facebook
System PJ
to 129 214 pojazdów na 668 574 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Kawasaki ZZR 600 / ZX6 1991r

Oglądano już 12993 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Kawasaki ZZR 600 / ZX6 »
  • Rocznik

    1991 r.

  • Właściciel

    stanio16

  • Kategoria

    Szosowe

  • Lokalizacja

    Niewiadów/k.Tomaszów Maz

  • Pojemność

    600 cm3

  • Moc

    99 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    3.50 s

  • Opis

    _______________________________________________________________

    Klasyczny ZZR 600, wygodny i zapewniający dobre osiągi,w mojej wersji na razie 2 bieg nie wyskakuje,ale to podobno kwestia czasu( ten typ tak ma ). Jest to mój pierwszy taki motor, i nie żałuje ze go kupiłem.Śmiało polecam na początek przygody z motorami,pod warunkiem ze ktoś potrafi myśleć(z czym u mnie ciężko ;] ).

    SPRZEDAM !!!!
    _______________________________________________________________

  • Tuning

    brak

    _______________________________________________________________

  • Silnik

    Jest nie byle jaki - każdy chłopak chciałby taki.
    A co umie i potrafi wiedzą wszyscy w mej parafi!
    Na kazaniu ksiądz pochwala, moją kawą popierdala.
    Po kolędzie jeżdzi śmiało,
    nikt mu przecież nie da mało.

    _______________________________________________________________

  • Zawieszenie

    Czy to stara czy też młoda nic nie skrzypi jest wygodna!

    _______________________________________________________________

  • Pamiętna podróż/przygoda

    -każdy wyjazd w drogę bez prawka, jest ryzyko jest zabawa :)
    -pewnego dnia podjeżdżając pod nie wielka górkę z prędkością około 200 km/h i trzymając sie swojej prawej strony jakiś pajac w astrze jedzie lewym pasem ( gościu chyba z anglii wrócił ) i lecimy na czołówkę,ale na szczęście zdążył zjechać.I od tej pory nie przekraczam 150 :)

    _______________________________________________________________

  • Perspektywy

    1.Nie dać się zabić
    2.Nowe malowanie
    3.Aerograf
    _______________________________________________________________

  • Plusy i minusy pojazdu

    +osiągi
    +komfort z jazdy
    +masywny wygląd
    -jedyny minus to jeden tlumnik, wolalbym wersje z dwoma kominami
    _______________________________________________________________

  • Osiągnięcia

    - Zdanie prawka :]
    - 245km/h(w porywach 248:P),za mocno już wiało,żeby dokładnie się przyglądać :]
    _______________________________________________________________

  • Marzę o...

    - BMW serii 5, e39 sedan :D:D :)
    - Suzuki GSX-R K3 750 :)
    - tańszym paliwie

    _______________________________________________________________

Wyróżnienia

  • lotosX dodał pojazd do ulubionych

  • Przem pozdrowił kierowcę pojazdu

Komentarze (29)

  • 2011-12-25 20:05:17

    Super motor kupiłem identyko taka kawe tylko 400 ale już z dwoma wydechami ziomki mówią ze 1 wydech jak jest to lepsze osiągi sa:D (Lewa i góra) Pozdro

  • 2011-05-23 21:38:52

    Ladna Kawa.Gratuluję zadbanej maszyny i pozdrawiam

  • 2010-12-02 23:02:21

    Niestety odrazu po tym został sprzedany

  • 2010-08-15 16:30:58

    noo^^ to jest maszyna;P
    piękna;)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie!
    szerokości!
    niezłe rymy xD

  • 2010-08-10 22:33:02

    Extra maszyna >>>>>>>>
    Szerokości i Pozdrawiam >>>>>>>
    Zapraszam do skomentowania mojej TZR >>>>>
    (.Y.)

  • 2010-08-01 11:04:42

    jest moc :) ładna KAWA

  • 2010-07-28 18:16:33

    miałeś szczęście pod tom pamiętną górę
    on kogoś wyprzedzał ??
    a za sprzęt 10/10

  • 2010-07-19 11:01:41

    Super sprzęt. Jeszcze nie miałem okazji jeździć ale mam nadzieje że przyjdzie na to czas ;) Szerokości!

