facebook
System PJ
to 129 215 pojazdów na 668 614 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Kingway Coliber 2009r

Oglądano już 6642 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Kingway Coliber »
  • Rocznik

    2009 r.

  • Właściciel

    Raven

  • Kategoria

    Skutery

  • Lokalizacja

    Skarżysko

  • Pojemność

    50 cm3

  • Moc

    3 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Zwykły Coliberek

  • Tuning

    neony,przyciemnione przednie migacze i tylnia lampa

Komentarze (13)

  • 2011-10-15 13:32:59

    No niezła maszyna ;)

    10/10 i zapraszam do siebie ;P

    Pozdrawiam i szerokości życzę!

  • 2010-12-19 19:44:20
    Użytkownik usunięty

    fajny coli..zapraszam do mnie

  • 2009-09-09 15:59:24

    Fajny skuterek ^^ 10/10 .
    S.Z.E.R.O.K.O.Ś.C.I .
    Zapraszam do mnie ^^

  • 2009-08-03 22:53:09

    Witam kierowcę jak tam się sprawuję coliberek?? :D:D Pozdrawiam

  • 2009-07-06 18:56:30

    O kurde Coliber wymiata he no ode mnie max 10/10 świetny tuning choć go tylko tyle ale świetny pozdro i wbijaj do mnie

  • 2009-06-27 13:04:53

    Hińskie gó...o

  • 2009-06-16 14:59:39

    spoko skuterek...
    fajny, fajny.xD

  • 2009-06-16 14:22:46
    Użytkownik usunięty

    dzieki za koma pozdro 6/6

  • 2009-06-16 13:18:59

    fajny sprzęcik....pozdro

  • 2009-05-23 00:06:55

    fajny ;]

  • 2009-05-17 14:06:39

    Nawet fajny, nie wiedziałem że nowy coliber ma inną lampę z przodu. :]
    Pozdrawiam.

  • 2009-05-11 14:40:54

    Wcale nie taki zwykły bo to fartt :) ładny dbaj o niego i nie szalej jeśli jest na dotarciu :)

  • 2009-05-11 13:39:04
    Użytkownik usunięty

    super sprzet:)
    zadbany i dobrze utrymany zapraszam do oceny mojego TGB:)
    pozdro 10/10

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Yamaha YZF-R1
  • Yamaha DT 80
  • Simson S 51
  • Simson S51 Enduro
  • Aprilia SR 50
  • Suzuki RF 600

Co robią kierowcy na PJ