facebook
System PJ
to 129 188 pojazdów na 669 348 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Junak M 10 1959r

Oglądano już 17321 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Junak M 10 »
  • Rocznik

    1959 r.

  • Właściciel

    TomeQ

  • Kategoria

    Retro

  • Pojemność

    350 cm3

  • Moc

    19 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Maszynę udało się dostać w 95% kompletną i oryginalną, nie przerabianą wcześniej przez nikogo.
    I tak pozostanie przez najbliższych kilkanaście lat.

    Remont trwał ok 8 miesięcy, codziennie kilkanaście godzin spędzonych w garażu aby tak się Junak prezentował.

    a co najważniejsze Junak jest zarejestrowany.

    06.12.2008 - pamiętna data zakupu Junaka, z zagraconego garażu,

  • Tuning

    nie ma mowy o czymś takim, chyba że za tuning uznać wypolerowane bębny oraz elementy aluminiowe.

    OK ale tak mi się podobało, wiem że w tamtych czasach nie było mowy o czymś takim

  • Silnik

    po kompletnej kapitalce, można powiedzieć
    od A do Z,
    zalane nowe oleje, wymienione filtry, świece, uszczelniacze, łożyska, pomalowany cylinder na czarno farbą żaroodporną,

    wyregulowany gaźnik Pegaz co nie jest łatwym wyzwaniem

  • Zawieszenie

    po wymianie olejów oraz uszczelniaczy,
    nowe okładziny hamulcowe,
    linki, nowe opony oraz dętki

  • Pamiętna podróż/przygoda

    każda podróż jest pamiętna, wystarczy usłyszeć sam dźwięk :)
    nie ma osoby która by się nie obejrzała za nim

    *************************************************************
    Jestem Polakiem!!!
    Jeżdżę Junakiem!!!
    *************************************************************

  • Plusy i minusy pojazdu

    Jak na razie same plusy, a nawet jak i są minusy to są nieistotne w tym przypadku

  • Marzę o...

    ___________________________________________________________________
    WIĘCEJ ZDJĘĆ I INFORMACJI NA STRONIE: www.renowacjaklasykow.cba.pl

    Zapraszam na fanpage: https://www.facebook.com/pages/Renowacja-Klasyk%C3%B3w-Auto-Serwis/213253988819084
    ___________________________________________________________________

    ************************************************************
    o drugim Junaku bądź IŻu 49,
    może gdzieś stoją zapomniane w stodołach


    Jeżeli ktoś posiada w/w motocykle lub inne zabytkowe chętnie odkupię
    tel. 514-499-081
    ************************************************************

    ZAJMUJĘ SIĘ RENOWACJĄ POJAZDÓW
    ZABYTKOWYCH

Wyróżnienia

Komentarze (244)

  • 2014-08-30 09:58:57

    Super Junak M10! Nie sprzedawaj! Zapraszam do komentowania moich sprzętów

  • 2012-09-25 20:20:35

    Piękny\r\nwbij do mnie :)

  • 2012-02-20 14:26:45

    Cód, miód maszyna! Super sprzęt

  • 2011-12-11 17:37:22

    Junak Śliczny ! ! !10/10\r\n------------------------\r\nSprzedam Honda CBR125R z 2006r. \r\nZobacz na moim profilu !\r\nniska cena !\r\n------------------------\r\nSZEROKOŚCI !

  • 2011-12-10 13:05:43

    fajny junak, pieknie odrestaurowana, widać że dbasz o motocykl\r\n

  • 2011-11-12 00:11:30

    gablota zajebista:)

  • 2011-11-10 16:23:51

    Prawdziwy polski Junak!

  • 2011-08-28 10:58:57

    wspaniały motocykl, tylko pogratulować jego posiadania

  • 2011-08-23 13:07:16

    Super maszyna,pieknie odrestaurowana

  • 2011-08-23 11:45:57

    Ładny Janek jestem na etapie renowacji tagiego samego Pozdrawiam

  • 2011-06-16 14:30:22

    Przepiękny sprzęt!
    10/10
    Zapraszam do mojej Apki :)
    Pozdrawiam

  • 2011-05-22 18:41:53

    Piękna maszyna.
    A jaki śliczny piesek za Jankiem ! :D

  • 2011-05-18 19:46:41

    ;O
    feest zadbany .
    szerokości i zapraszam do mnie ;)
    10/10

  • 2011-05-12 20:04:12

    Niezła maszyna:D
    Oby tak dalej.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie z komentarzem:)

