facebook
System PJ
to 129 349 pojazdów na 669 259 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

MZ TS 150 1984r

Oglądano już 3326 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o MZ TS 150 »
  • Rocznik

    1984 r.

  • Właściciel

    bartek2004moto

  • Kategoria

    Retro

  • Pojemność

    148 cm3

  • Moc

    12 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    10.30 s

  • Opis

    Mz TS (trophy sport)150. Mz kupiłem w stanie tragicznym. Musiałem wymienić w niej:
    -zębatka główna kosza sprzęgłowego
    -zębatka tylna kosza sprzęgłowego
    -łańcuszek sprzęgła
    -półksiężyc kopnika
    -zębatka przednia napędu
    -zębatka tylna napędu
    -łańcuch napędowy
    -linka sprzęgła
    -regulator napięcia (teraz jest elektroniczny)
    -cewka wzbudzenia zapłonu
    -szczotki prądnicy
    -cewka zapłonowa
    -kabel z fajką (kabel teraz jest z grafitem)
    -kondensator
    -młoteczek i kowadełko
    -wszystkie żarówki i bezpieczniki bo były popalone
    Dopiero po wymianie powyższych części i zaizolowaniu, wyczyszczeniu wszystkich kabli i tym podobnych pracach motor dał się uruchomić i ku mojemu zdziwieniu po 2 kopnięciach bez zapłony przekręciłem kluczyk i zapaliła od pierwszego kopa:D Wizualnie (stan zaraz po kupnie obrazuje zdjęcie na którym MZ jest W PEŁNI KOMPLETNA natomiast zdjęcie zrobione od przodu bez prędkościomierza i z wiszącym bezładnie obrotomierzem było zrobione tuż przed odpaleniem) jest bardzo dużo roboty jedyne co poprawiłem w wyglądzie zewnętrznym to wyklepałem czaszke przedniej lampy (nie wiem czy to widać na zdjęciach) i okulary zegarów. Cóż do zrobienia jest jeszcze ładowanie. Gdy skończe całkowicie remont dodam zdjęcia i zaktualizuje opisy.
    Natomiast czeka mnie jeszcze wymiana:
    -głównej podnóżki +
    -stopek kierowcy +
    -manetek
    -wajchy hamulca tylnego +
    -linki hamulca tylnego
    -fotel +
    -opony
    -układ wydechowy
    -przełącznik świateł +
    A skompletować muszę jeszcze:
    -osłonę łańcucha
    Mz ma już ładowanie :D Przy okazji zrobiłem całą elektrykę dokładnie tak jak powinno wyjechać z linii produkcyjnej a nawet lepiej :D Technicznie motorek jest mucha nie siada :D Zostały jeszcze sprawy wizualne i kosmetyczne. Do kolekcji części do Mz dołączyły ostatnio nowa rama, fotel, bak, podnóżki, stopka centralna i takie tam drobiazgi. Zostały również założone nowe pierścienie.

  • Tuning

    NEVER!

  • Silnik

    POJEMNOŚĆ 148 CM
    MOC 12,5 KM PRZY 6000 obr/min
    SKRZYNIA 4 BIEGI
    PRZYSPIESZENIE OD 0-100 km/h 10.3 S
    PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA (zgodnie z producentem) 105 km/h ale moge się założyć że troszkę więcej
    MIESZANKA PALIWO BENZYNA 33:1
    SPRĘŻANIE 10

  • Zawieszenie

    SKOK ZAWIESZENIA PRZÓD 185 mm
    SKOK ZAWIESZENIA TYŁ 105 mm

  • Pamiętna podróż/przygoda

    ...nadal na nią czekam...

  • Perspektywy

    Ukończyć projekt :D

Komentarze (2)

  • 2015-01-22 15:37:09

    niestety jeszcze nie ;)Prace trwają

  • 2015-01-21 18:51:25

    Ukończony? :D

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Kingway Tanco
  • Mercedes E
  • Gilera DNA
  • Volkswagen Garbus
  • Romet Ogar 205
  • Vespa PK 50 S

Co robią kierowcy na PJ