facebook
System PJ
to 129 218 pojazdów na 668 924 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

MBK Nitro 50 2002r

Oglądano już 4358 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o MBK Nitro 50 »
  • Rocznik

    2002 r.

  • Właściciel

    dawidoss115

  • Kategoria

    Skutery

  • Lokalizacja

    Porosły

  • Pojemność

    50 cm3

  • Moc

    7 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Ma 2 kola, rame, silnik, i kilka plastikow

  • Tuning

    ladne nalepki
    wydech metrakit hand made

  • Silnik

    2t chlodzony ciecza

  • Zawieszenie

    twarde ale sprawdza sie w terenie

  • Pamiętna podróż/przygoda

    27,12,2008 skutki jazdy po trawie to zlamane lusterko i zdarta nalepka :(

  • Perspektywy

    moze kiedys umyje wymienie wariator, rolki, pasek, i sprzeglo jak juz padnie ;p

  • Plusy i minusy pojazdu

    zwinny
    wzrotny
    oszczedny

  • Marzę o...

    simsonie na pedaly

Komentarze (25)

  • 2011-01-08 19:17:26

    Fajny sprzęt,konkret 10/10.Pozdrawiam i zapro do mnie

  • 2010-09-01 16:02:04

    niezła roxana. zapraszam do mnie :)

  • 2010-04-02 12:01:50

    Piękny ;) 11/10
    Wbijaj do mnie . xdd

    Szerokosci i Przyczepnosci.

  • 2009-11-25 21:43:21

    Fajne moto :) Ładnie się prezentuje
    pozdrawiam i zapraszam do mojego zipa

  • 2009-10-22 13:12:02

    Super maszyna daje maxxx 10/10.. Powodzenia na trasie i wpadnij do mnie z komentarzem....:)

  • 2009-10-06 20:19:38

    No fajny MBK 10/10 Zapraszam do mojego skuterka S.Z.E.R.O.K.O.Ś.C.I !

  • 2009-08-29 20:08:56

    Fajne moto;DD Zajrzyj do mnie;))

  • 2009-07-26 09:52:54

    Super skuter:).Klon roxa;p..Ale super jest.Pozdrawiam i zapraszam do mnie z komentarzem;D.Szerokosci;].!!

  • 2009-07-03 18:13:55

    fajne mbk 10/10 i zapraszam do mnie...

  • 2009-05-26 18:04:42

    Bardzo mi sie podoba daje max i zapraszam do mojego roxa:):)

  • 2009-05-15 15:41:21

    Fajny & Niezły ;D
    Ładny & Zadbany ;D
    Zobacz & Skomentuj mojego Skuta ;D
    Pozdro & Szerokości ;D

  • 2009-04-26 11:07:47

    Super Nitrosek!! 10/10 Pozdro!! I zapraszam do Mojego Neosa!!

  • 2009-03-25 01:11:25

    Super moto dbaj o niego bo jest tego warty ;) zapraszam d omnie ;p

  • 2009-03-09 10:37:33

    Piękne moto.
    Daje 10/10.
    Dbaj o nie.Zapraszam do komentowania mojego RoXA.
    Pozdrawiam.

  • 2009-01-31 12:59:16

    fajna maszyna zostawiam max i zapraszam do mnie skomentować moją RG

  • 2009-01-31 12:39:00

    Fajna maszynka MAX 12\\\\10 wpadnij do mnie i zostaw coś po sobie !!! :D
    ..........................................
    .......S..Z..E..R..O..K..O..Ś..C..I.......
    .............Z..Y..C..Z..Ę................
    ............K.

  • 2009-01-10 10:48:08

    Świetny Roxik. Tylko dbaj o niego ;] Też mam Yamahe i wiem co to znaczy :D Szeeerokości Wpadnij do mojego Roxa :D

  • 2008-12-30 12:40:01

    fajny sprzęcik max zapraszam do siebie

  • 2008-12-29 20:42:06

    Fajny sprzęcik Pozdro i zapraszam do mnie;]

  • 2008-12-28 17:14:26

    Bardzo ładne moto;) Skomentuj moje;D Pozdrawiam;P

  • 2008-12-28 14:27:46

    Ładne moto! 10/10. nieźle się prezentuje Pozdrawiam i zajrzyj do mnie DO OGARA

  • 2008-12-28 12:22:41

    cudenko i moja sr sie zalapala. zapraszam do mnie

  • 2008-12-28 11:48:29

    Super sprzęt daje 10/10
    Zapraszam do mojej Bety

  • 2008-12-28 09:00:47

    fajna maszyna 10/10 zapraszam do mnie i skomentuj moje bryki szerokości życze

  • 2008-12-27 22:09:40

    dobre moto bo to wkoncu mbk ;DDpozdro

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Zipp Vapor
  • Romet Pony M301
  • Opel Vectra
  • Volkswagen Golf
  • Volvo S80
  • Zipp Simpli

Co robią kierowcy na PJ