  • 2011-04-18 19:47:05

    Przepiękny Junkers !!! Uwielbiam oglądać takie rarytasy w oryginalnym stanie. Brawo !!!
    Oby nigdy nie został pocięty na choppera rodem ze wsi:)

  • 2011-04-17 22:19:33

    Jak odpicowany :D
    O takim sprzęcie to tylko marzyć ;]

  • 2011-04-17 09:45:40

    Dobra robota. Jestem zachwycony twoim Junakiem. 10/10

  • 2011-04-16 10:52:48

    Coś pięknego...
    10/10

  • 2011-04-15 11:06:57

    To co teraz zauważyłem to po prostu coś czego się nie da zapomnieć. Marzę o tym żeby na stare lata mieć taki motocykl i chociaż raz w tygodniu pojechać nim do kościoła to i tak zaszczyt dosiadania takiej maszyny ; ) pozd

  • 2011-04-14 12:24:49

    piękny Junak! mój dziadek miał takiego ;]

  • 2011-04-14 10:54:23

    Zarypisty Junak widać, że dbasz oby tak dalej a będzie ci służył daje 10/10 wpadnij do mnie :)

  • 2011-04-13 17:34:00

    piękny Junak dobrze że są jeszcze ludzie,którzy zachowują takie maszyny

  • 2011-04-10 10:04:10

    piękny junak daje 10/10 wpadnij do mnie i oceń moje pojazdy ;)

  • 2011-04-09 08:31:14

    Super junaczek aż wzroku nie mogłem oderwać 10/10
    Pozdrawiam

  • 2011-04-08 20:50:49

    NO no pięknie zachowany motocykl naprawde szanuje ludzi którzy mimo trudności nie idą na łatwiznę 10/10 pzdrOxD

  • 2011-04-08 19:39:49

    CUDO !! juz niestety coraz mniej ich . zapraszam do komentowania mojego simsona 10 /10

  • 2011-04-08 17:05:18

    Piękny junak ;D Widać że kosztował cię dużo czasu i wysiłku.Chciałbym mieć takie cudo

  • 2011-04-07 21:27:00

    fajny junak widac dużo serca włozyłes w niego :>

  • 2011-04-07 20:32:29

    junak piekna maszyna jednak klasyki sa najlepsze pozdrawiam

  • 2011-04-07 19:19:43

    Efekt jest cudowny, gratuluję:) pozdrawiam, zapraszam do mnie.

  • 2011-04-07 19:03:43

    prawdziwy klasyk;) pięknie zrobiony

  • 2011-04-07 14:45:12

    cudo...
    10/10 Pozdrawiam

  • 2011-04-07 13:36:51

    piekna robota! :)e

  • 2011-04-05 22:47:50

    Junak pierwsza klasa;Dbaj o niego:)

  • 2011-04-05 21:24:10

    Śliczny Junak , widze ze dbasz o niego i niech tak dalej będzie 10/10. Pozdrawaim;)

  • 2011-04-05 21:17:42

    piękna maszyna,zasłuzone 15/10.Pozdrawiam

  • 2011-04-05 20:30:27

    Z fabryki nawet lepsze nie wychodziły:)
    Naprawdę Fajny motocykl:)

    10/10

  • 2011-04-05 19:58:02

    Piekny junaczek, u mnie w garazu tez stoi tylko ze czarny. Jedyna przerobka (nie robiona przeze mnie) to instalacja 12V. Pozdro!!!

  • 2011-04-05 17:55:55

    kopara opada!...życzę Ci zakupu w okazyjnych cenach wielu klasyków...bo ich nie zmarnujesz pozdrawiam

  • 2011-04-05 15:49:23

    Cudo pieknie go odpicowałes 10/10

  • 2011-04-04 23:19:16

    Piekna maszyna :)

  • 2011-04-04 22:06:50

    Genialnie odremontowana maszyna.

  • 2011-04-04 22:04:20

    Typowy klasyk. U mnie masz szacun i dbaj o niego ;)

  • 2011-04-04 21:09:25

    Super maszyna. 10/10

  • 2011-04-04 20:06:39

    Junak wart Polaka!!! 11/10

  • 2011-04-04 19:21:36

    Twój Janek też niczego sobie ;) piekny motocykl z duszą ;)

  • 2011-04-04 18:11:32

    dobryyy sprzęt;))

  • 2011-04-04 18:02:28

    Bardzo Ci zazdroszczę takiego sprzętu. Mam nadzieje, że silniczek pracuje równie pięknie jak wyglada całokształt:)
    Samych sukcesów życzę!:)

  • 2011-04-04 17:52:32

    CCuuDDnnYYYY Januś :P
    Lakier piękny :)

  • 2011-04-04 17:29:08

    piękny sprzęt ;)
    pozdro

  • 2011-04-04 16:29:04

    Alee maszynaa podziwiam 10/10 ;)

  • 2011-04-03 17:41:55

    mega Janek :) ale najbardziej to mi się kolor podoba :P

  • 2011-04-02 20:13:42

    Piękna maszyna :)
    Wpadnij do mnie i oceń moje rieju.

