facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 381 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Kymco Vitality 2006r

Oglądano już 4756 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Kymco Vitality »
  • Rocznik

    2006 r.

  • Właściciel

    basti54

  • Kategoria

    Skutery

  • Lokalizacja

    Dobrzeń Mały

  • Pojemność

    49 cm3

  • Moc

    6 KM

  • Max. moment obrotowy

    4 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Silnik. Skuterek ma pojemność 49,40ccm (poprzez tuning można powiększyć pojemność skokową do 70ccm) i jest chłodzony powietrzem. Docieranie trwa 500 km od czasu wyjazdu z salonu. Po poprawnym dotarciu skuter na blokadach powinien bez problemu dochodzić do prędkości 55km/h. (Po odblokowaniu powinien osiągnąć prędkość dochodzącą do 80 km/h) Jest to wystarczająca prędkość, aby szybko i sprawnie przemieszczać się z punktu A do punktu B. Ma bardzo dobre przyśpieszenie jak i w okresie docierania jak i po dotarciu. Skuter spala średnio 3,5 litra przy spokojnej jeździe a przy ostrzejszym traktowaniu manetki potrafi spalić nawet 5 litrów. Po odblokowaniu i ostrożnym używaniem manetki spalanie zmalało do 2,9 litra.

    Zawieszenie. Gdy pierwszy raz usiadłem na skuterze zawieszenie prawie się nie ugięło. Potrzeba paru kilometrów i kilku nierówności (o co na polskich drogach nie trudno) aby
    je rozruszać. Ogólnie zawieszenie jest bardzo dobre. Skuter na asfalcie bardzo dobrze trzyma się drogi. Gdy jednak zjedziemy na drogę gruntową musimy uważać, bo lubi zarzucić motorem i nie trudno o zaliczenie wywrotki.

    Opony. Nie mam do nich zastrzeżeń. Na suchym jak i na mokrym asfalcie dobrze trzymają się drogi. Przy ostrym hamowaniu bardzo piszczą. Po przejechaniu 9 tys km tylna opona jest już dość zużyta. W sezonie 2010 planuje jej wymianę

    Hamulce. Ten model Kymco wyposażony jest w hamulec tarczowy na przednim kole a z tyłu pracuje hamulec bębnowy. Oba te hamulce są wysokiej jakości. Kiedy szybko musimy zatrzymać skuter nie stanowi to problemu. Nie trudno również o zrobienie pokazowego stoppie.

    Nadwozie. Temat rzeka. Jednym się podoba, drudzy brzydzą się tym wyglądem. Mnie jako właścicielowi skuter się podoba. W Polsce oferowane są trzy rodzaje kolorów: niebieski, czerwony oraz srebrny. Wszystkie kolory są metaliczne. Mój skuter jest koloru niebieskieg. Osobiście mam okazję porównania całej gamy kolorów tego modelu. Jest to kwestia gustu, który kolor będziemy wybierać przy kupnie. Mój kolega stwierdził, że „kolor daje dużo zmian” i ja go poprę. W każdym kolorze, Kymco wygląda zupełnie inaczej. Stylistyka odpowiada obecnym trendom. Oświetlenie jest bardzo dobre. Przednia lampa świeci bardzo jasno. Nie ma obawy, że w nocy nie zauważymy jakiejś przeszkody. Tylnia stwarza imitacje lampy diodowej LED, jednak zawdzięcza to odbłyśnikowi który ma taki kształt. Kierunkowskazy są bardzo wyraźnie w dzień jak i w nocy. Liczniki są bardzo ładnie skomponowane. Mamy tam szybkościomierz, wskaźnik poziomu paliwa i zegarek z datą. Jedyny minus to przekłamujący wskaźnik paliwa a zegarek to bardzo przydatna rzecz. Łatwo niestety pękają mocowania przedniego pługu po upadku. na szczęście ma on wiele mocowań więc nie mamy się o co martwić;)

    Skuter po odblokowaniu. Teraz mogę napisać jak sprawuje się Kymco po odblokowaniu. Skuter po tym zabiegu zachowuje się zupełnie inaczej. Przyspieszenie jest nieziemskie. Porównywalne do skuterów wysokiej klasy jak Peugeot itp. V-max jaki na dzień dzisiejszy udało mi sie osiągnąć wynosi 77 km/h(z wiatrem i blokadą na gaźniku). Pozostaje mi jeszcze zmierzyć tą szybkość z samochodem i wtedy będę pewien na co stać mój skuter.

    Ogólnie skuter Kymco VITALITY to wyśmienity pojazd do wyjazdów nad jezioro i na dalsze wycieczki. Wielu ludzi uważa, że skuter chłodzony powietrzem jest przeznaczony tylko dla dziadków. Ja jednak sądzę, że gdy motorem porusza się osoba rozważnia, nie zależnie od wieku, maszyna odwdzięczy się długoletnią sprawnością. Widać, że firma Kymco dąży aby osiągnąć cel swojego hasła reklamowego BETTER than BEST.

