facebook
System PJ
to 129 350 pojazdów na 669 263 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Kingway Naked 50 2009r

Oglądano już 16377 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Kingway Naked 50 »
  • Rocznik

    2009 r.

  • Właściciel

    c64club

  • Kategoria

    Szosowe

  • Pojemność

    49 cm3

  • Moc

    4 KM

  • Max. moment obrotowy

    3 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    ! S K R A D Z I O N Y !

    Po prostu Naked z małym slinikiem. Nie udaje sporta, terenówki czy choppera.
    Do znudzenia niezawodny. Żeby to coś zepsuć, trzebaby jeździć bez oleju albo skręcić w korku na przeciwległy pas.
    Motorek zrobił ze mną ponad 10 tysięcy kilometrów, nieraz wioząc pasażerkę i bagaże. Jeździł w deszczu i wichurze, w górach i po równinach, przeżył śnieżycę, mrozy i upały. Potrafi jeździć po polnych drogach, choć jest to typowa szosówka i takie rajdy w terenie nie są jego żywiołem. Największa podróż ponad 500 km w jedną stronę we dwoje z bagażami. \\\\\\\\\\\\\\\"Jak dbasz tak masz\\\\\\\\\\\\\\\", więc nigdy nie zawiódł w trasie, zawsze wracałem na nim. Jeśli będzie dobrze traktowany, pojeździ drugie albo i trzecie tyle. Nie jest nowy ani w stanie fabrycznym, ale z obecnego stanu mogę być dumien.

    Parę informacji o egzemplarzu:
    * Przebieg 12000km, stan mechaniczny idealny 6.5/6 :) O wizualny nie starałem się nigdy, więc 4/6
    * Średnia max. prędkość przelotowa w trasie - 45km/h
    * Spalanie na setkę - 1.7l przy 40 km/h w mieście. Do 2.5l z bagażami i pasażerem (w dużych górach 2.8l) przy przelotowych prędkościach.
    * Tzw. \\\\\\\\\\\\\\\"blokady\\\\\\\\\\\\\\\"? - matakie parametry z jakimi go kupiłem - nie zlecałem wsadzania ani nie wsadzałem rozblokowanych części, większego cylindra itp, a i tak swoje potrafi :) Fabrycznie miał 72cc

    Dane:
    * Rozrusznik elektryczny + nożny
    * Wydech cichy z katalizatorem
    * Hamulec tarczowy hydrauliczny z przodu, bęben z tyłu
    * Max. obciążenie - 200kg bez sprzeciwu
    * Masa własna (bez paliwa) - 110kg
    * Bak 17l z korkiem na kuczyk
    * Koła z alufelgami - przód 18\\\\\\\\\\\\\\\" z ogumieniem 2.75x18, tył 18\\\\\\\\\\\\\\\" z ogumieniem 3x18
    * v-max (wg producenta) 45 km/h
    * Napęd - łańcuch 428, zębatki 15T/50T
    * Oświetlenie: krótkie/długie 35/35W (halogen), kierunki, lampa stop, postojówki LED, miejsce na przeciwmgielny

    Po wszystkich przygodach idzie w ręce brata.

  • Tuning

    ! S K R A D Z I O N Y !

    Przeróbki mechaniczne:
    * WÓZEK BOCZNY! Udało się, brat ma czym dojeżdżać do pracy zimą
    * skrzynia biegów w układzie "motocyklowym" (1 w dół, reszta w górę) zamiast kingwayowskiego "wszystkie w dół"
    * nowa osłona łańcucha (stara w końcu pękła w połowie długości około 9000 kilometra)
    * Chłodnica oleju na długie trasy
    * nowa konsola z licznikiem elektronicznym (mechaniczny pokazywał co chciał), LED-ami, biegowskazem i miejscem na obrotomierz cyfrowy.
    * kiera (węższa i mniej wygięta) od Rometa K125
    * duże lusterka na długich ramionach - chciałem lepszą widoczność niż dawały pseudosportowe oryginały
    * nowy przewód przedniego hamulca (chiński tracił ciśnienie latem)
    * spawany solidny bagażnik (wytrzymywał 20 kg gratów w kufrze)
    * lampa tylna i kierunki tylne przeniesione na koniec bagażnika
    * podnóżki pasażera z pręta fi14 (nie chciałem ryzykować po tym jak się w trasie rozkręcały)
    * rozpiłowany gaźnik - dodało mocy, szczególnie w górach odczuwalne
    *Reflektor podarował innemu sprzętowi, dostał lampę na H4 z WSK z nowym wkładem
    * kierunki nowe - intensywniejszy pomarańcz
    * tłok i cylinder 47mm - był fabrycznie - dużo mocniejszy niż inne 50-ki
    * głowica z większymi zaworami - j.w.
    * kanapa podniesiona o 3-4cm (pasażer wyżej) i przesunięta do przodu o 3cm
    * dzięki temu pod kanapą miejsce na narzędzia
    * aku przestawione na dół
    * nad aku pod \\\\\\\\\\\\\\\"boczkami\\\\\\\\\\\\\\\" półka mieszcząca apteczkę i spray do opon lub komplet narzędzi
    * ukryty moduł zapłonowy (kradziej nie może tak łatwo przeciąć blokady zapłonu)
    * duży filtr paliwa
    * wlot pow. do katalizatora przeniesiony pod bak - nieco ciszej
    * wspornik sakwy z prawej strony (z lewej jego funkcję pełni rączka), żeby sakwa nie dotknęła koła
    * chlapacz na przednim błotniku
    * nowe pierścienie na tłoku po 10 tysiącach
    * dalszych grzechów nie pamiętam :P