  • 2011-04-02 10:40:33

    śliczny janek:) nie skrzywdzony dzikimi przeróbkami , od zawsze o takim marzyłem . Pozdrowionka

  • 2011-04-01 21:44:44

    sliczna maszyna ;D
    10/10

  • 2011-04-01 20:50:51

    Super maszyna. 10/10

  • 2011-04-01 20:46:27

    nie ma to jak polski sprzet

  • 2011-04-01 19:58:43

    Pozazdrościć takiej maszyny.Ideał 10/10 SZEROKOŚCI życze

  • 2011-04-01 18:31:23

    ładnie jej w czerwonym ;D
    wpadnij do mnie

  • 2011-04-01 17:56:17

    idealna maszyna ,szkoda że coraz mniej jest ich na drogach.

  • 2011-04-01 17:36:45

    Piękny aż warto popatrzeć :D Ładnie wygląda 10/10 :)Super kolorek .

  • 2011-04-01 14:41:59

    Piękna legenda! 10/10

  • 2011-03-31 21:28:48

    Śliczne Junak mój sąsiad ma takiego samego ;d Bardzo fajnie odrestaurowałeś Szerokości ;]

  • 2011-03-31 21:09:29

    piękności;) szerokości kolego;) normalnie cudenkooo;)nie mogę się napatrzeć ;D

  • 2011-03-31 20:46:20

    Pięknie odrestaurowana maszyna . Cudowny klasyk i do tego tez orzeszek robi wrażenie ;) POzdro i szerokości ;)

  • 2011-03-31 19:24:35

    Super maszynka klasyk pozdrawiam 10/10 :P

  • 2011-03-31 18:57:14

    Zajebista maszyna :) Pozdro

  • 2011-03-31 18:22:52

    ale wychuchany i wycacany heh powodzonka :)

  • 2011-03-31 15:08:42

    jaka fura

  • 2011-03-31 15:04:23

    Cudooooooo ;p 10/10

  • 2011-03-30 21:43:16

    Ładna maszyna ! Dbaj o nią. 10/10

  • 2011-03-30 21:06:10

    igiełka..
    10/10
    pozdrawiam. ;d

  • 2011-03-30 20:53:56

    Ładny Junak mój wujek też ma Junaka :)
    10/10 szerokości

  • 2011-03-30 19:56:00

    ładnie wywijasz ;] 10/10 SZEROKOSCI.Co do maszynki to ładna ;>.Wpadnij do mnie z komentarzem

  • 2011-03-30 09:18:23

    Super! To fajnie ,że są tacy ludzie którzy odnawiają nasze krajowe maszyny!

  • 2011-03-30 00:34:52

    Masz się czym pochwalić.Piękny klasyk!

  • 2011-03-29 22:03:30

    wszystko dopieszczone wyczesane kółka

  • 2011-03-29 20:41:08

    Nie uwierzyłbym, że to 59r. Świetnie odrestaurowany. Ciekawi mnie ile wyciąga... pozdrawiam

  • 2011-03-29 19:55:23

    Przyjemnie patrzeć na taką maszynę!
    Szerokości i samych udanych podróży.

  • 2011-03-29 19:38:16

    Fajna maszyna !!!

  • 2011-03-29 19:27:37

    Super maszyna. Dobrze że są jeszcze ludzie którzy dbają o te maszyny. Pozdrawiam

  • 2011-03-29 17:00:53

    Piękny klasyk ;) Pozazdrościć właścicielowi ;D
    Szerokości!

  • 2011-03-29 16:27:37

    bardzo ładny ;)
    widac od razu ze o niego dbasz ;)

  • 2011-03-29 16:10:20

    Piękna maszyna.. ;)
    SZEROKOŚCI życzę.

  • 2011-03-28 21:14:23

    klasyczny:) i pieknie odrestaurowany

  • 2011-03-28 21:07:54

    Pięknie od restaurowany! Po zazdrościć!!

