Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
łęczyca
296 cm3
27 KM
35 Nm
6.00 s
Co mogę powiedzieć o tym motocykli;) jest to MZ ETZ 251 91.r motocykl jest w stanie idealnym... zostało odrestałrowany w pełni profesjonalny sposób, motocykl bezawaryjny, dobrze trzyma się drogi, moim zdaniem najlepszy dzwięk ze wszystkich 2T to charakterystyczne DYN/DYN/DYN na niskich obrotach i bardzo sportowo brzmiący gwizd podczas przyspieszania;) w motocyklu zostało poprawione wiele rzeczy wszystko na lepsze i bardziej niezawodne... silnik idealnie sie sprawuje, exploatuje się go bezawaryjnie i bardzo łatwo kompletne 0 dokładek do jednostki... wszystkie cześci 100% DDR
W mojej Etce zostało zmienione mnóstwo rzeczy miedzy innymi:
-kierunkowskazy LED 2W cena 84zł(21zł stuka)+ elektroniczny przerywacz;)
-tylna lampa LED 1W/2W cena 170zł
-w przedniej lampie zastosowano diody LED do świateł postojowych;)
-zakup nowej opony 120/80/16 zaokroglonej do jazdy sportowo soszowej cena 170zł opona zamontowana 15.05.11.r
-przednia tarcza wentylowana orginalna DDR 4,5mm
-pompka hamulca przedniego wymieniłem na nowego typu (zero wycieków) cena ponad 200zł
-elektroniczny regulator napięcia 25zł
-rozprowadzona od nowa instalacja elektryczna w pełni profesjonalnie wykonana;) bezcenne dzień roboty, nowe kable, końcówki konektorowe wszystkie wsówki w koszulkach termokurczliwych;) przewody w nowych polwinitowych koszulkach, płaskie bezpieczniki;) i inne udogodnienia;)
-Manetki wraz z przełocznikami od ścigacza YAMAHA 125;) udało mi sie je wyczaić w idealnym stanie za 150zł;)
-Nowy Akumulator Centra 12V 5,5Ah 70zł
-Lusterka chromowane 120zł
-przerobiony błotnik tylny trochę wyobraźni;)
Jak coś mi sie przypomni to dopisze;)
Silnik jest orginalny nie rozpoławiany ani nic przy nim nie było robione od nowości aktualnie jestem trzecim właścicielem tego motocyklu gdy go kupiłem motocykl miał przejechane ponad 7000km aktualnie ma przejechane nieco ponad 8700km. silnik niezawodny... doskonale sprawuje się w trasie, nie przegrzewa się, lakier na silniku równiez orginalny i w bardzo dobrym stanie... co tu więcej mówić niemiecka robota;^^
Całkiem odświeżone ;) elementy: RAMA;TYLNE WIDEŁKI;WSPORNIK BĘBNA;WSPORNIK TUMNIKA;AMORTYZATOR SILNIKA... elementy te poszły zaraz po rozłożeniu do mojego kumpla na nowa piaskarkę zostały wyczyszczone do blachy na błysk bardzo dokładnie. wykorzystałem znajomośći z serwisu mercedesa w którym czas temu robiłem i kupiłem lakiery i dałem elementy do kumpla lakiernika;) elementy zostały dokładnie odtłuszczone... następnie poszły trzy warstwy podkładu a natomiast na nie kolejne trzy warstwy lakieru czarna perła metalik z bazy kolorów HONDA no i oczywiście na koniec 3warstwy lakieru bezbarwnego(baza) wszystkie elemęty ślicznie się prezentują lakierowanie wyszło ponad 400zł nie liczę piskowania bo to miałem gratis;)
trasa 80km w korkach;d
Wiele ich mam;^^
Zalety;
+dzwięk
+styl jazdy
+dusza motocklu
+bardzo żwawy silnik EM250
+wysoka niezawodność
+całkiem wygodna kanapa
+wygląd
+osiągi
+prędkość
+Pięciobiegowa skrzynia biegów
+bardzo dobry środek ciężkości
+małą masa
+niewielkie spalanie
+I WIELE INNYCH
Wady:
-rozruch nożny(chodź są tacy dla których to zaleta;)
-konieczność przygotowywania mieszanki;)
-szkoda, że nie ma 6biegu;^^
-tylny hamulec bębnowy;/
przyspieszenie 7.00s do 100km/h
prędkość maksymalna 145km/h i bez problemów i bardzo szybko tą prędkość osiąga ;)
tańszym paliwie;)
i jakimś szoszowym japońcu w 4T co bedzie mało palił;) i maił chociaż z te 60KM;) tak skromnie;)
ładne moto 10/10 widac ze dbasz oby tak dalej.SZEROKOSCI.Wpadnij do mnie z komentarzem ;)
ładna maszyna, dbaj o nią, 10/10
Pozdrawiam i zapraszam do oceny mojego Janka. :)
A.M.P.E.R uznał sesję jako wyjątkową
A.M.P.E.R wyróżnił zdjęcie pojazdu jako wyjątkowe
A.M.P.E.R dodał zdjęcie pojazdu do ulubionych
A.M.P.E.R wyróżnił zdjęcie pojazdu jako wyjątkowe
A.M.P.E.R wyróżnił zdjęcie pojazdu jako wyjątkowe