facebook
System PJ
to 129 244 pojazdów na 669 134 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Jawa 125 2000r

Oglądano już 12724 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Jawa 125 »
  • Rocznik

    2000 r.

  • Właściciel

    kubakociol

  • Kategoria

    Szosowe

  • Lokalizacja

    Łódź

  • Pojemność

    125 cm3

  • Moc

    15 KM

  • Max. moment obrotowy

    9 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    8.00 s

  • Opis

    Bardzo fajny motorek. Ma zajefajny odgłos jak by to była kupe większa pojemność.

  • Silnik

    Silnik czterosuwowy 125ccm

  • Zawieszenie

    Regulowane, bardzo wytrzymałe

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Każda z pełnym bakiem:D

  • Plusy i minusy pojazdu

    PLUSY:
    -Ładny wygląd
    -Ładny dźwięk silnika
    -nikt nie wie co to za motor
    -nie wygląda na tą pojemność
    -tarczowe hamulce przód i tył

    MINUSY:
    -trochę mały motorek
    -mała prędkość jaką można uzyskać
    -trudno części spotkać, trzeba sprowadzać
    -Trudno stawia się go na tylne koło.

  • Osiągnięcia

    Max prędkość jaką uzyskałem to 120km/h

  • Marzę o...

    Pięknej Blondynce za mną :)

Komentarze (14)

  • 2011-03-18 17:09:44

    Ładna jawa. Z wyglądu trochę jakiegoś enduraka przypomina:P
    Szerokości i LwG;)

  • 2011-03-17 19:54:48

    Ładny sprzęt daje 10/10, wpadnij do mnie:)

  • 2011-03-01 20:23:57

    fajna jawa
    pozdro 10/10 daje
    wpadnij do mojego XP'ka ;]

  • 2011-02-27 13:21:32

    Pewnie nie. :P No ale wyszło jak wyszło, jeżdżę 50-ką i nie jest źle :). Może niedługo będzie coś większego.

  • 2011-02-26 16:04:44

    No fakt, jednak przekonano mnie, żebym zaczęła od 50 2T. Nie żałuję. Zresztą, na razie brak uprawnień do kierowania pojazdem o większej pojemności. ;)

  • 2011-02-25 14:32:25

    hmm, no to chyba, że tak :). No pojemność mała, ale od czegoś trzeba zacząć ;)

  • 2011-02-25 13:04:43

    całkiem fajnie prezentująca się Jawka ;) co prawda 4T, ale przynajmniej spalanie nie daje Ci się tak we znaki :)

  • 2010-12-01 23:42:40

    Jak nalejesz do 2sówa i zrobisz remont to zmienisz zdanie :) A tak na marginesie ciekawa maszyna Ja dorastałem przy Twin Sportach;)

  • 2009-12-24 15:40:19

    W ten wigilijny dzień zaśnieżony, kiedy w kościele biją dzwony, a pierwsza gwiazdka błyska na niebie, moje życzenia płyną do Ciebie. Hmmm... a jakie mam Ci złożyć życzenia, by warte były Twego westchnienia? Sukcesów w ży

  • 2009-12-21 14:14:27

    Ouuu Kociołek jakie sprzecicho :D
    Szerokosci Ci życze :D

  • 2009-11-25 22:23:35

    elegancka jawa pozdro

  • 2009-10-31 20:04:50

    fajna maszyna 10/10 max jak możesz to zasil komentarzem moje konto z góry dzięki szerokości i pozdro

  • 2009-09-16 19:23:04

    wypas maszyna,oby ci długo służyła, zapraszam do obejrzenia moich pojazdów.Życzę szerokości, dobrych dróg, niezapomnianych przygód i lewa w górę ;)

  • 2009-09-16 09:35:30

    Super motorek moja ocenka to 10/10,
    zapraszam do skomentowania mojego rometa,
    Pozdrawiam

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Renault Megane
  • Ford Mondeo
  • Benelli 125
  • Suzuki DR 350
  • Kingway Coliber
  • Honda XL 70

Co robią kierowcy na PJ