  • 2011-03-28 12:04:30

    Piękna maszyna.widać kto dba o motocykle:)

  • 2011-03-27 21:01:38

    Super sprzęt i świetnie zachowany w orginale , rzadko takiego się widuje :) pozdrawiam i szerokości życzę i jak najmniej awarii :)

  • 2011-03-27 20:18:19

    bardzo ładny,miałem kiedyś awo simsony.Super maszyna.

  • 2011-03-27 18:19:49

    zajefajny sprzęt pozdro max 10/10

  • 2011-03-27 17:18:37
    Użytkownik usunięty

    Aj piękna maszyna :)
    widać zed wlożyleś w jej odrestaurowanie dużo czasu i zapału :)
    Efekt jest zadziwiający :) pozdrawiam :)

  • 2011-03-27 16:18:10

    ladny bardzo zadbany ;) 10/10

  • 2011-03-27 15:07:29

    Piękny Junak choruję na M10 do odrestaurowania. Co do gaźnika masz rację mam (prawie)taki sam w Gazeli i też miałem problemy z ustawieniem. Życzę tyle samo powrotów co wyjazdów i zapraszam do mojej Gazeli.Nie będę ocenia

  • 2011-03-27 14:58:49

    Spoko Junaczysko 10/10

  • 2011-03-27 14:46:39

    Pięknu junak ,musiałeś włożyć w niego masę pracy i nie tylko ...ale opłaciło się ponieważ motor pięknie się prezentuje .Zapraszam do komentowania moich pojazdów .

  • 2011-03-27 12:38:30

    No piękna maszyna naprawdę ;d 10/10
    szerokości
    + Zapraszam do mojego Kymacza ;d

  • 2011-03-26 23:49:58

    Nie mam pytań co do tego Junaka Szok Piękny sprzęt

  • 2011-03-26 23:28:37

    elegancka maszyna 10/10

  • 2011-03-26 19:01:55

    cacuszko:D

  • 2011-03-26 18:49:22

    piekne cacnko, kolor rewelacja

  • 2011-03-26 17:50:33

    ladny junak , moj kumpel mial podobnego , sklada teraz 2 ale bedzie czarny . 10/10 zapro do mnie

  • 2011-03-26 16:59:31

    zajefajne cudo :) dzięki za komenta! :D

  • 2011-03-26 15:56:49

    Piękny i zadbany KRÓL POLSKICH SZOS, dobrze że są jeszcze tacy sympatycy klasycznych polskich motocykli, którzy je odrestaurowywują i nie dają zapomnieć o czasach świetności polskiej motoryzacji. 11/10!!!

  • 2011-03-26 14:47:25

    Bardzo ładny motocykl widac że dbasz 10/10

  • 2011-03-26 13:17:47

    piekny junak szerokoscizycze :)

  • 2011-03-26 12:53:10

    Znakomity janek musiałeś sie namęczyc pewnie żeby taki stan uzyskać pozdro:D

  • 2011-03-26 11:02:48

    Łoooo kurde ale odpicowany :O
    10/10!!!

  • 2011-03-26 11:00:21

    Cudowny klasyk!
    10/10
    pozdrawiam

  • 2011-03-25 21:59:14

    Piękna maszyna;D jak nowa. 12/10;p

  • 2011-03-25 20:13:25

    śliczny widać ze włożyłeś w niego dużo serca ;) moja wsk jest kompletna tylko silnika nie ma i potrzebyje odświerzenia :D dopiero ją kupiłem dzis i nie zdozylem NIC zrobic. Pozdrawiam

  • 2011-03-24 22:16:02

    Naprawdę niezła maszyna, chciałbym się taką śmignąć.

  • 2011-03-24 21:22:31

    O kurrr... co ja napisłame
    Sorry to z podziwu się zapędziłem hehe
    PIEKNY JUNAK

  • 2011-03-24 21:20:47

    Łaaa piękna JAWA :D
    BRAK SŁÓW !!

