facebook
System PJ
to 129 355 pojazdów na 669 285 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

WSK 125 1980r

Oglądano już 3114 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o WSK 125 »
  • Rocznik

    1980 r.

  • Właściciel

    pentagramix

  • Kategoria

    Off-road

  • Lokalizacja

    Gdzieś w PL

  • Pojemność

    125 cm3

  • Moc

    8 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    WSK kupiona nie na chodzie, była kompletna poza kluczykiem lecz wymagała gruntownej renowacji. Niestety nie posiada dokumentów, więc postanowiłem ją zaadaptować pod leśne warunki.

    Gdyby motocykl był w lepszym stanie i z dokumentami trzymał bym go odrestaurowanego i jeździł okazyjnie, niestety realia były jakie były a poza tym WSK to motocykl masowy, dla ludu.

    Motocykl ten kupiłem za własne pieniądze więc mogę go nawet podpalić i zrzucić z przepaści, hejterom dziękuję, poza tym każda przeróbka jest odwracalna, a oryginalne części mi zostały, gdybym się kiedyś zdecydował na oryginał.

  • Tuning

    Wzmocniony silnik, nowy lakier, opona kostka Pirreli Scorpion, zmienione błotniki (tylni zdjęty po założeniu opony), przełożenie 13/50.

  • Silnik

    Splanowana głowica ok 1mm plus polerka komory, porting cylindra a więc króćca ssącego w nim, kanału wydechowego i okien, tłok odchudzony, zrobione smarowanie sworznia, podcięcie płaszcza od strony dolotu, wyprofilowanie go z obu stron i wyrównanie, zrobione wcięcia na okna, gaźnik tradycyjnie porting.

  • Zawieszenie

    W przebudowie. Mam już tylne amortyzatory ze sprężynami progresywnymi o większej liczbie zwojów i 3 stopniową regulacją, przód zostawiony u ślusarza żeby dorobił sztycę pod mocniejsze lagi z lepszego motocykla, ale o tym jak odbiorę i zrobię.

    Zrobione! Lagi od MZ ETZ 150, dłuższy skok niż seria, nowy olej i uszczelniacze.
    Tył jak wspomniałem regulowane amortyzatory w trybach sport, normal i comfort hehe.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Dużo tego było w różnych warunkach. Trzy razu musiałem pchać do domu: stara uszczelka pod głowicą padła, świeca kaput i przerywacz zanieczyszczony. Inne przypadki to wyłącznie brak paliwa, a pokonałem nią z 600km.

  • Perspektywy

    Dokończyć przód, czekam na skończenie pracy ślusarza.
    Zrobione! Teraz mieć czas i warunki do jazdy.

  • Plusy i minusy pojazdu

    +Lekka.
    +Całkiem dobre osiągi.
    +Na litrze paliwa poszaleję ponad godzinę, przy spokojnej jeździe jeszcze więcej.
    +Tania w zakupie i użytkowaniu, popularne części.
    +Zyskuje na wartości.
    +Miałem z dziesięć ofert kupna w rok.
    +Mimo jazdy terenowej niezawodna.
    -Tylko WSK.
    -Duży nakład pracy i środków na budowę leśnego motocykla.
    -Chce się więcej mocy.

  • Osiągnięcia

    Spore. Motocykl jest na chodzie, ma sprawne hamulce, sprzęgło, skrzynię, pali od kopa, pomimo tylu kilometrów wciąż cieszy, wbrew pozorom lekki kierowca może zaskoczyć innych pokazem możliwości WSKi.

  • Marzę o...

    Czymś mocniejszym. WSK jest idealna na początek, ale po roku chce się więcej mimo sukcesywnych ulepszeń.

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Simson SR 50
  • Yamaha Jog
  • Romet Pony 50
  • Yamaha YZ 250
  • Peugeot Elystar 50
  • Kinroad XT50Q KING

Co robią kierowcy na PJ