    Zmiany elektryczne:

    * zwiększona moc prądnicy (przezwajana, inny układ pracy)
    * przystosowanie instalki do światła przeciwmgielnego (miał przez kilka miesięcy kiedy latałem po górach, sprawowało się świetnie)
    * wymiana części przewodów na grubsze, w wielu miejscach nowe zabezpieczone luty
    * złączki na części przewodów wymienione na mocniejsze (te, ktore się luzowały)
    * włącznik świateł awaryjnych w konsoli (oby służył tylko do dziękowania na drodze)
    * rozdzielona sekcja ładowania i zasilania świateł - niezależne regulatory mojej własnej konstrukcji
    * nowe aku 9Ah zamiast fabrycznego 7Ah, w przerobionym resorowanym koszyku
    * światła pozycyjne LED własnej konstrukcji ze stabilizacją
    * piszczek oznaczający pracę kierunkowskazów
    * wzmocniona lampa STOP (26 zamiast 21W)
    * reflektor przeciwmgłowy
    * \\\\\\\\\\\\\\\"Automat postojowy\\\\\\\\\\\\\\\" własnej konstrukcji - zostawiasz moto na poboczu, idąc \\\\\\\\\\\\\\\"w krzaczki\\\\\\\\\\\\\\\" zabierasz kluczyki, a energooszczędne postojówki świecą 6 minut chroniąc pojazd przed najechaniem. Można je wyłączyć wcześniej przyciskiem pod bakiem

  • Silnik

    ! S K R A D Z I O N Y !

    * Silnik 72cc czterosuw Lifan 139FMB, 4 biegi, chłodzenie powietrzne (olejowo-powietrzne, bo dodałem chłodnicę)
    * Zapłon CDI, niezależny od elektryki
    * wydech z katalizatorem, cichy i basowy, nie pierdzi jak motorower

  • Zawieszenie

    Przód - teleskopy z amortyzacją olejową. Deko za miękkie. Przy hamowaniu strasznie siada. Za to jak dziury wybiera - bajka.
    Tył - wahacz wleczony, 2 sprężyny progresywne z regulacją. Trzeba na dzień dobry ustawić na max. Co ciekawe - z pasażerem nie dobijają prawie w ogóle.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Jura, 250km w jeden dzień,
    Był też w Chudowie, czyli chrzest bojowy przeszedł.

    Jazda do Tychów, jeszcze na dotarciu, kiedy zatrzymałem sie żeby wystudzić silnik, a 3 motocyklistów zatrzymało się zapytać, czy potrzebuję pomocy.

    Beskid Wyspowy. 2 osoby + bagaż, 190km na raz z 2 odpoczynkami po kilkanaście minut. Wtedy założyłem wentylator.

    Szlifa zaliczył :(

    Woodstock 2010. 1050 km z pasażerką i gratami. 3 bite dniówki w trasie.

    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    LUDZIE, NOŚCIE RĘKAWICE, SKÓRY, OCHRANIACZE KOLAN, ŁOKCI ITP! Tylko dzięki nim przeszedłem tego szlifa równie bezboleśnie jak motorek! I NIE SZTUCZNE UBRANIA, bo się wcierają w skórę.
    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

  • Perspektywy

    Niech bratu służy następne 10 tysiaków albo i kolejne.

  • Plusy i minusy pojazdu

    ! S K R A D Z I O N Y !