  • 2010-07-17 00:38:09

    Najlepsza maszyna ZZR :) Pozdrawiam !

  • 2010-06-23 09:00:18

    piękne Kawasaki -->5/5

  • 2010-06-15 23:22:24

    Zajebisty sprzęcior Satnio! ZZR rullez!

  • 2010-04-07 20:03:19

    Świetny sprzęt;) Wspaniale sie prezentuje, naprawdę godny uwagi... Pozdro!... Szerokośći;]

  • 2010-01-26 00:03:51

    twja terz niezla szerokosci i lewa w gore

  • 2010-01-24 22:09:10

    Twoja też piękna. Podoba mi się to zestawienie kolorków. Malinka motorek. :) Pozdrawiam i lewa w górę!

  • 2009-12-14 23:20:14

    widze jestes z okolic etm...to w lato ustawka na kawkach..dobrze jest nas wiecej....jak cos to mam gixera do sprzedania

  • 2009-12-12 14:14:39

    Twój zygzak równie piękny.To jednak niezawodne maszyny!!pozdrawiam i szerokości życzę

  • 2009-11-06 19:28:24

    fajny motorek :) no i kawasaki więc musi być fajny.pozdrowinka i bezpiecznej jazdy

  • 2009-10-14 12:25:18

    Też wybrałem ZZR na pierwszą "sześćsetke" ;)Ogólnie motocykl daje rade, widze, że Twój jest ładnie dopieszczony - podoba mi się :]
    Kawasaki Rulez! :D

  • 2009-09-26 10:00:25

    Śliczna ZZR !!
    Posiadam własnie ZX6R ale ninje ;)
    ONLY KAWASAKI!
    kolorek tez pasuje :)
    Pozdrawiam i Życze szerokosci.
    Zapraszam do skomentowania mojej Yamahy.

  • 2009-09-20 20:48:20

    o super kawa, nie widze problemu abysmy sie spotkali,a wogole chcialbym obejrzec ja z bliska bo bede zainteresowany kupnem za jakis czas ,tylko moze 1100 xD pozdro ,moje gg 6301382

  • 2009-09-15 00:35:06

    o widze z okolic TM,wpadnij kiedys na PCK...ja mozliwe ze bede sprzedawal gixera za jakis czas to jak cos to mozesz walic do mnie.pozdro i szerokosci.ladna kawka

  • 2009-09-07 22:20:06

    spoko moto ;d nie gazuj go mocno 10/10 zapro do mnie

  • 2009-08-28 19:36:52

    Ladne ZZR tez takim jezdze i jestem z niego bardzo zadowolony. 10/10pzdr

  • 2009-08-24 23:00:42

    Super sprzęcik, dbaj tak dalej o niego . Daje Max. Oceń mojego Tikacza. Szerokości.

  • 2009-08-21 20:36:35

    NO PROSZE:) Ładnie sie prezentuje :):D i galancie idzie:P
    W__Y__P__A__S!!!!

  • 2009-08-20 08:21:51

    Extra moto. Fajnie się prezentuje w tym malowaniu.
    10/10
    Pozdrawiam
    oraz
    Zapraszam ocenić moją TZRke

  • 2009-08-19 14:28:11

    wypas maszyna,ładna i zadbana,oby ci długo służyła, zapraszam do obejrzenia moich pojazdów.Życzę szerokości, dobrych dróg i niezapomnianych przygód;)

  • 2009-08-18 23:02:02
    Użytkownik usunięty

    mimo wieku motorek widzę bardzo zadbany,.pozdro,.zapraszam,..

  • 2009-08-18 22:38:23

    no tez masz niczego sobie sprzet... pozdrawiam i mam nadzieje ze spotkamy sie kiedys na trasie.. (w koncu niedaleko siebie mieszkamy) spelnienia marzen :) lewa w gorze.. :)

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Seat Ibiza
  • Renault Clio
  • BMW 5
  • Opel Tigra
  • Kingway Hooligan
  • Mercedes W124

Co robią kierowcy na PJ