facebook
System PJ
to 129 262 pojazdów na 669 576 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Honda VFR 750 1988r

Oglądano już 13691 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Honda VFR 750 »
  • Rocznik

    1988 r.

  • Właściciel

    seba_VF750FR

  • Kategoria

    Szosowe

  • Lokalizacja

    Bartoszyce

  • Pojemność

    750 cm3

  • Moc

    106 KM

  • Max. moment obrotowy

    76 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Mój motocykl to przebudowana i przerobiona honda VF750F.Posiada silnik z VFR modelu RC24,przewody w oplocie stalowym ,sportowy filtr powietrza ,bardzo fajny tłumik mruczący na wolnych obrotach na dużych dający niezły raban:P ,zmienione hamulce na VFRoskie ,lampa przód od Ducati ST4.Motocykl wykonałem sam dla siebie ,planuje pod koniec sezonu położyć nowy lakier.

  • Tuning

    filtr powietrza K&N
    Tłumik LASER
    przewody w oplocie stalowym firmy micron

  • Silnik

    Silnik z VFR750F RC24 89 r

  • Zawieszenie

    zawieszenie Showa ,czyli oryginalne Hondy

  • Perspektywy

    pomalować w kolor wbijający w inny ,jesli ktoś ma fajny kolorek z chęcią zobacze

  • Plusy i minusy pojazdu

    bardzo mało pali,jest szybka zwinna,elastyczna,jak narazie bezawaryjna.

    Minusy to napewno ciężar który na początku trudno ogarnąć,problemem jest takze podróżowanie z wiekszymi prędkościami ponieważ nie wyposarzyłem jej w żadną owiewkę.

  • Marzę o...

    GSXR 1000 lecz z V4 nie zrezygnuje

Komentarze (55)

  • 2010-12-30 20:42:32

    fajne moto szkoda ze juz go niemasz :)

  • 2010-10-09 13:41:20

    No silnik vfr to nowocześniejsza konstrukcja,i poprawiony rozrząd(na kołach zębatych) w porównaniu do poprzednika(łańcuchy).Miałem piec od vfr w ramie vf.Tyle że rc36 o ile się nie myle.Jestem z Twoich okolic :)

  • 2010-03-05 20:34:53

    Piękna maszyna. Widać, że bardzo o nią dbasz. Ode mnie 11/10! :) Pozdrawiam i zapraszam do mojej nsr

  • 2009-10-21 06:36:47

    Piękny Streetek :)
    Bylem w posiadaniu motora z tym silnikiem. POPROSTU OGIEŃ!!
    11/10.
    Szerokosci.. i zapraszam do Mojej Yamahy.

  • 2009-07-09 10:18:10

    fajny sprzęcik 10/10 szerokości

  • 2009-07-06 10:57:28

    Super!!!!!10/10

  • 2009-06-21 09:24:20

    ładny motor.
    fajnie sie prezentuje
    daje 10/10
    i zapraszam do mojej cbr'ki
    szerokości, lewa w górę

  • 2009-06-07 10:48:54

    spoko moto
    daje 10/10
    wpadnij do mnie
    pozdro

  • 2008-10-12 21:37:15

    No Stunti machina widze ze w pełni wykorzystujesz mozliwosic sprzętu .Pozdrawiam

  • 2008-09-28 21:59:39

    super sprzet dbaj o niego
    skomentuj moj KX pozdro;)

  • 2008-05-16 06:20:24

    super moto...elegancki sprzęt..tylko pozazdrościć..wpadnij do mnie

  • 2007-12-20 23:06:55

    siemano respekt dla ciebie, że potrafisz takiego kolosa poderwać na koło...

