facebook
System PJ
to 129 247 pojazdów na 669 632 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Honda XBR 500 1985r

Oglądano już 10916 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Honda XBR 500 »
  • Rocznik

    1985 r.

  • Właściciel

    stinkyxbr

  • Kategoria

    Szosowe

  • Lokalizacja

    Wrocław

  • Pojemność

    500 cm3

  • Moc

    50 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    5.00 s

  • Opis

    Wersja USA -otwarta- ...


    SPRZEDANY 03.03.2008

  • Tuning

    Lekki optyczny zmieniony błotnik przód, przerobiny zadupek Owiewka street DIABLO cztery halogeny ...

  • Silnik

    Cztery zawory na cylinder, 5 biegów, singiel, wymieniłem wszystkie gniazda zaworowe, planowanie głowicy, tulejowany cylinder, wał regenerowany, moc ok 50KM ...

  • Zawieszenie

    Twarde pewnie trzyma się drogi przy hamowaniu przodem nie nurkuje gwałtownie tył dobry nie lata ...

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Każdy wyjazd :D

  • Perspektywy

    Jeżdzić...
    ( POSZUKUJE NAKŁADKI SIODŁA PASAŻERA)
    Musze zmienić lusterka i kierunki nie pasują do reszty :)

  • Plusy i minusy pojazdu

    +Prosty i tani w eksploatacji,
    +Silnik singiel,
    + Nisko umieszczone siodło,
    +Dżwięk
    -Wysoki środek ciężkości,
    - duża masa własna (186kg)
    -wibracje,
    - trudna dostępność części(ale daje rade)
    - licznik w milach ;)

  • Osiągnięcia

    205 km/h przy kompresji wiekszej niż fabryczna :P

  • Marzę o...

    Suzuki Katanie lata 80`, Hondzie cb 650z, Suzuki bandit 1200, Yamaha MT-3, benzynie za 1zł Yamaha FJ 1200

Komentarze (29)

  • 2008-12-02 19:49:30

    ładna honda ja daje 11\10 zapraszam do mnie pozdro

  • 2008-03-04 00:55:50

    Ogólnie niezły tylko szkoda ze poprzerabiany :/

  • 2008-03-02 12:25:50

    super wypas za takie cacko moge dać tylko 6 zobacz moją NSRke i oceń:P pozdro.

  • 2008-02-22 16:29:06

    Fajny sprzęcik pozdrawiam.

  • 2008-02-12 20:58:33

    wow ale xbr'ka ;D spoko ;) szerokosci i gumowych drzew zycze ;)

  • 2008-01-15 00:33:08

    niezle gniazdo madmax

  • 2008-01-13 20:40:33

    Piekna honda zajefajne swiatelka z tylu ;p zapraszam do skomentowania mojego simka pozdro

  • 2008-01-13 13:33:51

    Motor bardzo piekny ladny kolor itd.. ale dziwi mnie jedno.. ma 44KM a tylko 120 na budziku.. ile to leci?? 160 to idzie pewnie nie?

  • 2008-01-05 13:24:55

    ten misyziom tak samo

    jedziemy po nich równo .

  • 2008-01-05 13:16:47

    nie odpuszczamy tej szm*cie
    ma juz dość ale jak potrafił zacząć
    to my potrafimy skończyć tak jak należy

  • 2008-01-04 17:55:12

    odwiedz forum anty skuter
    trzeba pomóc koledze

  • 2007-12-30 12:26:37

    dzięki kolego!
    ładną masz honde
    super sprzęt

  • 2007-12-23 22:01:15

    Wibracje jako minus?? Te silniki mają wałek wyrównowazający który te wibracje eliminuje...

  • 2007-12-22 19:56:49

    to musi mieć buta zostawiam 6, co prawda ja tam wole starsze maszyny ale poszaleć tez trzeba od czasu do czasu:D

  • 2007-12-20 15:57:26

    ładna maszyna. zapraszam do mnie

  • 2007-12-17 23:04:54

    no no ciekawy sprzecik ale wydaje mi sie ze przydało by sie cos młodszego co ma wiecej pod bakiem :D pozdro

  • 2007-12-17 22:55:24

    Sprzęcicho jest THE BEST, Jak dla mnie bomba!! Bez zarzutu, zadbane i pewnie od dobrego kierowcy:) Pozdrawiam, zapraszam do mojej społeczności i do mnie ( Link w moim profilu)

  • 2007-12-14 23:39:25

    świetnie się prezentuje - tylko pozazdrościć :) Skomentuj moje moto (niebieski) :D

  • 2007-12-14 18:12:29

    Śuper moto... pozdr

  • 2007-12-14 15:10:08

    no jak bedzie wyglądac tak jak ta na fotkach to trzymam kciuki
    zapraszam do mojej 125

  • 2007-12-14 15:07:07

    ta z pomarańczowym pasem bardzo ładnie się prezentuje.... kup ładny pomarańcz i malujemy...

  • 2007-12-14 09:09:43

    Hondzia fany sprzet:) niezawodny:) ponad czasowy:) Super sprzet! pozdrawiam zapraszam do oceny mojego autka:)

  • 2007-12-13 22:01:05

    Felgi jak u mnie, fajny sprzęt, podoba sie i t bardzo pozdro i zapraszam do mnie

  • 2007-12-13 21:38:46
    Użytkownik usunięty

    Spoko motorek! ciekawa kolorystyka,przyciąga wzrok!
    Pozdrawiam i zapraszam do oceny mojego auta

  • 2007-12-13 21:03:55
    Użytkownik usunięty

    Świetne Moto! Powodzenia w odnawianiu :)

    Pozdrawiam

  • 2007-12-13 20:53:19

    Super machina!!! Gratuluje!

  • 2007-12-13 20:52:12

    Świetny naked-bike, po przeróbce na cafe.. będzie rewelka. Niskie spalanie

  • 2007-12-13 20:45:15

    ladna pozdrawiam i zapraszam do skomentowania mojego simka

  • 2007-12-13 20:31:52

    super moto.luknij do mnie)pozdro

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Kinroad XT50-18
  • ZMZ
  • BMW 3
  • Yamaha XJ 600
  • Yamaha YZF-R1
  • Suzuki GS 500

Co robią kierowcy na PJ