie i czyszczenie całego silnika
Wkrótce planuję : 
- chromowanie rur od wydechu 
- malowanie całego motocykla (czerwień lub czarna perła) 
- zrobienie świecących kierunkowskazów
- lampa yellow z przodu
- czyszczenie aluminiowych elementów silnika
DOHC
4 TŁOKI
16 ZAWORÓW
Na podwójnym wałku rozrząd, dający dużą frajdę z jazdy ;)
Powitać.. już dawno nie było aktualizacji tematu.. 
Po ostatnim sezonie postanowiłem, że zgradkowi przyda się małe malowanko ;) 
W ruch poszedł papier ścierny, scansol do zrywanie lakieru i po kilkunastu godzinach pracy udało się zedrzeć stare futerko ;) 
Niebawem pójdzie podkład i baza. 
Co do koloru to jeszcze się zastanawiam.. Ciemny metalic czy jakiś inny.
Po zimowym uruchomieniu silnika zaczęły się problemy z pierwszym cylindrem. Zaczęło go zalewać a dodatkowo uciekało paliwo przez rurkę nadmiarową pod gaźnikiem. Iskra była idealna więc zmuszony całkowicie rozebrać i wyczyścić gaźniki. Po tym zabiegu motorek zaczął w końcu gadać i to jak ładnie.. ;)
Do tego sprawdziłem wcześniej luzy zaworowe, porządnie uszczelniłem pokrywę zaworów, bo zaczęła się lekko pocić i chyba z serwisu na tyle ;) 
Wczoraj było polerowanko prawie wszystkiego co amelinowe i chromowane :D
Po rozebraniu całego motocykla 
muszę stwierdzić ze jakość wykonania stoi na najwyższym poziomie..
Jak na tamte lata (1981) to maszyna jest perfekcyjnie skonstruowana.
Jest to Prawdziwy Japoński klasyk z lat 80, o wiele lepszy niz dzisiejsze plastikowe zabawki :)
Plusy : 
-Prowadzi się idealnie. Jest dość ciężki (236 kg) ale to powoduje to że świetnie trzyma się drogi.
- przeogromna radość z jazdy:)
- Dźwięk dwóch wydechów jest bardzo przyjemny dla ucha i dla przechodniów, szczególnie przy częściowym przelocie ;)
- wykonanie podzespołów stoi na bardzo wysokim poziomie
Nic tak nie cieszy jak reaktywacja po prawie pół roku takiej wspaniałej, japońskiej maszyny ;) 
Efekty są, własna satysfakcja także ;)
Jeżeli macie jakieś ciekawe propozycje co jeszcze zmienić w mojej maszynie, to zapraszam do komentowanie ;)
Suzuki gsx 1400, katana 1100
Yamaha xjr 1300
Honda cbr 1000, CBR 900 yamaha fjr (naked)