  • 2007-12-09 18:47:28

    no za moto i umiejętności maxx laci zapraszam do mojej szlifieki;)

  • 2007-12-04 18:53:16

    Honda mówi samo za Siebie świetny motor ... i jak widać świetny kierowca ... musisz mieć zajebiste wyczucie ;D ... Szacunek człowieku ... pozdro i zapraszam do obejrzenia mojej Hondy ...dał bym 6 ale przecież niemożna ju

  • 2007-11-10 15:18:15

    Fajnie wygląda ten motor i ma dobrą pojemność silnika. Dobrze dajesz na jednym kole zresztą czego się dziwić z tyloma koniami mechanicznymi to wyrywa na jedno daje 6 i zapraszam do mnie

  • 2007-11-10 15:00:25

    Piekna Honda :)
    daje 6
    zapraszam do komentowania calego mojego garazu
    Pozdro

  • 2007-11-08 16:07:48

    Zostawiam, 6, bo piękna VFR-ka :D Zapraszam do Mnie i na www.forum.honda-klub.pl Pozdro ;)

  • 2007-09-15 20:02:37

    honda -to marka dla prawdziwych facetów
    do zobaczenia na asfalcie-a mrugnij światłami jak śmignę koło ciebie.

    pozdro.

  • 2007-09-03 00:15:11

    Rewela maszyna, miałem kiedyś CBR 900 z 92r. Jednoślady to jest to daje 6 !!!

  • 2007-07-29 23:46:20

    Fajne fajne moto hehe i to z Bartoszyc tak samo jak ja daje 6

  • 2007-07-25 19:38:11

    Tak na poważnie kolega obsmarował swojego streeta oczobitnym zielonym kolorem z palety kawasaki. jeśli byś poważnie myślał nad malowaniem daj znać;)

  • 2007-07-25 19:27:03

    Pierwszy raz widzę żeby ktoś robił SF z VFR:) Ale jak widać można... sześć zostawiam. Może malowanie mojej suzy??

  • 2007-07-20 12:16:06

    Super, piekne moto
    Bez wahania 6
    ocen moje moto

  • 2007-07-04 13:16:34
    Użytkownik usunięty

    no i to jest tuning a nie :) marze o vfce i to jeszcze takiej..... cudo ten silnik v4 i wogole super!!! zapraszam do mnie:) daje>6<

  • 2007-06-30 00:45:47

    Witam no te maszynki:)
    pozdro i max
    zapraszam do siebie

  • 2007-03-17 07:22:35

    a i zapraszam do mnie Piękna maszyna :D 6

  • 2007-03-17 07:22:18

    Piękna maszyna :D 6

  • 2007-03-16 10:09:14

    Gratulacje za zapał, pomysły zdolności do przeróbek! Brak owiewek sprawia, że motorek ma naprawdę oryginalny wygląd! Pzdr.

  • 2007-02-01 22:34:46

    <6> wszystko ładnie pieknie! pozdro, zapraszam domnie:)

  • 2007-01-30 21:12:50

    widze nowe foteczki! no niezle ci juz idzie, jeszcze pare moze nascie cm i bedziesz tablica przycieral :)

  • 2007-01-23 23:14:55

    hondka cudowna stara ale jara widać że moto sie nie marnuje daje ci 6 wbij do mnie

  • 2007-01-12 00:09:34

    fajny sprzęcik! <6> dla Ciebie i zapraszam do mnie :) :)

  • 2007-01-08 22:35:35

    no no.. nieźle.. tylko zastanawia mnie to.. w ktorym dokladnie miejscu te fotki są robione.. te fotki z wheeliem oczywiscie..

  • 2006-11-29 20:31:47

    czy to na zdjeciu przypadkiem nie marguny o ile mozna spytac ?

  • 2006-11-29 20:30:45

    hehe.. pozdro z bartoszyc :) ja mam derbi sende 50ccm :) fajna honda.. w sam raz do streetu :) pzdr..

