facebook
System PJ
to 129 353 pojazdów na 669 282 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Yamaha DT 50 2004r

Oglądano już 2628 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Yamaha DT 50 »
  • Rocznik

    2004 r.

  • Właściciel

    Cross_or_Die

  • Kategoria

    Motorowery

  • Lokalizacja

    Kruszwica

  • Pojemność

    50 cm3

  • Moc

    10 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Yamaha zakupiona 04.02.2013, przed tym jeździła rok w Polsce po ściągnięciu z Belgii.

  • Tuning

    brak

  • Silnik

    AM6, oryginalny, nierozbierany. Chodzi bardzo równo i w miarę cicho, dopóki nie odkręci się manetki :D zalany Motulem Syntetic 710, jeżdżony głównie na PB98. Silnik bezawaryjny i nie do zajechania :)

  • Zawieszenie

    Zawieszenie pracuje w Yamaszce naprawdę bardzo dobrze. Jest bardzo miękkie przez co nierówności tłumi idealnie, zakręty można pokonywać bardzo pewnie, czuć doskonale kiedy jest jej granica, a trzeba się nisko położyć, aby to doświadczyć. wadą mogą być uszczelniacze, które muszę wymieniać już drugi raz, bo znów lagi się pocą ;c

  • Pamiętna podróż/przygoda

    1.Pojechałem moją kocicą do kuzyna (pozdrawiam Norberta :D), tak żeby pojeździć z nim po górkach, pagórkach. Po może 15 minutach po redukcji z 3 na 2 usłyszałem trzask i szarpnięcie motoru. Chwyciłem za klamkę sprzęgła i się okazało, że pękła linka sprzęgła :/ co najlepsze, nie była wymieniana chyba od nowości, widniał na niej rok produkcji Yamahy, długo wytrzymała. 40 km jechania bez sprzęgła wykańcza. Dobrze, że drogi były puste i tylko wrzucenie na 6 i jazda nią przez cały czas. Jakby ktoś nagrał tą podróż to niezła sumka do zapłacenia by przyszła do domku :D
    2.Przejażdżka za miasto. Około 10 km od domu jechałem już z powrotem. Przede mną jechał samochód może z 60 km/h, włączyłem kierunkowskaz, redukcja i gaz do oporu, a tu zamiast przyśpieszenia huk jakby bomba w silniku wybuchła. obroty zaczęły maleć, zrzuciłem na dwójkę i na niemiłosiernych obrotach z rzędu 8k toczyłem się do garażu. Po przyjechaniu nic nie wyglądało na to, że coś "wybuchło", silnik cały, bez dziur, ale nie chce odpalić. Telefon do taty i w słuchawce "poczekaj aż ostygnie i ściągnij cylinder". Góra tłoka nie istniała haha przez przypadek podczas czyszczenia gaźnika wpadło zabezpieczenie iglicy no i cylek do szlifu :D

  • Perspektywy

    Jeszcze w te wakacje, Yamaha idzie do malowania, na biało *.* do tego przód błotnik i boczne małe plastiki oklejone zostaną ponownie folią carbonową, następnie takie czyszczenie silnika i ramy, oraz wymiana większości kabli w układzie elektrycznym. Ledy przód, tył błotnik Polisport cross, hmm jakieś ledy kolorowe pod silnik, paski białe na koła, może(!) cylinder malinę i do tego tłoczek firmowy z uszczelkami :D

  • Plusy i minusy pojazdu

    Plusy:
    + wygoda jazdy
    + przyśpieszenie
    + prędkość maksymalna (85km/h)
    + niskie spalanie (3-3,5 l/100 km, przy szaleństwach do 4l)
    + bezawaryjny silnik
    + zwinność
    Minusy:
    - instalacja elektryczna
    - uszczelniacze lag
    - zębatki za długo nie wytrzymują :/
    - słabe dojście do elementów takich jak gaźnik, cylinder, za każdym razem trzeba ściągać boczne plastiki i bak ;_;

  • Marzę o...

    WR 125 na razie. Ale nie opłaca się zdawać na A1, także czekamy do 18 i jakąś DR-kę, WR-kę lub samochód Megane III RS :D

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Peugeot Buxy
  • Volkswagen Golf
  • Volkswagen Golf
  • Junak M 10
  • Suzuki RF 600
  • Kawasaki KMX 125

Co robią kierowcy na PJ