facebook
System PJ
to 129 372 pojazdów na 669 378 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

MZ ETZ 250 1983r

Oglądano już 8164 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o MZ ETZ 250 »
  • Rocznik

    1983 r.

  • Właściciel

    MIV3R_MZ

  • Kategoria

    Szosowe

  • Lokalizacja

    Będków

  • Pojemność

    243 cm3

  • Moc

    21 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    8.50 s

  • Opis

    Mztke kupilem w czerwcu 2007 roku, co tu duzo gadac była w fatalnym stanie…nic nie trzymalo się kupy…każdy z moich znajomych mnie wysmiewal, ze skoro jezdzi to dlaczego ja rozbieram...tak wiec przez wakacje jezdzilem moim dlugo wysluzonym simsonkiem i oczywiście codziennie caly czas poswiecalem pracy przy motorku…:] Kazda srubka zostala wykrecona…a praktycznie każdy element stalowy zostal pokryty chromem…:] Jak wyszlo? Zobaczcie sami…Komentarze bardzo milo widziane…

  • Tuning

    Szczerze mowiac nie lubie tego slowa…zamiast tego wole się poslugiwac terminem ‘przerobki’…tak wiec zmieniony zostal zbiornik…jest to oczywiście zbiornik od legendy polskich szos Junaka…Jako przerobke można uznac jeszcze 2 klosze z tylu,( w których zostaly zamontowane zarowki z diodami LED.) oraz gmole (jeszcze nie dokonczone, mianowicie trzeba jeszcze zrobic pare uchwytow na linki oraz dac do chromu) produkcji mojego taty…:)

  • Silnik

    Szczerze mowiac z silnikiem nie miałem duzo problemow…wymienilem (jak to w Mztkach) wodzik 10 odpowiedzialny za przelaczanie 1 i 3 biegu (był przepilowany, a panowalo tam takie tarcie, ze az się rozchartowal…:p), oddalem wal do regeneracji (stozek nie trzymal kosza sprzeglowego), wymienilem wszystkie simmeringi, łozyska oraz wypolerowalem dekle silnika. Jeżeli chodzi o alternator i zaplon to raczej wiekszych problemow również nie było (jedynie w wirniku trzeba było przylutowac drut do bierzni szczotek ponieważ się urwal…;/). Gaznik wyczyscilem, bo był niesmowicie brudny (praktycznie kazda dysza była tak zabrudzona, ze nie było widac przeswitu) o dziwo po tym zabiegu motocykl stal się strasznie mulowaty…dopiero regulacja dysz zmienila ten stan rzeczy…:) Wszystkie sruby silnika zostaly zmienione na imbusy, a sam silnik nie widzial ani gramu silikonu (tylko smar i uszczelka) mimo to nie ma zadnych wyciekow…:) Jeżeli chodzi o silnik to chyba wszystko.

  • Zawieszenie

    W przednim zawieszeniu zostaly wymienione sprezyny, rury teleskopowe zostaly sprawdzone (czy nie posiadaja bicia) tloczki były sprawne…calosc zalana olejem w podanych w ksiazce dawkach. Tylnie amortyzatory zostaly rozebrane i sprawdzone (posiadaly jeszcze jakies tlumienie), sprezyny zostaly pochromowane. W wahaczu tylnim zostala zmieniona wczesniej już wspomniana os (niestety nie moglem nigdzie takiej znalezc co zmusilo mnie do dotoczenia nowej, która również dalem do chromu z obawy przed korodowaniem ). To chyba wszystko.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Jeszcze nie było…zbyt malo nia jezdzilem ,ale w nadchodzacym sezonie mam zamiar zmienic ten stan rzeczy…:]

  • Perspektywy

    W przyszlosci planuje:
    -wymienic gaznik na BING
    - dokonczyc orurowanie
    -wymiana tloka i pierscieni na prawdziwy oryginal od jakiegos konesera…:)

  • Plusy i minusy pojazdu

    Plusy:
    -zrywna, zwawa
    -dobrze się prowadzi,
    -swietne swiatla
    -bezproblemowe odpalanie
    -niezawodnosc silnikow IFA

    Minusy:
    -za duzo pali…!!!

  • Osiągnięcia

    Kiedys ktos mi powiedzial „Mztke?! Przeciez to dwusuw….” Po czym zaczal się smiac…otoz nie chodzi o to, co to za motocykl – chodzi o to jak jest zrobiony i ile znaczy dla swojego wlasciciela!!! Moim ogromym osiagnieciem jest to co widzicie na fotach – moja EMZA to dla mnie wiecej niż tylko „dwusuw”…:)

  • Marzę o...

    Moim najwiekszym marzeniem jest kupienie sobie kiedys prawdziwego choppera ze stajni HD. :)

Komentarze (15)

  • 2008-09-24 19:00:00

    widać ze masz dobre podejcie do tego sprzętu.Jeśli chodzi o te podśmiewki na temat po co go rozbierać jeśli jeżdzi też znam ale i tak sie wziełem od razu do roboty i teraz mam super sprzecik do pośmigania,super odrestaur

  • 2008-07-27 22:57:09

    Wypasiona MZ ! Zadbana i czysta... Pozdro i zapraszam do mnie :)

  • 2008-02-15 20:34:13

    spoko etka daje 10/10, zapraszam do mnie

  • 2007-12-30 15:37:08

    super sprzecior widac ze jesce go do konca niezrobiłes ale juz są końcówki ale efekty prze zarobiste!!!



    POZDRO







    zajrzyj do mojego TGB














    MTZ ETZ

  • 2007-12-30 13:13:20

    Super sprzęcik,widać że dbasz o niego,pozdrawiam i zapraszam do mnie

    ps.ale bak masz od czegoś innego

  • 2007-12-30 12:31:18

    takiej kombinacji z Etki to jeszcze nie widzialem ale nie wyszlo zle :) tylko zmien te podwojne lampy na jedna ładniejsza :) ogolnie spoko, widac ze dbasz o sprzecik :)

  • 2007-12-30 12:17:31

    super etka
    zapraszam do mojej pzdr

  • 2007-12-30 11:44:48

    widze że lubisz czopery

  • 2007-12-30 10:42:51

    wg mnie ten bak od junaka kompletnie tu niepasuje..... ale pozatym wyglada naprawde pieknie. widac ze ktos o nia dba. pozdro.

  • 2007-12-30 10:20:46

    Ladna MZ :) Moge wiedziec z jakiego moto sa gmole??
    Pozdro

  • 2007-12-30 09:58:49

    etka rewelacja, posmigal bym hehe, zapraszam do siebie, pozdro :)

  • 2007-12-30 09:58:45

    Śliczna Mz-tka :) ładnie jej w tym kolorze ....wpadnij do mnie :) pozdr

  • 2007-12-30 09:20:55

    Cześć !..Miałem kiedyś MZK 250 fajne maszynki mają bardzo dobrą skrzynię biegów.Właściwie motor nie do zdarcia.Pozdrawiam serdecznie.

  • 2007-12-30 08:51:30

    fajna mz podoba mi się

  • 2007-12-30 07:21:37

    Piękna :D ten bak fajnie pasuje
    te silniki śa tam extra
    10/10
    Zapraszam do mnie

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Malaguti Ciak 50
  • Piaggio Typhoon 50
  • Renault 19
  • Lada 2103
  • Romet Ogar 200
  • Alfa Romeo 156

Co robią kierowcy na PJ