  • 2006-09-24 23:32:00

    porządna kobyła :)

  • 2006-09-24 19:36:55

    fajny sprzecik dzieki za komentaz i tez zostawiam 6

  • 2006-09-17 23:47:53

    Kolorek BMW-114.Ale moga tego niemiec w innych mieszalniach bo to jest kolor ze specjalnymi plynami powodujacymi glebie i wtedy jest zajefajny efekt.Pozdrawiam

  • 2006-09-14 09:15:34

    Jedyny słuszny napęd :)

  • 2006-09-13 19:57:59

    Wszystko ładnie pięknie, tylko ta lampa przednia :P
    Z reszta już Ci o tym mówiłam, bejbe :D

  • 2006-09-13 18:42:25

    Normalnie powstaje potwor! :)
    Tylko pamiertaj, ze musimy kiedys razem polatac !!! :)
    Pozdr.

  • 2006-09-09 10:52:54

    Jak hcesz nr koloru to moge Ci podac bo ja ją własnie maluje.Pozdrawiam i zapraszam na moja stronke

  • 2006-09-03 21:05:56

    Witam heheh wiem wiem często odwiedzam tą stronke no z malą pomocą ale idzie:ppp eheheeh nie tak na poważnie to cieszko vfr sie uczyć stopali własnie przez ten kąt w glówce jest bardziej jak choper:/i dużo trzeba sie na

  • 2006-09-03 00:12:06

    eh to juz bedzie dzis ;)

  • 2006-09-03 00:11:07

    czesc, wejdz na motobracia pl , na samym dole strony w prawym rogu jest odnosnik do krotkiego filmiku jaki dzis nakrecilem :) pozdrawiam ah jutro czyli w niedziele lecimy do gierlozy, wylatujemy o 13 z olsztyna, moze tez

  • 2006-09-01 10:57:29

    nie polecam czerwonego bardzo wiele warstw trzeba nalozyc i ciezko sie maluje no i cena tez nie jest fajna nawet bardzo nie fajna.zerknij na kolory yamahy tam sa bardzo fajne od r1

  • 2006-09-01 10:54:29

    6 dla dobrego sprzetu tez takiego mialem teraz smigam r6 ale honda to honda

  • 2006-09-01 09:08:51

    hyhy Jawcia to byla pszczółka , kazdy wyjazd to byla przygoda, a teraz jak nie zrobie 300 km to nie pamietam czy jezdzilem czy nie :] Na tamte czasy i moje potrzeby to byl prawdziwy potwor, szla na gume :] hyhy i na ryby

  • 2006-08-29 22:08:07

    ja z tylnich stopek to sie kurde boje ze przegumuje, jak na razie lewa stawiam na tyl a prawa na hamulec, wszystko pod kontrola, na tylnich stopkach sie dalej pociagniebo waga sie inaczej rozklada, jutro jak sie wyrobie

  • 2006-08-29 15:12:25

    no nowego to chyba narazie nic nie wymysle, bez klatki i duzej zebaty nie chce ryzykowac przewrotki, dopracuje gumy i popracuje nad stopalami,musze wyczaic o co chodzi z tym przednim zawieszeniem w vfr i antynurkiem bo t

  • 2006-08-29 00:27:35

    zaraz zapuszcze jakas fote z guma na vfr, w niedziele bylem na treningu, za to dzis mnie tak gnaty bola ze szok, troche ciezka ta vfrka trzeba sie naszarpac

  • 2006-08-29 00:22:36

    no znalazlem, i widze ze stopale gosc nia robi kurde mi nie idzie ledwo kolo sie podniesie te lagi maja strasznie duzy skok, a tak wogole znam od was goscia na ktorego mowia "Maro" lata na stunt dziwce z cbr900rr i vtr s

  • 2006-08-25 22:14:12

    hehehe no i fajnie mruczy :] V4 :]

  • 2006-08-20 09:07:59

    V4 wymiata

  • 2006-08-13 23:14:16

    siemka pier..owiewki wygląda super.V4 rulez pozdrawiam niezła maszynka dobrze że silniczek zmieniłes bo oryginalne vf niedopracowane były:((( ale teraz to tylko jezdzic

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Volkswagen Corrado
  • Kawasaki KMX 125
  • Honda Prelude
  • BMW 5
  • Honda CBR 600
  • Italjet Formula 50

Co robią kierowcy na PJ