  • 2011-03-24 20:30:55

    No no no... Machina nie Made in China. ;)
    Piękne cacuszko... ;) Pozdrawiam Polaka co ma Junaka. ;)

  • 2011-03-24 20:17:21

    Dużo pracy i czasu kosztowało Cię to żeby tak wyglądał.. Ale naprawdę było warto!! Maszyna piękna i zadbana. Oczywiście 10/10;D

  • 2011-03-24 20:05:14

    ładny motocykl i bardzo dobrze zadbany :D 10/10

  • 2011-03-24 19:24:02

    Piękność ;) Bardzo Zadbany
    100/10 ;]
    Pozdrowienia ;]

  • 2011-03-24 06:41:02

    piękna maszyna, gratulje :)

  • 2011-03-23 23:11:37

    Spoko maszynka;)
    Widzę troszkę pracy włożyłeś zeby wyglądała jak kiedyś;d

  • 2011-03-23 23:10:38

    nie no junak pierwsza klasa!!odpicowany ze szok 10/10

  • 2011-03-23 21:39:38

    Też miałem Junaka z koszem w latach 80-tych. Jeszcze jednego bym odrestaurował. Takie podejście do pojazdów to mój styl. 10/10 tak trzymać.

  • 2011-03-23 21:04:31

    Super Sprzęt 10/10 :D

  • 2011-03-23 19:10:12

    ładny ten Janek ;] 12/10 ^^ DBAJ I SZANUJ SZEROOKSCI.Wpadnij do mnie z komentarzem

  • 2011-03-23 18:55:57

    śliczny junak widac ze dbasz o maszynę daje 11/10

  • 2011-03-23 18:18:05
    Użytkownik usunięty

    Piękana maszyna!!Też lubię starsze motory i auta.Twój Junak jest super od restaurowany!!!!Piękne jeszcze jest to że sam nadałeś mu blask w garażu!!!!Pozdrawiam.

  • 2011-03-23 14:51:52

    Moto legenda:)

  • 2011-03-22 06:04:30

    zazdroszcze ci takiego moto !

  • 2011-03-21 21:52:12

    Sympatyczne moto. Pozdr, życząc spełnienia i szerokości ! ! !

  • 2011-03-21 19:54:57

    Witam super maszyna 10/10...
    Mieć Junaka w takim stanie to mażenie ;)
    Szerokości ;p

  • 2011-03-21 18:43:59

    stara dobra maszyna :)

  • 2011-03-21 17:23:58

    Piękny motor odrestaurowany i zadbany
    10/10
    To jest po prostu klasyka gatunku:)

  • 2011-03-21 08:53:29

    Piękny motorek,ocena 10/10 to za mało na takie cacko, pozdro

  • 2011-03-20 23:00:21

    Fajnie jest popatrzeć jak ktoś próbuje wskrzesić starą motoryzację nie tylko poprzez gadanie i obronę zdezelowanych kaszlaków.

  • 2011-03-20 22:04:11

    Piękny:) widać że dużo serca włożyłeś w jego remont, wspaniale ci to wyszło- gratuluję:) Oby do Twoich rąk dostało się jak najwięcej klasyków:) Pozdrawiam.

  • 2011-03-20 20:50:59

    Ladny Janek;)

  • 2011-03-20 20:20:58

    Piekna maszyna widac ze masz serce
    Pozdrawiam Romek

  • 2011-03-20 19:23:55

    świetny ! naprawdę wielki respekt. za utrzymanie. ; ) 12/10

  • 2011-03-20 18:31:04

    Spoko Junak
    Dzięki za komenta
    Zazdroszczę zabytku :D

  • 2011-03-20 15:51:00

    Juz sie takich nie spotyka 10/10 pozdrawiam i podziwiam :)

  • 2011-03-20 15:36:08

    Maszyna przepiękna!!!
    Można pozazdrościć ;-) 11/10

  • 2011-03-20 14:45:22

    Śliczny Junak, pewnie wiele pracy Cię kosztowało doprowadzenie go do takiego stanu, tak trzymać! :)

  • 2011-03-20 13:18:43

    Piękny JUNAK. Widać że jesteś prawdziwym motocyklistą bo mieć taki sprzęt w takim stanie to dzisiaj naprawdę coś. Sam chętnie bym takiego kupił i odrestałrował. :)

  • 2011-03-19 19:15:24

    Piękny daje 11/10 po prostu istne cudo :D:D

  • 2011-03-19 15:58:56

    WoW ale ale zadbany motorek 10/10

  • 2011-03-19 12:16:11

    Klasyk to jest to czego nie da się ocenić w kilku zdaniach ;-) ale moto 11/10 ;D

  • 2011-03-18 23:45:09

    Zarąbiasty oczywiście że 10/10

  • 2011-03-18 23:33:00

    Śliczny Junak!
    I ten kolor;)
    Daje 11/10

  • 2011-03-18 20:28:14

    bardzo ładna maszynka,dbaj o nia 10/10

  • 2011-03-18 19:29:18

    wspaniała maszyna marzy mi sie taka ,dużo pracy ale efekt niesamowity daje 10/10 ;D

  • 2011-03-18 19:18:07

    Szacunek kolego. Aż miło popatrzeć że ktoś chce zajmować sie jeszcze takimi klasykami.