    +praktycznie nierdzewny, jak na Chinola. Inna rzecz, że go z osadów oleju nie czyszczę :D
    +spalanie. 1.65 litra na setkę, mimo jazdy przez 2/3 czasu w przykorkowanym mieście. W trasie z bagażami max 2.5. Z pasażerką tyle samo, tylko lekko go muli pod górki. W samych górach trochę więcej spali
    +Niemal klasyczny wygląd
    +wielu myśli, że to motocykl, lepiej traktują takie coś na drodze niż skuter
    +przede wszystkim wygoda, po 8h w siodle nie czuję dyskomfortu
    +4 biegi, kulturalna praca silnika
    +po dotarciu radzi sobie z dwiema osobami bez wyciskania z niego 110% (oprócz wypraw w góry)
    +nadaje się na pakownego towarzysza podróży
    +zadziwiająco pancerny jak na przysłowiowego \\\\\\\\\\\\\\\"Chinola\\\\\\\\\\\\\\\"

    -w 2 osoby + bagaż zmula go w góraach. Ale to w końcu tylko motorower :)
    -brak schowków, choćby na podstawowy zestaw kluczy, trzeba było dorobić
    -plastyki zaczynają sie sypać, ale i na to sa sposoby Jakiś debil-projektant powiesił kierunki tylne na plastykowym błotniku i pękło. Osłona łańcucha pękła i trzeba było wzmacniać.
    -kretyński układ biegów 0-1-2-3-4 - wymieniłem na 1-0-2-3-4
    -krótka jedynka
    -trzeba mieć duuużo podkładek sprężystych

    Długo mu trzeba rozpalać w piecu, kiedy temperatura spadnie poniżej -5. Za to pali z kopa na mrozie (max z drugiego, kiedy naprawdę zimno, koło -10)

  • Osiągnięcia

    Nie wydrenował portfela
    Na przewiezienie jednego tyłka przez 100 km spali 2-3 razy mniej niż inne. Oszczędny na maksa,
    10300 km bez zająknięcia (jakieś tam drobne, nie pamiętam, nie miały wpływu na jazdę :).
    100km na pełnym gazie bez zatrzymywania (z chłodnicą) z pasażerką i bagażami
    80km/h w warunkach laboratoryjnych :) Do ok 60 km/h jeszcze czuć przyspieszenie, powyżej (~75km/h tylko na prostej lub pod nieznaczne wzniesienie ale bez szału, chociaż potrafi lecieć ponad 65 przez 20 kilometrów non-stop) Pomiary licznikiem elektronicznym.

  • Marzę o...

    min. 32 dniach urlopu

Komentarze (39)

  • 2012-03-31 02:46:49

    JAK MOGŁEŚ TAK MOTOR OSZPECIĆ WYGLĄDA TERAZ JAK GÓWNO...A POZA TYM CZARNE I TAK CHUJOWO WYGLĄDAJĄ

  • 2011-07-23 09:52:12

    Ta chłodnica daje coś ? Da się to odczuć ; > Bo na moim silniku dałoby radę surowego kotleta upiec :]

  • 2011-05-09 18:00:47

    Świetny motorek, wiem bo sam taki mam ale dopiero ma 800km przebiegu, mam nadzieje że będzie mi służył tak jak twój Tobie, przez tyle km, musze przyznać że przed kupnem poczytałem Twój opis i jeszcze bardziej utwierdziło

  • 2011-03-07 23:07:53

    Jednak chinole rządzą :))

  • 2011-02-03 19:15:06

    też takiego tylko czerwonego

  • 2011-02-03 19:14:14

    fajne moto mój kumpel ma

  • 2011-02-03 18:52:11

    Świetnie go zrobiłeś ;)
    Pozdrawiam kolega z forum ^^

  • 2011-01-26 11:49:12

    Co do hamulców w moim Salmiątku to powiem Ci że używam tylko przedniego, bo nawet tylnego hamulca jeszcze zrobionego nie mam.W simsonie mam zestaw na którym latała około 90km/h i mam seryjne hamulce które całkowicie wys

  • 2011-01-26 09:01:43

    Fajny motorek. Widzę że nie boisz się długich tras, jedna nawet 1kkm. Życzę dalszej bezawaryjnej jazdy. :) Daje 10/10 Zapraszam do mojego Salmiątka.

  • 2010-12-13 16:21:22

    Ładny sprzęt daje 10/10, wpadnij do mnie:)

  • 2010-11-21 20:54:11

    Super sprzęcik POZDRO no i bajeranckie przeróbki

  • 2010-10-12 22:10:02

    Fajny sprzęcik :)
    Daje 10/10
    Zapraszam do skomentowania mojej etki :)

  • 2010-10-10 00:31:50

    Fajny sprzęt :P szerokosci zapraszam do mnieXD

  • 2010-09-22 20:12:45

    Fajny sprzęt :P szerokosci

  • 2010-08-28 17:23:35

    Niezła maszyna!Powstał świeży serwis o takich sprzętach! Chcesz się czegoś dowiedzieć,walnie przyczynić się do rozwoju serwisu i zostać moderatorem? Jeśli tak to zarejestruj się na http://kingwaynaked.dbv.pl

