facebook
System PJ
to 129 355 pojazdów na 669 285 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Suzuki DRZ 400 2006r

Oglądano już 30849 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Suzuki DRZ 400 »
  • Rocznik

    2006 r.

  • Właściciel

    Gniewny_Bartosz

  • Kategoria

    Off-road

  • Lokalizacja

    Aktualnie UK

  • Pojemność

    399 cm3

  • Moc

    42 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    5.50 s

  • Opis

    Jak widać na fotkach wcale nie trzeba 60 koni mechanicznych żeby robić sztuczki w stylu supermoto...42 zupełnie wystarczają, pozatym to naprawde trwały i niezawodny sprzęt za rozsądne pieniądze.Co do wrazeń z jazdy, to pierwsze co cisnie sie na usta, to poręczność sprzetu...mała masa (134kg) i wspaniałe opony Dunlop Sportmax powodują, że moto klei się do asfaltu, prowokując do wygłupów w stylu supermoto, tzn. gumowanie, stoppie, dohamowywania się bokiem przed winklami, zamykania opon na rondach i wypadania z nich na gumie...oczywiscie cześc przechodniów reaguje aplauzem, część jednak sięga po telefony komórkowe w wiadomym celu...także 20 min. na mieście, a potem trzeba się gdzieś dalej przejechac, lub obrać azymut na garaż...zwłaszcza że strzały z Remusa przyprawiają emerytów o epilepsję ;-)... jak na czterysetke jest dośc elastyczna, ale musimy pamietać, że to nie jest 650ccm, z mocą przy 6500, a momentem przy 5500...tutaj to wszystko jest ze 2000 obrotów wyzej, a więc jazda na 5 biegu 50 km/h odpada...ale ja lubię wachlować biegami, więc mi nie przeszkadza. Zawieszenie jest fabrycznie troche za miekkie, ale na szczęście jest w pełni regulowane, wiec sobie ustawiłem. Prędkość maksymalna jak na 400 też jest niczego sobie, bo udało mi się dokręcić do licznikowych 152 km/h...ale silnik tego nie lubiał, można to było wyczuc...za to katalogowe 145 nie stanowi problemu, dla kierowcy równiez, bo nic dramatycznego z zawieszeniem się nie dzieje i nie ma żadnej skłonności do shimmy...Reasumując : fachowcy od supermoto nie mają dobrej opini na temat tego moto, mówia że za słabe w porównaniu z konkurencją, że zawias za miękki i że hamulce za słabe...śmieją się złośliwie że jest to babymoto, a nie supermoto, ale to jest opinia zawodników, a ja jako amator zgodzę się tylko w jednej kwestii - hamulce, rzeczywiście nie są piorunujące, ale myślę że stalowy przewód hamulcowy zrobi tu robote, i problem zniknie...Poza tym myslę ,że jak dla amatora supermoto jest to sprzęt zupełnie wystarczający, zwłaszcza,że jest bezawaryjny, czego o superwyczynowej konkurencji nie można powiedziec...

  • Tuning

    Wydech REMUS ,handbary, oksydowana aluminiowa kierownica ( musiałem wymienić po zaliczeniu gleby z powodu przegięcia pały podczas robienia weelie...;-> )

  • Zawieszenie

    W pełni regulowane z przodu i z tyłu.

  • Perspektywy

    W planie mam władowac Dynojety i sportowy filtr powietrza.

  • Plusy i minusy pojazdu

    Plusem jest stosunkowo niska cena zakupu, i fakt, że jest na niego 2 lata gwarancji, co nie jest takie oczywiste w przypadku bardziej wyczynowych KTM czy Yamahy WR, pozatym moto jest w pełni homologowane i przyjazne dla użytkownika na codzień. Minusem jest twarda, wyczynowa kanapa i fakt, że pomimo podnóżków dla pasażera jest to motocykl jednoosobowy, bo dla pasażera nie ma poprostu miejsca...

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Opel Calibra
  • Seat Ibiza
  • Suzuki RG 80
  • Yamaha Aerox 50
  • MZ TS 150
  • Jawa 500

Co robią kierowcy na PJ