  • 2011-03-18 18:22:20

    Zgadzam się ze wszystkimi że to piękna maszyna.!!!
    10/10 Zapraszam do mnie.:)

  • 2011-03-18 16:32:48

    zajebist... normalnie zajebist... maszyna ;-)

  • 2011-03-18 16:00:22

    Piękna maszyna! Jest ten klimat!

  • 2011-03-18 13:33:04

    CUDO, marzenie każdego kolekcjonera, 100/10. maszyna warta galantą kupke kasy. Pozdrawiam

  • 2011-03-18 10:27:42

    Fiu Fiu Fiu... Ładny... jak z jakiegoś filmu amerykańskiego normalnie... ;)

    Zapraszam do mnie !!! POZDRO

  • 2011-03-17 23:33:08

    No no, ale oldtimer. Nawet mnie na świecie nie było jeszcze jak je produkowano ;). Wyjątkowy sprzęt nie mogę powiedzieć że nie. Lewa w górę!

  • 2011-03-17 21:35:49

    11/10 Zadbany Motor !
    Super sprzęcik masz szacun :D
    ------------------------------
    SZEROKOŚCI ŻYCZĘ ! ! !

  • 2011-03-17 17:38:36

    o JEZU jak trudno znaleźć tera takie zadbane moto!! O chłopie szacun dla ciebie!

  • 2011-03-17 14:18:16

    Super sprzęcik po prostu Cudoo:P 10/10

  • 2011-03-17 10:06:58

    11/10 kolego, kupa roboty ale było warto

  • 2011-03-17 00:57:19

    Piękny, bez dwóch zdań. Mam Osę do odrestaurowania...

  • 2011-03-16 19:06:12

    ummm cud miód malina nic dodać nic ująć zaje**isty junak :P 11/10

  • 2011-03-16 15:01:54

    Super sprzęcik po prostu Cudoo:P 10/10
    Zapraszam do mnie..;P

  • 2011-03-15 00:52:45

    piekny ;)))

  • 2011-03-14 19:47:11

    Super Junaczek 10/10 Pozdrawiam

  • 2011-03-14 18:04:47

    Piękny junaczek :D Widać ze dbasz:D

  • 2011-03-14 17:45:16

    ładny Janek ;d
    10/10

  • 2011-03-13 22:11:08

    swietna maszyna a jak wyglada-jak nowy
    ,szacun i pozdrawiam
    daje 10/10

  • 2011-03-12 18:08:42

    widać ,że z ciebie jest prawdziwy hobbysta
    junak oczywiście 10/10

  • 2011-03-12 12:39:23
    Użytkownik usunięty

    Kultowy

  • 2011-03-12 09:44:19

    no Junak cycuś glancuś:P szacun za prace włożone w niego;) przepiękny 10/10;D

  • 2011-03-12 09:19:13

    Śliczny Janek, O takie Motocykle teraz bardzo ciężko. Cieszę się że są ludzię którzy poświęcają czas tym motocyklom. Dzięki Tobie ten odzyskał swój dawny urok. 10/10. Prześłiczny!

    Pozdrawiam! i Szerokości :)

  • 2011-03-11 22:21:47

    piekny junak pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

  • 2011-03-11 22:19:51

    dobra robota.
    Pozdro

  • 2011-03-11 22:15:31

    Sprzęt super. Ładnie utrzymany daje 10/10.

  • 2011-03-11 21:26:30

    Sooczysty kolorek -piękny:)10/10

  • 2011-03-11 21:12:11

    Stan kapitalny dbaj o niego szerokości :)

  • 2011-03-11 20:42:18

    widok tak pieknego zabytkowego klasyka aż zapiera dech w piesiach, tylko pomażyc o przejażdżce... Dzięki :) mam nadzieję, ze uda mi się doprowadzić mój do stanu używalnosci

  • 2011-03-11 03:40:28

    Jak NOWY!!! 100/10
    Piękny sprzęt ;d
    Pozdrawiam.

