facebook
System PJ
to 129 356 pojazdów na 669 302 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Kingway Naked 50 2010r

Oglądano już 4248 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Kingway Naked 50 »
  • Rocznik

    2010 r.

  • Właściciel

    ryglic

  • Kategoria

    Szosowe

  • Lokalizacja

    KTA

  • Pojemność

    50 cm3

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Motorek kupiony dla zmniejszenie kosztów dojazdu do pracy,
    warunki terenowe wymusiły założenie większej jednostki napędowej (założona od razu po zakupie).

    Miałem możliwość porównania z Kinroad'em Sprinterem na silniku 70 ccm - Naked nie daje mu najmniejszych szans w moim terenie. Przyznać jednak musze, że Sprinter jest troche wygodniejszy w siodle i wygląda bardzo ładnie, ale to inny typ nadwozia.

    Dzienny przebieg to około 80 km, choć nie zawsze jeżdze motorkiem (pogoda, konieczność przewiezienia czegokolwiek większego). Generalnie jestem zadowolony - bo to w końcu tylko motorower.

    Osobom zainteresowanym zakupem takiego sprzętu odradzał nie będe, trzeba jednak mieć świadomość, że zwłaszcza na początku jest dużo prac poprawkowych po chińczykach. Sam kilka dni (wieczorów) spędziłem na wyłapywaniu niedokręconych śrub i luźnych połączeń elektrycznych.
    Polecić Nekeda można ze względu na cene i stosunkowo dobre parametry.(Chociaż nie mam doświadczeń z 50 ccm).

    Szlif zaliczony (rozsypany piasek na zakręcie), na szczęście skończyło sie na lekkich otarciach (o dziwo tylko motora).



    EDIT 06-07-2011

    Motorek w stanie całkowitego demontażu,
    przepraszam za szczerość ale wszyscy którzy piszą: "solidna rama" prawdopodobnie sie jej nawet nie przyjrzeli.

    Dopadne troche czasu wrzuce foto z prowadzonych prac i mam nadzieje efektów...

  • Tuning

    Raczej modyfikacje niż Tuning:
    - Wymieniona jednostka napędowa,
    - Wycięty katalizator,
    - Odcięty dolot powietrza do wydechu (Silnik zrobił się trochę żwawszy),
    - Usunięte imitacje chromu pod bakiem,
    - Przerobione lusterka (wydłużyłem ramiona), w oryginale to można własne łokcie oglądać,
    - Żarówka H4,
    - Dodatkowa sprężyna na odbiciu linki sprzęgła,
    - Licznik elektroniczny (dodatkowy)
    - Duży filtr paliwa
    - Schowek pod kanapą (prawie 5 litrów)
    - lekka przeróbka podnóżki centralnej

  • Silnik

    124 ccm z Cross'a
    Rozruch nożny
    Skrzynia w układzie 1-0-2-3-4

  • Zawieszenie

    Przód zbyt miękki - w mojej konfiguracji (większy gabarytowo silnik)przy pełnym zanurzeniu błotnik delikatnie ociera o głowice

    Tył- może być(max podkręcony).

  • Perspektywy

    - Większa zębatka zdawcza (16Z)
    - Kufer, coś większego- koniecznie odpinany
    - Chłodnica oleju
    - Dodatkowe podparcie silnika (na poduszkach)
    - Przeróbka kanapy (trochę za bardzo zjeżdża do przodu)
    - Chlapacz na przedni błotnik
    - Modyfikacja instalacji elektrycznej
    - może dodatkowa lampa (halogen?)
    - LEDowe kierunki (ale to dalsza perspektywa)
    cdn...

  • Plusy i minusy pojazdu

    + wygląd (bardziej szanowany na drodze niż zwykły skuterek)
    + dobry stosunek cena - osiągi


    - kiepskie (miejscami bardzo) wykonanie
    - wibracje przy wyższych obrotach
    - wskaźnik poziomu paliwa

  • Osiągnięcia

    80 km / dzień (praktycznie przez cały sezon)

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • MG ZS
  • Yamaha Virago 535
  • Yamaha TZR 80
  • Mercedes 190
  • Kingway Coliber
  • WSK 175

Co robią kierowcy na PJ