  • 2010-07-12 19:34:30

    rama podobna do hondy sl70 (według mnie ładniejsza)
    sprzęcik fajny
    pozdro i wbijaj do moich daxów :)

  • 2010-06-04 08:56:39

    Ładny Naked. Jezeli bedziesz dbal to pojezdzi jeszcze bardzo dlugo.
    Pozdrawiam i lewa w gore. Wbij do mojego chopperka ; )

  • 2010-05-23 09:41:22

    Spoko sprzęcik widzę kuferek , wpadnij do mojej Zetki

  • 2010-05-17 17:24:40

    Super sprzęt pozdro.

  • 2010-05-05 23:21:28

    Teoretycznie mój Naked wyczerpał limit awarii he he (pierwsze 300 km), a twoje sugestie odnośnie pałowania Nakeda nie mają podstaw jeśli o mnie chodzi. Za tą kasę dostajemy papierową namiastkę motocykla, i tego się spodz

  • 2010-04-29 22:08:04

    daje daje na prostej bez problemu!!!

  • 2010-04-28 15:07:27

    Lejman, naprawdę sprzęcior daje radę. Też nei wierzyłem, jak go kupowałem.

  • 2010-04-27 10:48:20

    Fajny sprzęt tylko ten schowek styłu szpeci 8/10;]

  • 2010-04-16 18:29:23

    "+po dotarciu radzi sobie z dwiema osobami bez wyciskania z niego 110%" - nie wierzę.

  • 2010-03-21 15:26:21

    Zacny :)

  • 2010-03-02 18:11:44

    Szczerze, to nie brałem z Ciebie przykładu, Wojtku, ale kierunek podobny. Czyli w dłuższe trasy, żeby był pakowny. Tyle, że ozdabiać nie będę, bo chromów w moto nie cierpię, ten i tak ma za dużo błyskotek jak na mój gust

  • 2010-03-02 16:28:21

    ładne moto:P Kolorek w sam raz i do tego ten kufer :) Widzę że coraz więcej osób idzie w moim kierunku i oby tak dalej :P Zapraszam do mnie

  • 2010-03-02 12:30:18

    Super sprzęcik 20/10. Opis :DD

  • 2010-03-01 13:06:47

    No spoko sprzęt 11/10. Supeeeeeeeeeeer. Wpadnij do mnie

  • 2010-02-20 14:13:51

    Borus. Ja rozumiem, że nie było Streeta. Ale zawsze jakiś manual jest na runku. Osobiście bym starego Rometa, Sima czy cokolwiek innego kupił starego, byle manual (co z resztą uczyniłem - Mój Ogór 200). Gdybym Nakeda w k

  • 2010-02-20 09:48:30

    Super sprzęt, strasznie mi sie podoba szkoda że jak kupowałem swojego to jeszcze tych nie było:P Zapraszam do mnie.

  • 2010-02-19 15:06:21

    Z powodu awarii fotoklepacza na razie streeta zdjęcie wcisnąłem. W nextępnym tygodniu powinien aparacik z serwisu wrócić.

  • 2010-02-19 14:36:34

    mi też się wydaj że to street

  • 2010-02-19 14:35:31

    spoko sprzęcior
    dbaj o niego
    zapraszam do mnie

  • 2010-02-19 11:17:07

    wojtek6996 bodajże ;) To jego nick, zapraszam do kolegi bo fajnie sprzęt wygląda.

  • 2010-02-19 11:14:24

    Witam, wpadnij odwiedzić twojego większego brata hehe,
    masz bak 18 L a czemu ja mam 13 :/

  • 2010-02-19 10:25:50

    Zdjęcie Streeta wrzuciłem, bo chwilowo mam problemy z fotoklepaczem. Naked ma możliwość przymocowania kufra, bo ma bagażnik zamiast tego spojleropodobnego czegoś na zadupku.
    Kim jest wojtej i jak brzmi jego ksywa?

  • 2010-02-19 07:55:21

    To raczej Street, nie King Naked ;D.
    Jeśli chcesz go przerobić na turystyka, zapraszam do kolegi Wojtka na PJ ;)

  • 2010-02-19 07:36:21
    Użytkownik usunięty

    Fajny motorek. Najbardziej mi się podoba ten bak 18L :) bo u mnie jest tylko 4L :p Ogólnie fajny motor za niska cenę. Pozdrawiam i zapraszam do komentowania mojego skuterka.

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Fiat 125P
  • BMW 3
  • Simson S 51
  • WFM M06
  • WSK 175
  • Opel Calibra

Co robią kierowcy na PJ