  • 2011-03-10 20:14:14

    zajebisty klasyk :) Dobra robota. pozdro i szerokości :)

  • 2011-03-10 19:05:54

    śweitnie odrestaurowany, utrzymany w pięknym stanie
    trafił z pewnościa we właściwe ręce, które uleczyły go
    oby tak dalej ;) pozdrawiam serdecznie

  • 2011-03-10 18:46:18

    klasa !! 11/10 ! :)
    fajny sprzęt :)

  • 2011-03-10 17:34:37

    Super odnowiony Junak LwG :)

  • 2011-03-10 17:33:45

    super sprzet!! moj tata takiego mial 10/10 pozdrawiam

  • 2011-03-10 17:33:33

    Nie no Chłopie Szacunek Swietny sprzet naprawde Widac Kto tu naprawde kocha 2 kolka.... Swietna maszyna Pozdrawaim 20/10 :D naprawde swietny sprzet!!

  • 2011-03-10 16:23:51

    P.S. Uwielbiam stare junaki :)

  • 2011-03-10 16:23:31

    Moj braciszek mial taka m-10 .Ja bede skladac od zera bo mam ale bedzie czarna :).10/10.Zapro do mnie

  • 2011-03-10 16:09:28
    Użytkownik usunięty

    piekna i zadbana maszyna

  • 2011-03-10 15:38:11

    super junak :) zrobiony z klasą :)
    pozdro

  • 2011-03-10 09:33:33

    No widać ze bardzo dobrze został odrestaurowany.

  • 2011-03-08 20:40:28

    Pięknie odrestaurowany.Sam mam silnik od Junaka niestety bez cylindra.I reszte motoru ktoś na złom wywiózł .

  • 2011-03-08 17:43:55

    Kiedyś po garażu warlała mi się taka ramka (Ty masz ja na baku)... nie wiedziałem od czego to... teraz juz wiem :)
    Motocykl pierwsza klasa, gratuluje zapału przy renowacji...
    Żec by można "lewa i w górę" ;)

  • 2011-03-08 15:41:55

    Ładny sprzęt oczywiście daje max;) Wpadnij do mnie;P
    Szerokości i pozdrawiam:P

  • 2011-03-08 00:12:57

    Piękny i Klasyczny.
    Daję 10/10
    Pozdrawiam i oceń moją CBR-ke ;)

  • 2011-03-08 00:03:14

    Classic ;)

  • 2011-03-07 19:37:37

    ładny motor . Dbaj o niego

  • 2011-03-07 19:02:48

    moje shl bedzie niedlugoi na sprzedasz . tez chcem sie zajac wlasnie renowacja zabytkow aby coraz wiecej siepojawialo na naszych drogach. piekny junak, chciał bnym junaka z koszem

  • 2011-03-06 22:45:09

    Przepiękna maszyna
    110/10 też bym taką chciał.
    Wpadnij i oceń moją WSK-e

  • 2011-03-06 14:56:08

    Maszyna wygląda rewelacyjnie.Zdaję sobie sprawę z ogromu czasu poświęconego na jego odrestaurowanie.Ja zamierzam wyremontować skromnego bzyka.Pozdrawiam

  • 2011-03-06 11:04:58
    Użytkownik usunięty

    Piękny i Klasyczny . Pozdrawiam ;)

  • 2011-03-05 21:18:07

    Ładny i zadbany ;]
    niech służy.
    ocen moją NSR

  • 2011-03-05 12:41:26

    Super machina!! opłacało się nad tym Jankiem popracować:D
    Szerokości !!!

  • 2011-03-04 22:29:57

    w porownaniu z moim motorem to ja mam ogorka :) !! swietnie odrestaurowany.. pozdrawiam i gratuluje takiego sprzetu...

  • 2011-03-04 20:51:50

    Super maszyna 10/10 stan idealny tez mam junaka ale czarnego

  • 2011-03-04 20:06:16

    elegancki;p

  • 2011-03-04 18:37:32

    Janek pierwsza klaaa, pozdrawiam :)

  • 2011-03-04 17:09:23

    Super sprzęcik, a jaki zadbany:P Widać że dbasz o maszyne:))

  • 2011-03-04 11:12:27

    Dzięki:) staram się ale już na torach i dziurach poharatałam doły :(
    ładny motorek taki stylowy:)

  • 2011-03-03 23:07:19

    cchesz moge ci mazde sprzedac :D pozdrawiam

  • 2011-03-03 23:03:26

    łał ale cacuszko DBAJ !!

  • 2011-03-03 21:42:14

    Perfecto. Tez mialem takie dwie sztuki

  • 2011-03-02 22:50:26

    Piekny dbaj o niego ...

