facebook
System PJ
to 129 349 pojazdów na 669 259 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Kawasaki KLV 1000 2004r

Oglądano już 20060 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Kawasaki KLV 1000 »
  • Rocznik

    2004 r.

  • Właściciel

    cabaniero

  • Kategoria

    Szosowe

  • Lokalizacja

    Białystok

  • Pojemność

    996 cm3

  • Moc

    98 KM

  • Max. moment obrotowy

    101 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    No i znalazło się właściwe miejsce dla KLV ....jeśli porówna się KLV i DL 1000 to dojdzie się do wniosku że oba motocykle różnią się tylko malowaniem i logo, reszta jest dokładnie taka sama.... KLV jest owocem współpracy Kawasaki i Suzuki a dokładniej mówiąc Suzuki DL1000 VStromem, tylko przemalowanym. Stąd też ten motocykl znalazł się najpierw w dziale dla Suzuki Dl 1000. Motocykl można zaliczyć do turystycznych enduro z czego więcej jest turysty niż enduro... 160 mm skoku zawieszeń to ciut za mało jak na enduro.

  • Tuning

    Póki co wydechy REMUS GRAND PRIX , w kolejce czeka Power Commander i progresywne sprężyny Hyper Pro... może jeszcze deflektor na szybkę i centralna podstawka, bo w serri jej brak.

  • Silnik

    Silnik wywodzi się od sportowego modelu TL , V 2 90 stopni, powyżej 4 tys mocy i momentu ma wystarczająco dużo, poniżej 4 tys. wibruje nieprzyjemnie przenosząc drgania na kierownicę i podnóżki i nie oszałamia osiągami...winny temu jest źle zestrojony komputer sterujący wtryskiem, stąd też żeby poprawić maniery w przedziale 2-4 tys obr bez Power Comandera się nie obejdzie...

  • Zawieszenie

    Zawieszenie , to najsłabszy punkt tego motocykla, zwłaszcza przedni widelec... jest zestrojony za miękko, na niewielkich już nierównościach przenosi drgania na kierownicę, natomiast na równych asfaltach zachowuje się dobrze... ale po to kurna kupiłem moto z elementami enduro żeby nie było takich niespodzianek, a tu zonk ... stąd też zamówiłem progresywne sprężyny, może to coś pomoże , bo widelec ten w stanie jakim opuszcza fabrykę nadaje się tylko do podpierania im drzwi w stodole...
    Dopisane.
    Zapodałem sprężyny progresywne i efekt jest zadowalający .. widelec lepiej wybiera nierówności i precyzyjniej je tłumi ... kontrola przedniego koła znacznie lepsza i nierówności nawierzchni w mniejszym stopniu są przenoszone na kierownicę.

  • Plusy i minusy pojazdu

    Minusy:
    -przedział 2-4 tys obrotów
    -przedni widelec
    -przeciętne hamulce
    -turbulencje w okolicach kasku kierowcy
    -mizerne zdolności w terenie (mały prześwit i mały skok zawieszeń)
    Plusy:
    -wszechstronny
    -tańszy od konkurencji
    -sporo mocy
    -dobrze się prowadzi na równych drogach
    -wygodny dla dwóch osób
    - można nawet polatać na kolanie na torze

  • Marzę o...

    Objechać świat na motocyklu. Szukam sponsorów hehe...

Komentarze (15)

  • 2009-12-30 20:18:31
    Użytkownik usunięty

    Ciekawy motocykl, zapraszam do mojego TLa !

  • 2008-04-17 13:31:47

    siemka ziomal .
    spotykamy sie w bielsku podlaskim 20kwietnia o 11-prawda?
    obgadamy trochę twoją maszynę !!! :]
    a po mojej tdm tylko wspomnienia mi zostały .
    ale chętnie sie z tobą zamienię na trasie porównamy s

  • 2008-03-21 21:30:07

    Witam kolegę z forum ;) Widzę ze zzr się zrobił terenowy :) Piękny motocykl i te malowanie jest świetne.

  • 2008-03-13 22:51:01

    Siemasz Cabaniero! i Ty tutaj a na dodatek próbujesz zniechęcić wszystkich do zakupu KLV-a ;) ale tak ogólnie to ładny ten Twój konik, Pozdrawiam

  • 2008-01-12 00:11:46

    Dodałem Cie do TOP 10, bo masz jeden z najlepszych bikow na tym smiesznym portalu.
    Widziałem Dużego V-Stroma i powiem Ci, że kawał bydlaka na żywo nie to co moj sprzet, drabine trzeba, żeby sie wdrapac. Bardzo mnie rozc

  • 2008-01-11 21:01:05

    Hehe też bym wybrał KTM LC8 tylko ma on jedną istotną wadę ...kosztoje o dobre 10 tys więcej ok KLV i poprosty nie stać mnie na taki motocykl :) .. ale gdybym chociaz miał widelec i tylny amor od KTM w moim KLV , to już

  • 2008-01-11 20:36:20

    Niezły zapraszam do Gołdapi chetnie bym sie z Tobą spróbował. :) Choć z tej klasy turystycznych enduro wybralbym bez wachania KTM'a 990 Adventure - sprawdz co potrafi w terenie. To istne hard-enduro i odstawia EXC, WR'ki

  • 2008-01-11 01:05:29
    Użytkownik usunięty

    swietna maszyna do szybkiej turystyki, bardzo mi sie podoba,.pozdrawiam i zapraszam.

  • 2008-01-10 17:16:32

    elegancka maszyna, jakos z tym malowaniem bardziej mi sie podoba niz Dl1000, ( moze to sentyment do marki :) ) jadnie zadbany, gmole, topcase pozostaje tylko wypad w plener :D no a przy takim silniku to mozna i na sybir

  • 2008-01-10 11:57:02

    Eleganckie moto! super pozdro:) zaprasza do siebie:D

  • 2008-01-09 10:50:57

    PIĘKNA MASZYNA !!!;) DO DAJ OPISIK I WIECEJ ZDJECI DAJE 6 POZDRO ZAPRASZAM DO MNIE

  • 2008-01-09 10:13:51

    przeciez na foto jest kawa jesli dobrze widze....

  • 2008-01-09 10:00:50

    ładniutki sprzęcik ,pozdro i zapraszam do mnie

  • 2008-01-09 08:55:55

    fajne moto:D zajebisty ma kolor:D

  • 2008-01-09 05:38:19

    fajny turystyk dodaj jakiś opis i jak sie da to więcej foto zapraszam do mnie pozdro

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Mercedes 190
  • Ford Escort
  • Volkswagen Golf
  • Renault Vel Satis
  • Volvo C70
  • Yamaha DT 80

Co robią kierowcy na PJ