  • Tuning

    Narazie nic ale może za niedługo coś zrobię.

  • Silnik

    Bardzo mocny jak na 50. Od razu bierze na koło. Mocy jest pod dostatkiem od najmniejszych obrotów silnika

  • Zawieszenie

    Twarde i dobrze trzyma się drogi nawet podczas jazdy we dwójkę .

  • Pamiętna podróż/przygoda

    ...
    Jazda na nim to już pamiętna podróż
    ...

  • Perspektywy

    Malowanie tłumika ponieważ trochę rdzewiał.

  • Plusy i minusy pojazdu

    Plusy:
    -duża moc
    -dobrze oświetlenie(głównie z przodu)
    -nawet mocne plastiki
    -dobrze trzyma cię drogi
    -wytrzymałe części
    -brok jak dla mnie minusów
    -duży
    -masywny
    -super dźwięk silnika

  • Osiągnięcia

    Jak na razie v-max z wiatrem 77km/h z blokadą na gaźniku.

  • Marzę o...

    !!!Tańszym paliwie!!!

    JAK JUŻ TU JESTEŚ TO ZOSTAW KOMENTARZ!!!!
    JA ODWDZIĘCZĘ SIĘ TYM SAMYM :) -----------------------------------------------------
    ______________IIIIIIIIIIIII_____________ _
    ______________IIIIIIIIIIIII______________
    ______________IIIIIIIIIIIII______________
    ______________IIIIIIIIIIIII______________
    ______________IIIIIIIIIIIII______________
    ______________IIIIIIIIIIIII______________
    ______________IIIIIIIIIIIII______________
    ______________IIIIIIIIIIIII______________
    ______________IIIIIIIIIIIII______________
    ______________IIIIIIIIIIIII______________
    ______________IIIIIIIIIIIII______________
    ______________IIIIIIIIIIIII______________
    ______________IIIIIIIIIIIII______________
    _VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV_
    __VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV__
    ___VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV___
    ____VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV____
    _____VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV_____
    ______VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV______
    _______VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV_______
    ________VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV________
    _________VVVVVVVVVVVVVVVVVVV_________
    __________VVVVVVVVVVVVVVVVV__________
    ___________VVVVVVVVVVVVVVV___________
    ____________VVVVVVVVVVVVV____________
    _____________VVVVVVVVVVV_____________
    ______________VVVVVVVVV______________
    _______________VVVVVVV_______________
    ________________VVVVV________________
    _________________VVV_________________
    __________________V__________________
    ____________________________________

Komentarze (13)

  • 2011-03-27 14:36:37

    spoko skuter 10/10
    wpadnij do mnie

  • 2010-11-28 21:19:27

    ładny, Lansik zapraszam do mnie

  • 2010-09-12 11:28:05

    fajny skuter, i fajny opis [długi] :D

  • 2010-06-09 15:22:08

    Ładna seria :) ZAPRASZAM DO MNIE

  • 2010-06-07 14:58:55

    Fajne Moto ;) Widać że dbasz o swoją maszynę !
    Wpadnij do mnie z komentarzem ;]
    Pozdrawiam
    !!>> SZEROKOŚCI ŻYCZĘ

  • 2010-06-06 20:11:33

    Super skuter. Ładnie sie prezentuje. Wpadnij do mnie na komentarz. :)

  • 2010-06-05 23:11:05
    Użytkownik usunięty

    Fajne kymco 10/10 Pozdrawiam, szerokosci.

  • 2010-06-05 14:57:53

    super maszyna daje 10/10 pozdrawiem i szerokości życzę
    wpadnij do mnie i oceń mojego zippa

  • 2010-06-05 13:45:51

    Noo fajna Vitalka ;] !
    Dzieki za komentarz :)

  • 2010-06-04 23:44:20

    Jak to jest, moplik niebieski a w opisie stoi że niby czerwony :-)

  • 2010-06-04 22:49:59

    Dobry Seba kiedy dasz się karnąć :D 10/10

  • 2010-06-04 21:00:29

    super moto
    zapraszam do mnie
    pozdrawiam

  • 2010-06-04 20:19:37

    Fajny skuterek, bardzo ładnie się prezentuje. ;) Kolor lakieru równie ładny. 10/10 Szerokości. Pozdrawiam serdecznie.

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Romet Ogar 200
  • Aprilia Af1 Replica 125
  • Ford Fiesta
  • Aprilia Area 51
  • CZ 175/487
  • Romet Pony 50

Co robią kierowcy na PJ