  • 2011-03-02 19:13:35

    Bardzo ładnie zrobiony. Piękne chromy i gładka powłoka lakiernicza.

  • 2011-03-02 19:13:27

    ladniutki motorek :) klasyk :D pozdrawiam

  • 2011-03-02 18:33:03

    Coś wspaniałego miło wiedzieć że są jeszcze ludzie dający nowe życie takim Maszyną. Pozdrawiam.

  • 2011-03-02 10:19:05

    jest ladniejszy niz wychodzily z fabryki

  • 2011-02-28 18:02:18

    piekna maszyna :) odjechana w kosmos :d super :)

  • 2011-02-28 16:00:38

    Piękny junak. Marzę o takim.

    :) zapraszam do moich WFMek

  • 2011-02-28 15:58:40

    Piękny Junak ładnie wygląda widać ze zadbany pozdrawiam liczę na komentarz

  • 2011-02-28 15:35:45

    piekny junak,super odrestaurowany:)pozdro

  • 2011-02-27 23:02:18

    Ulalala...
    cudo poprostu =D
    piękna maszyna
    10/10
    pozdrawiam. ;]

  • 2011-02-27 19:22:27

    oczywiście remont sam przeprowadzałem, zdjęcie przed remontem niedługo się pojawią na stronie :)
    pozdrawiam

  • 2011-02-27 18:25:33

    gratuluje!!! szkoda ze nie było zdjęcia przed remontem o ile ty go przeprowadziłeś:) jeśli tak to gratuluje efektów pracy :P
    PS dobrze wygląda połączenie złotego z czerwienią :)

  • 2011-02-27 14:08:45

    Piekny klasyk :), widac ze jest oczkiem w glowie :D i dbaj o niego dalej. Pozdrawiam

  • 2011-02-27 13:58:08

    Super maszyna. Widać znawca tematu.

  • 2011-02-27 13:48:25

    Piękny junak. Jakby dopiero fabryke opuscil :) Kurde az chce sie patrzec.

    pozdro i powodzenia :)

  • 2011-02-27 10:21:46
    Użytkownik usunięty

    piękna maszyna 100/10
    wpadnij do mnie:)
    Szerokości i pozdrawiam:P

  • 2011-02-26 21:00:33

    co tu mówić? po prostu jesteś właścicielem pięknego motocykla, który ma w sobie to coś, coś pięknego. pozdrowionka i szerokości

  • 2011-02-26 19:41:14

    fajny junak, mój ojciec też miał kiedyś takiego tylko czarnego, niestety był mocno przerobiony, dobrze że są osoby które ratują takie perełki. Mam nadzieje że też kiedyś stanę się posiadaczem takiego Janka. Pozdro ;)

  • 2011-02-26 17:39:20

    braki są już uzupełnione:)
    tylko jeszcze muszę uaktualnić zdjęcia na stronie.

  • 2011-02-26 17:31:51

    cudo, odrestaurowany ze smakiem, tylko jeszcze chyba nie jest kompletny?

  • 2011-02-26 14:26:57

    Piękna maszyna, dbaj o niego. Szerokości życzę ;)

  • 2011-02-13 21:04:14

    junak z rana jak śmietana :)

  • 2011-02-07 18:45:10

    Piękny zabytkowy M10 super stan 10/10.
    Zapraszam do mnie.

  • 2010-12-23 09:14:35

    super sprzęcik 10/10

  • 2010-11-30 14:27:03

    Piękna robota, niedawno koledze malowałem tego Junaka M07 http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Junak/M_07/87692
    Widzę że korzystaliśmy z podobnej palety koloru. Pozdrawiam

  • 2010-11-22 01:08:32

    ładny motor !!! pozdro

  • 2010-11-21 12:28:41

    powiem krótko - perełka.

  • 2010-11-21 10:05:42

    cudo:)

  • 2010-11-20 15:43:42

    Piękny klasyk...

  • 2010-11-20 15:02:16

    sliczny zadbany klasyk!

  • 2010-11-20 12:20:59

    Piekna maszyna
    Daje 1000/10
    Zapraszam do mnie xD

  • 2010-11-20 10:05:41

    Ładny Junak:P daje 10/10 wpadni do mnie :P szerokośći dbaj o niego :P

  • 2010-11-20 09:52:53

    bardzo ładny ;)
    pozdro

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Jawa 50
  • Opel Ascona
  • Kymco Grand Dink 150
  • Skoda Favorit
  • Ford Focus
  • Aprilia RS 50

Co robią kierowcy na PJ