facebook
System PJ
to 129 356 pojazdów na 669 301 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

MZ ETZ 250 1989r

Oglądano już 3437 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o MZ ETZ 250 »
  • Rocznik

    1989 r.

  • Właściciel

    badzio

  • Kategoria

    Szosowe

  • Lokalizacja

    Garwolin

  • Pojemność

    250 cm3

  • Moc

    21 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Witam

    Wszystko zaczęło się od kupna. Kupiłem tanio niestety goła bez elektryki, wał do wymiany, cyl do szlifu, zegary trzeba kupić. Zresztą stan jest na zdjęciach Ale najważniejsze czyli dokumenty mam

    https://picasaweb.google.com/103206368980504089108/RemontMZETZ250

    Zdjęcia układane po kolei z każdej pracy trzeba oglądać od pierwszego po lewej stronie tak dla jasności
    Lista prac i kupionych rzeczy:
    - polerka
    - przygotowanie ramy (wyczyszczenie i pomalowanie rdzy)
    - zakupienie wału DDR
    - zapłon z wirnikiem
    - kompletna instalacja
    -łożyska Koyo i simeringi
    -Dźwignia ssania
    -Tłok ETZ 250 KPL. ORG. II szlif (wiadomo ,że to nie DDR ale już lepszej jakości niż te chińskie które się świecą jak psu jaja na wiosne )
    -Linka sprzęgła ETZ 250 imp.
    -Linka ssania ETZ 250 imp.
    -Linka gazu imp. 6.50
    -Obejma dźwigni ssania
    -Oring startera ETZ 250
    -Oring wałka biegów ETZ 250
    -Osłona tylnej zębatki ETZ
    -Podkładka sprzęgła ETZ 250 (falista)
    -Pręt hamulca (goły)
    -Żarówka kontrolki 12V 4szt.
    -Podkładka pod zabierak
    i wiele innych ale zrozumiałem ,że takie wymienianie części jest bez sensu :)

    Zdjęcia z remontu były już wyżej ale dam jeszcze tu gdyby ktoś nie zauważył :) https://picasaweb.google.com/103206368980504089108/RemontMZETZ250

    PS. przy MZ jeszcze sporo pracy mnie czeka gdyż chcę doprowadzić wygląd do stanu salonowego :)

  • Tuning

    Nie chcę w niej nic tuningować :) chcę oryginał :D

  • Silnik

    Silnik co by tu o nim powiedzieć :) Kompletna generalka poszła i spory nakład finansowy.
    - Zrobiony szlif do tego tłok najlepszy jaki był dostępny :)
    - wszędzie łożyska koyo a uszczelniacze nie wiem jakiej firmy nie pamiętam
    - udało mi się zdobyć wał DDR praktycznie nie używany stan idealny
    - miałem 2 skrzynie więc pobrałem najlepsze części i klasyczny manewr z 2 jedną najlepszą :)

  • Zawieszenie

    Zawieszenie oryginalne miękkie :)

  • Pamiętna podróż/przygoda

    każda jest pamiętna :)

  • Perspektywy

    Doprowadzić nią do stanu salonowego :)

  • Plusy i minusy pojazdu

    Plusy:
    - poczciwa niemiecka MZ
    - (odrestaurowany można tak powiedzieć)przeze mnie więc wiem co i jak w nim siedzi :)

  • Osiągnięcia

    Złożyłem nią można powiedzieć z \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"kupy złomu\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" na dodatek własnoręcznie więc to jest moje osiągnięcie :)

  • Marzę o...

    Ciągnie mnie w teren więc jakieś YZ250F
    Kiedyś w przyszłości Honda Africa Twin :)

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Kymco ZX 50
  • Yamaha AEROX
  • Opel Rekord
  • Router Traffico XS
  • Honda VTX 1300
  • Volvo S80

Co robią kierowcy na PJ