facebook
System PJ
to 129 350 pojazdów na 669 263 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Kawasaki KLE 500 1991r

Oglądano już 7486 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Kawasaki KLE 500 »
  • Rocznik

    1991 r.

  • Właściciel

    olo321

  • Kategoria

    Off-road

  • Lokalizacja

    Wrocław

  • Pojemność

    500 cm3

  • Moc

    60 KM

  • Max. moment obrotowy

    45 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    4.00 s

  • Opis

    Motocykl godny zaufania. Swojego KLEkota kupiłem niedawno , zdążyłem zrobić nim zaledwie 300km. Świetnie się prowadzi w lekkim terenie jak i w mieście. Dynamiczny silnik i 6 stopniowa skrzynia dobrze pracują.Jest bardzo zrywny, ciągnie już od 3,5 tyś obrotów.Osobiście bardzo sobie chwalę ten motor, jest to naprawde dobry motocykl.

  • Tuning

    Nie ma i nie będzie

  • Silnik

    Silnik to dwucylindrowy rzędowy czterosów chlodzony cieczą.
    Zasilany dwoma gażnikami \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"KEIHIN\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\".
    Cztery zawory na cylinder dają sprężanie 10.8:1
    Moc maksymalna bez przeróbek (fabryczna) to 37kW (50kM),przy 8500 obr/min a maksymalny moment obrotowy wynosi 45 Nm przy 6500 obr/min
    Układ smarowania z miską olejową o poj. 3,4 litra
    Zapłon tranzystorowy bezstykowy.Rozruch tylko elektryczny.
    Skrzynia biegow sześciostopniowa z mokrym sprzęgłem wielotarczowym.
    SILNIKI te to sprawdzona jednostka kawasaki przez co podobno są one małoawaryjne,zapoczatkowały jako 450 cm3 w latach osiemdziesiatych w motocyklach KAWASAKI soft-chopper LTD450 a po zwiększeniu pojemności 499 cm3 były montowane w sportowo-turystycznych GPZ500S.
    W roku 1991 trafiły do KLE500 przy czym została zredukowana moc z 60 kM na 50 kM podwyższajac przy tym moment obrotowy przez co silnik w KLE500 nieżle ciągnie od niskich obroyów.

  • Zawieszenie

    Przednie zawieszenie mogło by być troszeczke twardsze ale nie ma tragedii. We dwie osoby tył strasznie siada i nie jest to zbyt wygodna jazda.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Pamiętam każdą ;P

  • Perspektywy

    Nowy lakier

  • Plusy i minusy pojazdu

    Plusy:
    + Wygodna pozycja za kierownicą ( do 140 km/h )
    + Małe spalanie
    + Ładny dźwięk silnika
    + Tanie części
    + Wyśmienite osiągi
    + Elastyczny silnik
    + Wszechstronność i sylwetka

    Minusy
    - Niewygodna pozycja kierowcy powyżej 140 km/h , strasznie miota. Myślę, że zamontowanie szybki pomoże.
    - Brak wskaźnika temperatury!

  • Osiągnięcia

    Jak narazie to się tylko zakopałem :)

  • Marzę o...

    Honda Hornet 600 , Yamaha TDM, Suzuki Hayabusa

Komentarze (5)

  • 2011-01-08 20:45:00

    piękna maszyna 10/10
    Zapraszam do ocenienia mojej RS-ki

  • 2010-05-24 16:00:31

    nie no maszynka jak się patrzy superowa 10\10 zapraszam do skomentowania simsona sr50

  • 2010-05-21 20:39:16
    Użytkownik usunięty

    Extra moto. Fajnie się prezentuje...
    10/10
    Trzymaj tak dalej:))
    Szerokości życze!!!!
    Zapraszam do skomentowania moich maszyn.
    PozDrawIaM serdeCzniE..!xD

  • 2010-05-21 14:56:15

    Fajna kawa 60 koników można powymiatać w terenie super...:)Pozdrawiam wpadaj do mnie

  • 2010-05-21 12:22:59

    ładny:)

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Simson S 50
  • Yamaha Aerox 50
  • Kinroad XT50Q KING
  • Aprilia RS 50
  • Kymco ZX 50
  • Aprilia RS 50

Co robią kierowcy na PJ