facebook
System PJ
to 129 355 pojazdów na 669 285 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

KTM 640 LC4 2002r

Oglądano już 10404 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o KTM 640 LC4 »
  • Rocznik

    2002 r.

  • Właściciel

    FAJTEK

  • Kategoria

    Off-road

  • Lokalizacja

    ZDZIESZOWICE

  • Pojemność

    625 cm3

  • Moc

    55 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Pierwszy motocykl, w którym KTM użył określenia "HARDENDURO"Po wielu latach rozwoju LC4 640 jest nadal uosobieniem sportowego charakteru: mocny, ale dobrze ułożony, bardzo ostry, ale niezawodny, i zawsze gotowy na parę szybkich zakrętów.

  • Tuning

    Lampa UFO, plastiki od EXC 525 '06 (w trakcie modyfikacji)
    W przyszlości felgi SUPER-MOTO

  • Silnik

    Silnik 1 Cylinder, 4T
    Pojemność (ccm) 625
    Średnica x skok tłoka (mm) 101 / 78
    Stopień sprężania 11.7:1
    Rozruch Rozrusznik elektryczny oraz nożny
    Skrzynia biegów 5-biegowa
    Gaźnik Mikuni BST 40
    Rozrząd 4 zawory / OHC
    System smarownia Smarowanie ciśnieniowe z 2 pompami oleju
    Przełożenie główne 31:79
    Przełożenie wtórne 16:42
    Chłodzenie Ciecz
    Sprzęgło Mokre, wielotarczowe, pompa sprzęgła
    Zapłon Kokusan DC-CDI

  • Zawieszenie

    Rama Chromowo-molibdenowa, lakierowana proszkowo
    Tylna części ramy Chromowo-molibdenowa, lakierowana proszkowo
    Kierownica Magura, aluminiowa Ø 28 / 22 mm
    Amortyzatory przednie WP-USD Ø 43
    Amortyzator tylni WP - Monoshock Pro Lever
    Skok amortyzatorów przód / tył 275 / 275 mm
    Hamulce przód / tył Tarczowe Ø 300 /220 mm
    Obręcze przód / tył 1.60 x 21" / 2.50 x 18"
    Opony przód / tył 90/90-21" / 130/80-18"
    Łańcuch X-Ring 5/8 x 1/4"
    Tłumik Stalowy
    Kąt pochylenia główki ramy 62°
    Rozstaw osi 1510±10 mm
    Prześwit (bez obciążenia) 300 mm
    Wysokość siedziska 910 mm
    Pojemność zbiornika paliwa ok. 11.2 litra
    Waga (bez paliwa) ok. 148 kg

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Wymłucenie pola głowa, pęknięty kask, stluczona miednica i wkrecenie bogi w tylne koło, a to wszystko na raz.

    W ENDURO każda podróż jest przygoda.....;)

  • Plusy i minusy pojazdu

    ++PLUSY++
    +NIEZNISZCZALNY SILNIK
    +WENTYLATOR NA CHODNICY
    +1 BIEG = 1 KM/H

    --MINUSY--
    -ZDYT DUZA WAGA
    -BRAK AUTOMATYCZNEGO DEKOMPRESATORA

  • Marzę o...

    NA ULICE: YAMAHA KODO MT-01 STAGE 3..........

    A W LAS: HM CRE 450F '06
    (WEDŁUG MNIE NAJLEPSZY ENDURAS JAKI WYPUSZCZONO)

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Harley Davidson Custom
  • Volvo S80
  • Honda NS1 80
  • Peugeot Speedfight2 50
  • BMW 3
  • Zipp Quantum

Co robią kierowcy na PJ