Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:

2002 r.
ZDZIESZOWICE
625 cm3
55 KM
0.00 s
Pierwszy motocykl, w którym KTM użył określenia "HARDENDURO"Po wielu latach rozwoju LC4 640 jest nadal uosobieniem sportowego charakteru: mocny, ale dobrze ułożony, bardzo ostry, ale niezawodny, i zawsze gotowy na parę szybkich zakrętów.
Lampa UFO, plastiki od EXC 525 '06 (w trakcie modyfikacji)
W przyszlości felgi SUPER-MOTO 
Silnik  1 Cylinder, 4T  
 Pojemność (ccm)  625  
 Średnica x skok tłoka (mm)  101 / 78  
 Stopień sprężania  11.7:1  
 Rozruch  Rozrusznik elektryczny oraz nożny  
 Skrzynia biegów 5-biegowa  
 Gaźnik  Mikuni BST 40  
 Rozrząd  4 zawory / OHC  
 System smarownia  Smarowanie ciśnieniowe z 2 pompami oleju  
 Przełożenie główne  31:79  
 Przełożenie wtórne  16:42  
 Chłodzenie  Ciecz  
 Sprzęgło  Mokre, wielotarczowe, pompa sprzęgła  
 Zapłon  Kokusan DC-CDI  
 Rama  Chromowo-molibdenowa, lakierowana proszkowo  
 Tylna części ramy  Chromowo-molibdenowa, lakierowana proszkowo  
 Kierownica  Magura, aluminiowa Ø 28 / 22 mm  
 Amortyzatory przednie  WP-USD Ø 43  
 Amortyzator tylni  WP - Monoshock Pro Lever  
 Skok amortyzatorów przód / tył  275 / 275 mm  
 Hamulce przód / tył  Tarczowe Ø 300 /220 mm  
 Obręcze przód / tył  1.60 x 21" / 2.50 x 18"  
 Opony przód / tył  90/90-21" / 130/80-18"  
 Łańcuch  X-Ring 5/8 x 1/4"  
 Tłumik  Stalowy  
 Kąt pochylenia główki ramy  62°  
 Rozstaw osi  1510±10 mm  
 Prześwit (bez obciążenia)  300 mm  
 Wysokość siedziska  910 mm  
 Pojemność zbiornika paliwa  ok. 11.2 litra  
 Waga (bez paliwa)  ok. 148 kg  
Wymłucenie pola głowa, pęknięty kask, stluczona miednica i wkrecenie bogi w tylne koło, a to wszystko na raz.
W ENDURO każda podróż jest przygoda.....;)
++PLUSY++
+NIEZNISZCZALNY SILNIK
+WENTYLATOR NA CHODNICY
+1 BIEG = 1 KM/H
--MINUSY--
-ZDYT DUZA WAGA
-BRAK AUTOMATYCZNEGO DEKOMPRESATORA
NA ULICE: YAMAHA KODO MT-01 STAGE 3..........
A W LAS: HM CRE 450F '06
(WEDŁUG MNIE NAJLEPSZY ENDURAS JAKI WYPUSZCZONO)